Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een enorm bakbeest van een televisie staan. Mag zo weg, wel ophalen aub, is niet te verzenden zo groot (en dus duur). 66 cm doorsnee beeldbuis, JVC. Mail maar op mamariaviaviva at gmail punt com.

Nu de nieuwe nog installeren
bankje, ik heb je gemaild (althans een poging)
Mi-Jo, ik zou wel een sauna-arrangement-bon van Optimel willen hebben, voor Spa Zuiver. Die van 40,- , de groene optie.

http://www.optimel.nl/product/9183/spa-zuiver

Is er iets wat je er voor terug wilt? Dan kan ik gaan kijken of ik je daar bij kan helpen.

Mocht je hem willen bestellen, dan mag je de bon mailen naar vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wil er iemand nog vóór 1 november naar Gaia Zoo, Ouwehands Dierenpark of Dierenpark Emmen?

Ik heb nog een bon voor het 2e kaartje gratis.

vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Biebeltje schreef op 09 oktober 2012 @ 12:51:

[...]

Oh ik las "Ik heb een condoom..." whahaha, wat erg...

Soley, ik ga je zo terug mailen.Bieb, de slippertjes zijn vandaag op de post gegaan, hoop dat ze passen!
quote:bird73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:56:

bankje, ik heb je gemaild (althans een poging)Je hebt antwoord.
Dank je wel bankje!!!
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2012 @ 21:14:

Mi-Jo, ik zou wel een sauna-arrangement-bon van Optimel willen hebben, voor Spa Zuiver. Die van 40,- , de groene optie.

http://www.optimel.nl/product/9183/spa-zuiver

Is er iets wat je er voor terug wilt? Dan kan ik gaan kijken of ik je daar bij kan helpen.

Mocht je hem willen bestellen, dan mag je de bon mailen naar vivahimalaya op gmail punt comJe hebt mail! Ik hoef er niks voor terug. Ik doe verder toch niks met de punten. Ik vind het zonde om mijn account met zoveel punten zomaar af te sluiten. Ik maak er dan liever nog iemand blij mee
Lifesign van de zebra.

Sorrie hoor, ik laat het hier echt verschrikkelijk verslonzen.

Maarrrr ik kom nu toch even jubelen...

Liedjepiedje heeft mijn trouwalbum gemaakt, het is zòòò mooi geworden!!!

Echt, hij kwam net door de brievenbus, en WAUW!

Ik loop de hele week zo:

Liedje, tnx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O, en mochten de Duinrell kaarten er nog zijn, graag!! Woon er dichtbij, maar vind het altijd te duur.

*stuitert weer blij verder want kleine Gazelle begint te lallen in haar mijn bed*
Soley, de slippertjes zijn binnen en ze passen perfect!!! Nu moet zoonlief alleen nog leren lopen, maar we hebben nog 4 weekjes. Ze staan zo cute!!!
Mi-Jo is terug

Da's op zich wel lef hebben....

Ik heb overigens de sieraden van Flower binnen, dankjewel daarvoor!!!

De kopjes moet ik nog steeds eens opsturen, maar geen tijd, geen tijd....
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 11 oktober 2012 @ 19:09:

Mi-Jo is terug

Da's op zich wel lef hebben....

Ik heb overigens de sieraden van Flower binnen, dankjewel daarvoor!!!

De kopjes moet ik nog steeds eens opsturen, maar geen tijd, geen tijd....Ik vroeg me ook al af, is dat nou...............................................
Yup....

Die van die 20 cent verzendkosten op 10 kilo gratis boeken.

En dan vervolgens de boeken op Marktplaats zetten

Die dus.

Vandaar dat ik zeg; da's lef hebben
Nee joh Marels, dat waren echt echt echt boeken van een vriendin van haar hoor! Met heul toevallig dezelfde titels!
[
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 21-10-2012 13:38
Reden: verlopen
% gewijzigd
Daar ben ik weer met mijn Optimel code's iemand die er 5 wil hebben ?
Ik blijf me aanbevolen houden Koko, maar ik sta achter in de rij dit keer
Ik kan ze ook verdelen hoor
quote:Biebeltje schreef op 11 oktober 2012 @ 16:56:

Soley, de slippertjes zijn binnen en ze passen perfect!!! Nu moet zoonlief alleen nog leren lopen, maar we hebben nog 4 weekjes. Ze staan zo cute!!!Fijn! Dochter heeft ze maar twee keer aangehad. Wist niet hoe snel ze ze weer uit moest trekken, haha. Is niets meer geworden met haar en de slippertjes. Veel plezier ermee op de vakantie! Verzendkosten zit wel goed verder.
Liefjes,

Ik zoek nog zo'n klein minioventje. Zo'n campingoventje ofzo.

Heeft iemand die nog in de aanbieding toevallig?

Om mn Fimoklei af te bakken
Nee hoor Koko, dit keer mag een ander ze hebben van me!!
Ik zoek een mini-vriezertje. Niet gevraagd is sowieso niet gekregen....

Vriendin zoekt: Het CSI spel "Unsolved".

Het zou kunnen dat deze alleen voor wii is uitgebracht, maar misschien ook gewoon vooor PC? PC-versie wordt gezocht.

Mijn aanbod heb ik afgelopen week weer eens geplaatst.

Ook nog:

-voor de postzegelverzamelaar: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U6BHCID6.jpg
Daarom Watervrouw...

Ik moet dus zo'n oventje voor mn Fimo. Kan het beter eerst hier vragen voor ik het op MP koop.
Ik zoek voor iemand in de bijstand een koel-vrieskast, rond Gorinchem, vianen, culemborg.
Ik las minio ventje. Ik dacht al is dat nu weer. Maar duh een mini oventje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven