TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:28
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:31
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 19:13:
Echt? Zonder verwarming ga ik dood van de pijn. Heb slofsokken en sloffen aan. Maar m'n tenen doen nog pijn van de kou.
Jammer dat Vin werken is. Seks helpt tegen koude voeten en handen. Klopt ja! En ook tegen hoofdpijn inderdaad. Dat komt omdat je door sex een pijnstillende stof af gaat scheiden. Dus het smoesje van "ik heb geen zin want hoofdpijn" gaat juist niet op.
Echt? Zonder verwarming ga ik dood van de pijn. Heb slofsokken en sloffen aan. Maar m'n tenen doen nog pijn van de kou.
Jammer dat Vin werken is. Seks helpt tegen koude voeten en handen. Klopt ja! En ook tegen hoofdpijn inderdaad. Dat komt omdat je door sex een pijnstillende stof af gaat scheiden. Dus het smoesje van "ik heb geen zin want hoofdpijn" gaat juist niet op.
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:36
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:36
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:39
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 21:36:
Jahaaaa. Ik lag in de couveuse. En m'n vader kwam kijken, er lag daar nog een baby. Zegt hij tegen de zuster:" O, wat een lelijke baby."
Hoort hij achter zich: "ja hè, die is van ons"
Stonden z'n ouders achter hem.
Ze zijn daarna hele goede vrienden geworden.
Echt zo'n moment dat je in een gat wil verdwijnen.
Jahaaaa. Ik lag in de couveuse. En m'n vader kwam kijken, er lag daar nog een baby. Zegt hij tegen de zuster:" O, wat een lelijke baby."
Hoort hij achter zich: "ja hè, die is van ons"
Stonden z'n ouders achter hem.
Ze zijn daarna hele goede vrienden geworden.
Echt zo'n moment dat je in een gat wil verdwijnen.
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:44
quote:peacy schreef op 02 oktober 2012 @ 21:36:
[...]
Oh jullie snappen wel, dat jullie, samen met m'n complete familie, bij mijn bevalling moet zijn he. Wat zij kan, kan ik groterderik snap dat nooit. Ik was zelfs blij dat de kraamverzorgster pas binnenviel toen zoonlief er uit was. We waren dus met z'n 3en: de vk, mijn exman en ik. En zoon natuurlijk
[...]
Oh jullie snappen wel, dat jullie, samen met m'n complete familie, bij mijn bevalling moet zijn he. Wat zij kan, kan ik groterderik snap dat nooit. Ik was zelfs blij dat de kraamverzorgster pas binnenviel toen zoonlief er uit was. We waren dus met z'n 3en: de vk, mijn exman en ik. En zoon natuurlijk
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:44
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:45
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:48
quote:Yvonne77 schreef op 02 oktober 2012 @ 21:44:
[...]
ik snap dat nooit. Ik was zelfs blij dat de kraamverzorgster pas binnenviel toen zoonlief er uit was. We waren dus met z'n 3en: de vk, mijn exman en ik. En zoon natuurlijk
Rustige bevalling dus
.
Ik zei net: Als ik ga bevallen hoeven jullie niet in het ziekenhuis te wachten hoor, ik bel wel als het er is.
Nou, heb m'n ma nog nooit zo geschokt zien kijken.
[...]
ik snap dat nooit. Ik was zelfs blij dat de kraamverzorgster pas binnenviel toen zoonlief er uit was. We waren dus met z'n 3en: de vk, mijn exman en ik. En zoon natuurlijk
Rustige bevalling dus
Ik zei net: Als ik ga bevallen hoeven jullie niet in het ziekenhuis te wachten hoor, ik bel wel als het er is.
Nou, heb m'n ma nog nooit zo geschokt zien kijken.
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:54