Entertainment alle pijlers

Virgin diaries (TLC)

20-09-2012 21:07 292 berichten
Alsjeblieft, laat er iemand zijn die zich met mij over dit onwaarschijnlijk surrealistische programma verbaasd...

Een (christelijk??) stel dat elkaar zelfs nog nooit op de mond gezoend heeft want 'dat bewaren we voor onze trouwdag'. Die zit er aan te komen, dus bespreken ze tijdens een wandeling uitgebreid hoe hun huwelijksnacht eruit gaat zien:

'Eerst ga jij douchen, en dan ik... en dan kom ik de hotelkamer binnen in mijn lingerie... en dan doen we onze badjassen uit en dan beginnen we met het voorspel'....

Alle reacties Link kopieren
Eerste keer dat ik t zie. Wat een enge mensen.

Als zij zo naar me zou lachen zou ik iniedergeval niet willen zoenen. Bah die tong hangt er steeds uit.

En die vent vind ik helemaal een creep.
eensch ruza

Ik had nog geroepen op het geen-leven-trefpunt!
quote:coolpack2 schreef op 04 oktober 2012 @ 21:38:

sinds negen uur :-)damn.
quote:Ruza schreef op 04 oktober 2012 @ 21:38:

Navelpluisje

Ergens vind ik bewust wachten tot het huwelijk wel mooi. Aan de andere kant vind ik gevoelsmatig een 33 jarige maagd(vrouw) ook weer onnatuurlijk ofzo. Ik bedoel...je vruchtbare jaren zijn al bijna voorbij!Ik was 24 toen ik trouwde maar ik had geen moment willen missen van voor die tijd
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dat springertje is inderdaad lesbisch
En ik snap nog dat je bewust wacht tot t huwelijk (nou ja helemaal snappen niet).

Maar volgens mij zijn deze mensen gewoon raar. Of zijn ze allemaal bewust maagd?
quote:coolpack2 schreef op 04 oktober 2012 @ 21:40:

dat springertje is inderdaad lesbischOK. Moet ik nog wat andere belangrijke dingen weten?
En het gaat ook gewoon niet om het maagd zijn. Het gaat om de hele levensinstelling van de mensen. Helaas ken ik ook mensen die gewoon een relatie hebben die zo zijn. Net zo tenenkrommend.
En niet helaas omdat ze een relatie hebben maar helaas omdat ik ze ken
hahahahaha een hele speech
Nja. En dat is normaal m.i. vroegah trouwde men ook gewoon veeeeeel vroeger. Maar zo tussen de 17 en 35 vooral moet er van moeder natuur eigenlijk wel wat gebeuren down there lijkt me.
quote:gemini2011 schreef op 04 oktober 2012 @ 21:41:

En ik snap nog dat je bewust wacht tot t huwelijk (nou ja helemaal snappen niet).

Maar volgens mij zijn deze mensen gewoon raar. Of zijn ze allemaal bewust maagd?In een vorige aflevering waren ze ook "ongewenst" maagd
Heeft Dan wel gezoend? Of kan ik me opmaken voor zo'n vogelpikkerij als de vorige bruiloft?
die man is weird, maar dat zag je vast al.
Ongewild maagd denk ik meer..
Everything you see I owe to spaghetti!
dat is wel cute
Oh gelukkig, ik ben niet blind geworden.
Gemini sommigen willen niet/mogen van zichzelf nog geen seks. Anderen zijn....nja...navelpluisje is gewoon oneof God's special children?
en haar familie vindt het kostelijk ;-p
Ok, bedankt voor de info.

Ik zit met verbazing te kijken. Is die man die met die donkere vrouw trouwt niet gewoon stiekem.gay?

Hebben jullie dat stel gezien dat ging "zoenen" alsof het een moeder-vogel was die het kind-vogeltje eten ging geven? OP HUN HUWELIJKSDAG VOOR ALLE GASTEN.

Nee? KLIK HIER
Dat is een andere show gemini
Everything you see I owe to spaghetti!
Thomaaaas dat was echt erg ja. Genant, smerig, weetikhet. Vriend en ik keken elkaar aan van WHAT THE???
Ja thomaaaas ik heb dit topic van de week gelezen en het filmpje (helaas) gezien.

Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven