Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Soley schreef op 15 september 2012 @ 20:41:

Mods,ik wil zo graag een loepje op de viva app..... Kan dat? Ik word er een beetje simpel van om de trollenparade proberen te ontwijken zonder loepje. Het is vast al honderd keer gevraagd, maar ach, dan ben ik wel 101.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 21:19:

[...]

Oh ja, en zonder loepje kan ik de trolhuntlessen van Yas ook al niet in de praktijk brengen
quote:Soley schreef op 15 september 2012 @ 21:24:

[...]

Oh ja, en zonder loepje kan ik de trolhuntlessen van Yas ook al niet in de praktijk brengen
Loepje zou idd wel heel erg fijn zijn op mobiel
hoi moderator,

ik heb een vraagje. op het topic schrijversaspiratie (bij thuis) ben ik nogal een gequote en zijn er behalve de quotes nogal wat vervelende reacties op mij. zou je de quotes en als het kan ook de reacties weg kunnen halen? ik vind 'forumtreiteren' namelijk nogal kinderachtig
quote:Missphoebe schreef op 16 september 2012 @ 09:45:

hoi moderator,

ik heb een vraagje. op het topic schrijversaspiratie (bij thuis) ben ik nogal een gequote en zijn er behalve de quotes nogal wat vervelende reacties op mij. zou je de quotes en als het kan ook de reacties weg kunnen halen? ik vind 'forumtreiteren' namelijk nogal kinderachtig

O fer féks sake!

Je vroeg om commentaar op je schrijfwijze. Die kreeg je. Je schrijft beroerd. En dan nu vragen of de reacties weg kunnen?

Dit heeft niets met 'forumtreiteren' te maken! De reacties staan je gewoon niet aan!

Grow up!
Mod, ik hoop dat je dit goed beoordeelt want dit is echt alleen maar een huilie gevalletje.
Pursang = trol. Topic lieke van lexmond (again..)
quote:Missphoebe schreef op 16 september 2012 @ 09:45:

hoi moderator,

ik heb een vraagje. op het topic schrijversaspiratie (bij thuis) ben ik nogal een gequote en zijn er behalve de quotes nogal wat vervelende reacties op mij. zou je de quotes en als het kan ook de reacties weg kunnen halen? ik vind 'forumtreiteren' namelijk nogal kinderachtig Ook échte schrijvers krijgen kritiek, hoor.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 16 september 2012 @ 11:09:

Pursang = trol. Topic lieke van lexmond (again..)

Het topic is inmiddels verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Vooroordelen stemmers kloppen.

Dit topic is verwijderd ivm trollen

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
De kritieken zijn juist bijzonder belangrijk. Schrijvers to be doen daar iets mee.

Maar hier heet het 'forumtreiteren".

Vooral als je er zelf om reacties vraagt.
Goedemorgen op deze zonnige zondag, Mod.
Ik heb het topic doorgelezen over schrijversaspiraties, maar de eerste die frontaal in de verdediging schiet ben jezelf MissPhoebe. Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet gaan schrijven. Van forumtreiteren is hier al helemaal geen sprake . Deze argumentatie wordt de laatst tijd nogal snel gebruikt als de reacties niet aanstaan. Ik mag toch hopen dat de moderators niet trappen in dergelijke "manipulaties".
Topic Laat uw hond airbrushen door ons op Canvas of dakpan is verwijderd wegens spam.

mvg,

Junior.
Shit, airbrushtopic weg......hoe moet het nu met mijn hond in zijn verkeerde lichaam en zonder ballen???
commentaar ja, geen zeikcommentaar.

ik vind het nogal triest om iemand op iets te beoordelen n.a.v. een reactie op een forum.

maar goed, laat maar zitten dan, mij best...

triest gedoe hier...
Topic flinke stapel Linda's gratis af te halen is verplaatst naar Prikbord Aangeboden.

mvg,

Junior.
la maar...
kit keratine behandeling vanaf 34,99 EUR

Dit topic is verwijderd ivm spam.

Bedankt voor de meldng.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 september 2012 @ 11:15:

Vooroordelen stemmers kloppen.

Dit topic is verwijderd ivm trollen

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaHe wat jammer nou. Ik wilde het morgen nog wel laten lezen aan mijn collega's. Ik werk bij Ipsos Synovate.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Topic Hond zoekt baasje is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior.
Topic Hoe krijg ik klanten? is verwijderd en topic Vreemde massage ook.

mvg,

Junior.
Topic baarmoeder niet goed hersteld na keizersnede is verplaatst naar Gezondheid.

mvg,

Junior.
quote:Missphoebe schreef op 16 september 2012 @ 13:19:

commentaar ja, geen zeikcommentaar.

ik vind het nogal triest om iemand op iets te beoordelen n.a.v. een reactie op een forum.

maar goed, laat maar zitten dan, mij best...

triest gedoe hier...

Niemand heeft je zeikcommentaar gegeven. Jij vroeg zelf waar de fouten zaten en daar hebben anderen op gereageerd. Jij blijkt daar niet tegen te kunnen.

Niemand is aan het treiteren, jij kunt niet tegen kritiek ( waar je zelf om hebt gevraagd ook nog eens).

Gelukkig heeft de moderator het goed beoordeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven