Welk motortijdschrift?

06-10-2012 09:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Een vriend van mijn heeft zijn motorrijbewijs gehaald en nu wil ik hem een proefabo op een motortijdschrift kado geven. Na even googlen zie ik door de bomen het bos niet meer.

Welk tijdschrift is leuk / goed? En welk absoluut niet?

Alle tips zijn welkom!
Wat voor motor gaat hij rijden?

Chopper/harley: Bigtwin. Gaaf blad. Mijn man staat er deze maand in met zijn zelf verbouwde motor. Alleen daarom al
Zo'n harley is toch een hele lage? (chopper geen idee).

Hij is op zoek naar zo'n racemoter, geloof ik. Zoals je altijd op tv ziet. Is het dan nog een aanbeveling, bigtwin? Enne, ik kan natuurlijk altijd de Bigtwin van deze maand voor m kopen
Mijn man leest Motoplus, lijkt me dan een betere keuze dan Bigtwin als hij een racer zoekt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik vind motor magazine tof. Zeker als hij voor een racer gaat.
Geen Bigtwin als ie een racer gaat kopen. Maak je 'm niet blij mee.

MotoPlus is een leuk blad in dat geval.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ok, motoplus of motormagazine. Welke van die 2 is dan het leukste, of waar besteden ze de meeste aandach aan? (hij is dus een beginnende motorrijder (maar voelt zich wel heul stoer :-) )
quote:ladyziva schreef op 06 oktober 2012 @ 10:18:

Ik vind motor magazine tof. Zeker als hij voor een racer gaat.+1
wij lezen al jaren moto73,we zijn wel eens overgestapt naar een ander maar kwamen toch weer terug bij moto73.

als beginnende motorrijder kan hij eens kijken op de site van de luie motorfiets,daar staan veel tips voor de beginnende rijder.

ook motor-forum is goed.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Staat genoteerd
BigTwin is te gek! Maar voor mensen die meer van racers houden, kun je misschien toch beter kiezen voor motor magazine.
ProMotor is ook een leuk blad.

Inderdaad geen Big Twin doen hoor, da's heel specifiek.

Beter ProMotor, Moto73, MotorMagazine of iets in die richting.
668, the neighbour of the Beast
Hier ook trouwe Motorplus lezers. Promotor (blad van de ANWB) hebben we ook een paar jaar gehad maar nu weer opgezegd.

Andere motorbladen zoals Moto73 en MotorMagazine lezen we wel eens als we ze van de motorbeurs mee nemen, maar dit vonden we niet interessant genoeg om een abonnement op te nemen. Het is ook maar net wat je leuk vind om te lezen: motorroutes, testen van kleding/helmen, hobby en knutsel reportages, motorGP nieuws. Misschien kun je eens diverse bladen bij de pomp halen en nadat hij deze gelezen heeft kan hij misschien beter aangeven wat hij interessant vind. Neem je daarna een abonnement. Want om nu een abonnement te doen op een blad waar je niks aan vind.....Oh en sommige bladen hebben ook interessante aanbiedingen, met een gratis tanktas/roltas/sweater ofzo.
Hay. Nee mee eens, met een racer moet je geen bigtwin kopen. Echtgenoot raadt kicxstart aan. Leuk geschreven. Promotor vindt hij een heilige-boontjes-blad wat het liefst ziet dat iedereen met reflecterende hesjes en airbagjassen gaat rijden. Let op, zegt manlief. Ik lees er zelf geen
KicXstart! Vlotter geschreven dan de andere magazines en geschikt voor motorrijders die wel van een beetje snelheid houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven