Je grootste seksteleurstelling

30-09-2012 20:47 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als jij tot de vrouwen behoort die alleen maar geweldige seks hebben gehad, dan mag je je in je handjes wrijven. Velen van ons hebben echter wel eens een keer een enorm teleurstellende seksdate gehad. Of hij was te klein, of te groot, niet schoon... of hij bakte er gewoon niks van.

Als TO begin ik dan maar met mijn eigen verhaal.

Zeventien was ik, en ik had een scharrel die ik bij het uitgaan had leren kennen. We waren al een tijdje aan het daten, maar van seks was het nog niet gekomen. We hadden elkaar wel al flink opgegeild op msn, dus ik had al hoge verwachtingen. Eenmaal thuis bij hem duwde hij me op bed en begon hij mij te zoenen. Ik opende zijn broek... om vervolgens bijna te kokhalzen van wat ik voor me zag. Zijn penis zat onder de smegma en rook ook nog eens flink onfris. "Heb je je wel gewassen" stamelde ik geschrokken. "Vanochtend nog", loog hij. Nou, dat was anders niet te zien... Ik ben toen maar heel snel naar huis gegaan, en van verdergaan is het nooit meer gekomen. Bah!

Wat was jouw grootste seks teleurstelling?
eeewww!!!
Hele leuke jongen, ik kende hem al een tijdje. We gingen vaak samen weg met vrienden en eindelijk belande ik bij hem in bed. Bleek hij een micropiemel te hebben en dat vond ik zo'n teleurstelling. Ik heb gedaan alsof ik hem voelde want ik wist me echt geen houding te geven (ik was 18 denk ik).
Haha was het ook echt een micropenis of gewoon een kleintje Mac? Ik geloof dat micro pas onder de 7 centimeter is ofzo. :')
Gisteravond nog...

Ik vind pijpen leuk om te doen. Dus gisteravond weer eens gedaan. Vroeg mijn vriend middenin de pijpbeurt, wanneer hij volgens mij bijna kwam of ik me om wil draaien en op hem wil gaan zitten. Huh?

Ik heb het niet afgemaakt. Tsja, eigen schuld hoor. Moet ie ten eerste maar duidelijker zijn en ten tweede het van tevoren aangeven. (Hij wilde dus standje 69, wat ik dus absoluut niet begreep uit zijn woorden. Pfff mijn vriend en duidelijk zijn ---> )

Verder stelt hij me regelmatig teleur door tóch door te gaan, terwijl ik (al 2 keer) "Nee." heb gezegd. Tsja, hij denkt soms weleens met zijn piemel ipv z'n hersens. Of door weer eens af te slappen tijdens seks.
Echt niet groter dan mijn pink. In stijve toestand.
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 20:58:

Gisteravond nog...

Ik vind pijpen leuk om te doen. Dus gisteravond weer eens gedaan. Vroeg mijn vriend middenin de pijpbeurt, wanneer hij volgens mij bijna kwam of ik me om wil draaien en op hem wil gaan zitten. Huh?

Nou ja, gelijk alles onder het vriespunt bij mij en heb het dus niet afgemaakt. Tsja, eigen schuld hoor. Moet ie ten eerste maar duidelijker zijn en ten tweede het van tevoren aangeven. (Hij wilde dus standje 69, wat ik dus absoluut niet begreep uit zijn woorden. Pfff mijn vriend en duidelijk zijn ---> )

Verder stelt hij me regelmatig teleur door tóch door te gaan, terwijl ik (al 2 keer) "Nee." heb gezegd. Tsja, hij denkt soms weleens met zijn piemel ipv z'n hersens. Of door weer eens af te slappen tijdens seks.Jij bent er zelf toch bij? Waarom trap je hem niet gewoon van je af als je geen sex wilt? wat een idiote misselijk makende vriend heb jij als hij doorgaat terwijl jij niet wilt! bah bah!
Hahaha ik zie het al helemaal voor me Mac.

Truffelmaffia, jouw vriend is best egoistisch...
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... openis.jpg[/img] Hahahaha dit staat in het wikiartikel.
Leuke dates gehad, veel gezoend, lagen we eindelijk in bed, heftig op zitten geilen met kleren aan. Uiteindelijk kleren uit en.. z'n piemel was ongeveer even lang als mijn pink.

Haha, zelfde dater Mac123?
ik zat bij hem op de bank.. hij stond voor mij naast een tafel... keek mij doordringend aan van geiligheid, maakte rare knarsgeluiden met zijn tanden/kaken en pakte opeens MIJN aansteker van de tafel om die vervolgens keihard door de kamer te smijten om zich vervolgens OP mij te springen en me gezicht loopt af te lebberen. ( Wat een afknapper ! )

Daarna met dezelfde persoon ( toch maar nog een kans geven)

een keer wezen bowlen maar in een open gebouw waar ook gewoon kinderactiviteiten aanwezig waren en meneer ging op de knieen om vervolgens mij broek los te maken om mij te beffen..

WTF!? heb meteen hem weggeduwd en gezegd dat hij normaal moest doen. En daarna zeggen dan gaan we toch naar de wc?

Nou geiligheid was ver te zoeken bij mij, was meer boos.

Daarna ook niet meer gedate.!
Hahaha! Gaat het over dezelfde jongen?
Een stinkpiemel. Echt zo ranzig! Dat je er aan trekt en vervolgens je hand gewoon stinkt, iehw!
quote:Mac123 schreef op 30 september 2012 @ 20:59:

Echt niet groter dan mijn pink. In stijve toestand.Zeg! Toen ik bij jou in bed belande had ik toevallig geen duimstok bij me, maar die pink van jouw is minstens 23cm hoor
In dat geval does size matter wat mij betreft. Ik moet het wel voelen. Wat gênant! En zielig...
tuurlijk Size DOES matter!

Ik hou van harde penetratie dus met een kleine pik bereik je te weinig bij mij, al ben je dan nog zo goed verder in bed... IT aint the whole package
Nou, te groot vind ik ook niet echt fijn. Gemiddeld doet het voor mij wel, klein is meestal geen succes..
http://www.richardherring ... ck2/questionnaire/female/ hihi
moon river wat is dat dan? haha

talking cock? ik wil geen pratende pik, alleen 1 die zijn werk gewoon doet.
Gurly dat jij hem nog een kans had gegeven...

Hier liever gemiddelde lengte, te groot doet pijn en te klein godzijdank nog nooit meegemaakt.
quote:gurly3 schreef op 30 september 2012 @ 21:18:

moon river wat is dat dan? haha

talking cock? ik wil geen pratende pik, alleen 1 die zijn werk gewoon doet. Vragenlijst voor een comedy show over piemels hahaha.
Size does matter inderdaad. Aardig wat geëxperimenteerd en (dus?) ook aardig wat teleurstellende sekservaringen:

Ongewassen mannen die gepijpt wensen te worden. Nee dus. Sowieso geen seks als je niet fris bent. Bah.

Twee keer een hele kleine penis. Afknapper.

Veel te veel lichaamshaar.

Niet kunnen zoenen (denk propellor).

Hele egoïstische mannen die vergeten dat ze seks met een persoon hebben ipv een machine (hallo ik ben er ook nog!).

Oh ja en de man die mij vast begon te binden zonder enig overleg. Hij bleek van sm te houden. Ik was nog heel jong en onervaren en had eerst niet door wat me overkwam. Duurde niet heel lang heb m verzocht me los te maken en ben met een deel van m'n kleding nog onder m'n arm in de lift gesprongen/gevlucht. Hij smste de volgende dag dat ie t zo gezellig had gevonden en of ik op herhaling wilde. Eeeeuuuh nee!
Ooit een jongen gehad die ontzettend hard schreeuwde tijdens de seks.

Toch nog een tijd met hem gescharreld en hints proberen te geven, maar hij ging er gewoon mee door.

Heb uiteindelijk een keer een kussen op z'n gezicht gedrukt tijdens de seks.
Whahaha dus geen 50 shades voor jou Brand:P
Een hele bos schaamhaar waar ik in moest zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven