Hangende boekenkast ?

07-10-2012 23:34 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt me. Ik heb het ooit ergens gezien maar nu ik het probeer te vinden kom ik er ook echt niet op.

Het gaat om een zwart vierkant blok die je aan de muur kunt hangen.

Hij is 30 of 40 cm breed ongeveer. Ik zie nog wel iets voorbij komen maar dat zijn meerdere blokken in verschillende maten en ik wil ze juist in 1 maat hebben. Ik geloof ik dat ik ze bij de leenbakker had gezien.. maar op de site kan ik ze niet meer vinden
Ikea daar heb ik ze gezien. In zwart en wit.
Enig idee hoe deze heet ? Ikea zit namelijk niet echt in de buurt. Dan kan ik eerst op internet kijken of ze ze wel hebben waar ik dan wil gaan
Ikea expedit
The time is now
Ik heb een grote van 4x4 vakken, ideaal.
The time is now
Ik bedoel inderdaad zoiets. Maar dan juist losse blokken. Dus niet aan elkaar . Ik heb nu naast mijn tv er een staan met 4 vakken boven elkaar. Maar dat vind ik niet zo. Dus ik wel eindelijk langs de tv 6 lossen vakken ophangen voor de ''game collectie'' van vriend.

Dus ik bedoel wel zoiets maar dan echt losse vakken. Deze zie ik niet staan bij de Ikea expedit collectie
Die Ikea Expedit is ook veel te diep, om aan de muur te hangen.

Ik zie wel ergens witte staan, maar die zijn wat kleiner.
Ze hoeven ook niet zo groot te zijn hoor. Het is eigenlijk om games en boeken in te zetten. Dus 20/25 cm is diep genoeg.
quote:lottekeNL schreef op 07 oktober 2012 @ 23:55:

Die Ikea Expedit is ook veel te diep, om aan de muur te hangen.

]Nee hoor, hij hangt hier prima. Ik krijg regelmatig te horen wat een leuke kast we hebben . Man heeft er wel een balk onder geboord om het gewicht te ondersteunen.
The time is now
http://www.urbindsign.nl/c-546381/lounge-kubus/

Zoiets?
Banba, misschien dat jouwes ondieper is dan, ik heb hier zo'n grote staan als room divider, daar passen wel twee dvds in, in de diepte!

Hier hebben ze ondiepere, voor aan de muur, alleen zilver en wit. Maar misschien vindt iemand ergens nog zwarte
Zoek gewoon even op "kubus boekenkast". In feite zijn het 4 plankjes met eventueel een plaatje erachter. Heb je geen handig familielid of vriend(in) of zo? Kun je ze net zo groot en diep laten maken als je wilt. Likje verf erover en klaar is Klara.
Volgens mij heb ik die blokken wel eens in een gammakrantje ofzo gezien.

En met ofzo bedoel ik dan dat het ook karwei, hubo of een ander geweest kan zijn. Maar je zou het dus eens bij bouwmarkten kunnen proberen.

Ze waren wel naturel en je kon ze in alle kleuren verven.
Ik heb dit in onze babykamer :

Gekocht bij karwei. Ze hadden deze met verschillende formaten, maar ook losse in 1 maat
Xenos heeft ze maar volgens mij alleen in verschillende maten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/30177200

Tadaa
Ik vind het jammer dat je nog niet online kan bestellen bij de ikea.

Nu moeten wij eerst een eind rijden, door de mensenmassa heen wurmen om te kijken. Aan de ander kant begrijp ik het wel van Ikea, als ze een webwinkel online beginnen kunnen ze zo de winkels halveren

Ze moeten het toch hebben van mensen die ook een hoop prullaria mee nemen nadat ze de boeken kasten hebben bekeken.

Er zijn inderdaad in de ikea van die boekenkasten die je aan de muur kan hangen, alleen vond ik ze niet echt mooi
Kijk eens op marktplaats TO er staat heel veel van ikea op marktplaats.
Ow die heb ik ook thuis staan.
Je kunt inderdaad iemand vier plankjes aan elkaar laten timmeren (of zelf doen natuurlijk), maar dat wordt in mijn geval niet zo mooi als wat ik heb hangen. Mijne hebben afgeronde hoeken, en zijn hoogglans (maar verschillende maten dus niet wat TO zoekt).

Ik las idd. dat ze ze bij Karwei enzo hebben, maar zag ze online niet staan.

En wat betreft online bestellen bij Ikea, zou inderdaad handig zijn! Heb geloof ik eens gelezen dat ze het expres niet doen, om de impulsaankopen, maar ook om de kosten laag te houden. Nu moet je alles zelf uit de stellingen plukken enzo.
De kleur maakt eigenlijk ook niet echt uit hoor ! Maar ik zocht dus wat Ivetje bij de ikea heeft gevonden

Bedankt voor het meezoeken iedereen !
Ow mooi ze vallen onder de keukenafdeling en zijn dus lastig te vinden. Ik heb me de pleuris gezocht in de winkel, want daar zag ik ze op de kinder-afdeling hangen, maar kon ze toen dus niet vinden waar ze lagen. Maar ik wilde juist wel verschillende maten, dus die van karwei waren leuker voor ons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven