opbergmeubel

14-10-2012 16:14 12 berichten
Ik kan via MP een trofast- opbergmeubel kopen ( ikea), maar er staan er zo veel te koop, ik denk dan, is er iets mee, schuiven de laden een beetje mooi?

Ik mag nog geen plaatjes plakken, dus dan moet je er even op googlen als iemand denkt dit meubel te bezitten.
Heel marktplaats staat vol met Ikea, simpel omdat mensen er na een tijdje op uit zijn gekeken en de prijs is zo dat je niet zo iets hebt, van het heeft zo duur gekost, we doen er wat langer mee.

Of er wat mis is met de opbergmeubel zelf, dan zou je echt moeten gaan kijken.
Ja daar heb je gelijk in, om zelf te gaan kijken, maar als iedereen nu roept dat het niet mooi glijdt dan weet ik genoeg en doe geen bod.

Het zou hier dan in de bijkeuken komen te staan, dus ik hoef er niet tegen aan te kijken.Bedankt voor je reactie.
Goed alles opmeten of je de ruimte heb.
Ja dat zit wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we een Trofast kast voor het speelgoed van mijn dochter. Bevalt prima om het in die bakken op te ruimen. Het is misschien niet de mooiste kast, maar het werkt goed.
Streepjescode, wij hebben nu in de bijkeuken een open kast, gewoon planken dus, dat staat zo rommelig, wil er echt rommeltjes in opruimen, ze kosten goed 90 euro en geef nu dan de helft.

Dus jij zou het me aanraden.
waar zet je hem neer? in de kijkeuken prima, in de woonkamer no way
Ik heb ook zo'n kast, 1 bak schuift niet goed omdat hij te zwaar is en daardoor zakt het plastic door, kwestie van niet te zware dingen in de bakken doen. Verder helemaal tevreden!
Ja hoor, ik zou hem je aanraden. Prima om dingen in op te bergen. Je kan er ook deksels bij kopen, dan blijft het wat meer stofvrij.
Anneeee ik dacht het al, je moet niet te zwaar laden, ja hij komt in de bijkeuken, daar moeten we door heen om buiten te komen en dat is wel zo opgeruimd dacht ik.
Ik heb al een bod gedaan dus afwachten nu....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven