Hangende boekenkast ?
zondag 7 oktober 2012 om 23:34
Wie helpt me. Ik heb het ooit ergens gezien maar nu ik het probeer te vinden kom ik er ook echt niet op.
Het gaat om een zwart vierkant blok die je aan de muur kunt hangen.
Hij is 30 of 40 cm breed ongeveer. Ik zie nog wel iets voorbij komen maar dat zijn meerdere blokken in verschillende maten en ik wil ze juist in 1 maat hebben. Ik geloof ik dat ik ze bij de leenbakker had gezien.. maar op de site kan ik ze niet meer vinden
Het gaat om een zwart vierkant blok die je aan de muur kunt hangen.
Hij is 30 of 40 cm breed ongeveer. Ik zie nog wel iets voorbij komen maar dat zijn meerdere blokken in verschillende maten en ik wil ze juist in 1 maat hebben. Ik geloof ik dat ik ze bij de leenbakker had gezien.. maar op de site kan ik ze niet meer vinden
zondag 7 oktober 2012 om 23:52
Ik bedoel inderdaad zoiets. Maar dan juist losse blokken. Dus niet aan elkaar . Ik heb nu naast mijn tv er een staan met 4 vakken boven elkaar. Maar dat vind ik niet zo. Dus ik wel eindelijk langs de tv 6 lossen vakken ophangen voor de ''game collectie'' van vriend.
Dus ik bedoel wel zoiets maar dan echt losse vakken. Deze zie ik niet staan bij de Ikea expedit collectie
Dus ik bedoel wel zoiets maar dan echt losse vakken. Deze zie ik niet staan bij de Ikea expedit collectie
maandag 8 oktober 2012 om 00:11
maandag 8 oktober 2012 om 00:12
maandag 8 oktober 2012 om 07:38
maandag 8 oktober 2012 om 09:14
Ik vind het jammer dat je nog niet online kan bestellen bij de ikea.
Nu moeten wij eerst een eind rijden, door de mensenmassa heen wurmen om te kijken. Aan de ander kant begrijp ik het wel van Ikea, als ze een webwinkel online beginnen kunnen ze zo de winkels halveren
Ze moeten het toch hebben van mensen die ook een hoop prullaria mee nemen nadat ze de boeken kasten hebben bekeken.
Er zijn inderdaad in de ikea van die boekenkasten die je aan de muur kan hangen, alleen vond ik ze niet echt mooi
Nu moeten wij eerst een eind rijden, door de mensenmassa heen wurmen om te kijken. Aan de ander kant begrijp ik het wel van Ikea, als ze een webwinkel online beginnen kunnen ze zo de winkels halveren
Ze moeten het toch hebben van mensen die ook een hoop prullaria mee nemen nadat ze de boeken kasten hebben bekeken.
Er zijn inderdaad in de ikea van die boekenkasten die je aan de muur kan hangen, alleen vond ik ze niet echt mooi
maandag 8 oktober 2012 om 09:20
Je kunt inderdaad iemand vier plankjes aan elkaar laten timmeren (of zelf doen natuurlijk), maar dat wordt in mijn geval niet zo mooi als wat ik heb hangen. Mijne hebben afgeronde hoeken, en zijn hoogglans (maar verschillende maten dus niet wat TO zoekt).
Ik las idd. dat ze ze bij Karwei enzo hebben, maar zag ze online niet staan.
En wat betreft online bestellen bij Ikea, zou inderdaad handig zijn! Heb geloof ik eens gelezen dat ze het expres niet doen, om de impulsaankopen, maar ook om de kosten laag te houden. Nu moet je alles zelf uit de stellingen plukken enzo.
Ik las idd. dat ze ze bij Karwei enzo hebben, maar zag ze online niet staan.
En wat betreft online bestellen bij Ikea, zou inderdaad handig zijn! Heb geloof ik eens gelezen dat ze het expres niet doen, om de impulsaankopen, maar ook om de kosten laag te houden. Nu moet je alles zelf uit de stellingen plukken enzo.
maandag 8 oktober 2012 om 20:19