*165* Bar Too Much *165*
donderdag 24 april 2008 om 22:27
donderdag 24 april 2008 om 23:17
Oh verrek, 't is met een ykrek
Lijkt wel of we opscheppen over onze wreedheden tegen planten ik heb van de winter mijn ficus buiten laten staan. Dacht dat dat wel ging. Niet dus. En daar baal ik dan toch wel van. Was een hele malle van 20 jaar oud die na verloop van tijd twee soorten blaadjes kreeg - misschien door dat bekertje petroleum dat een logé hem ooit gaf? Maar ik houd hoop tot de stam ook helemaal dood is.
Lijkt wel of we opscheppen over onze wreedheden tegen planten ik heb van de winter mijn ficus buiten laten staan. Dacht dat dat wel ging. Niet dus. En daar baal ik dan toch wel van. Was een hele malle van 20 jaar oud die na verloop van tijd twee soorten blaadjes kreeg - misschien door dat bekertje petroleum dat een logé hem ooit gaf? Maar ik houd hoop tot de stam ook helemaal dood is.
donderdag 24 april 2008 om 23:20
Twee soorten blaadjes kan gewoon komen door een eerdere kruising. er worden ficussen gekweekt met wit in de blaadjes en dat is niet meer of minder dan een plantenziekte Het kan ook komen dat een ficus met witte blaadjes te donker heeft gestaan en daardoor donkere blaadjes kreeg.
Nou ja verzuipen is mijn enige bewuste misdaad tegen een plant hoor. Verder was het onbedoelde misdaad. Warhoofd en planten gaat niet samen. Hoewel ik de planten die ik nu heb al een aantal jaar in leven weet te houden
Nou ja verzuipen is mijn enige bewuste misdaad tegen een plant hoor. Verder was het onbedoelde misdaad. Warhoofd en planten gaat niet samen. Hoewel ik de planten die ik nu heb al een aantal jaar in leven weet te houden
donderdag 24 april 2008 om 23:24
Heb hier ook 2 planten die het heel gezellig bij mij vinden. Snap ik niet, krijgen weinig water enzo maar groeien de pan uit. Bij wijze dan he, ze staan gewoon in een pot.
"k heb officieel een waterhoofd. Heb vocht achter mijn bolstaande trommelvliezen.
Zou dat een goeie zijn om volgende week niet te mogen zwemmen
"k heb officieel een waterhoofd. Heb vocht achter mijn bolstaande trommelvliezen.
Zou dat een goeie zijn om volgende week niet te mogen zwemmen
donderdag 24 april 2008 om 23:43
Buisjes daar heb ik niets over gehoord. Heb nu een neusspray met cortidinges erin. Gewone neusspray had ik zelf al geprobeerd maar mag ik maar een aantal dagen gebruiken ivm hoge bloeddruk. Dus kijken of deze helpt en anders weer terugkomen.
Verklaard wel waarom ze hier maar zeiden dat ik zo zachtjes praatte en ik vond dat ik zo schreeuwde
Tomatenplanten, die lukken altijd wel.
Verklaard wel waarom ze hier maar zeiden dat ik zo zachtjes praatte en ik vond dat ik zo schreeuwde
Tomatenplanten, die lukken altijd wel.
donderdag 24 april 2008 om 23:52
Ja inderdaad Mik, 'k had even vluchtig de beschijving doorgelezen
Tomaten groeien hier echt de pan uit, wist niet wat ik zag de eerste keer toen ik terug kwam van vakantie!
Heb er heel wat soep van kunnen maken, en lekker dat ze waren.
Heb de halve straat tomaten gegeven, het waren er echt megaveel.
Misschien stukje grond afgraven en nieuwe aarde ofzo???
Tomaten groeien hier echt de pan uit, wist niet wat ik zag de eerste keer toen ik terug kwam van vakantie!
Heb er heel wat soep van kunnen maken, en lekker dat ze waren.
Heb de halve straat tomaten gegeven, het waren er echt megaveel.
Misschien stukje grond afgraven en nieuwe aarde ofzo???