het universum wil me niet in de sauna hebben :P

maandag 15 oktober 2012 om 11:00
Ok even van me af klagen hoor!
Stom lijf. Eerst had ik een ontsteking in mijn been en mocht niks, daarna kreeg ik een schimmelinfectie door de antibiotica. Nu eindelijk infectievrij en een dag tijd om naar de sauna te gaan, kan het wederom niet want ineens ben ik ongesteld (heb mirena dus dat is al meer dan een jaar geleden geweest dat ik dat was).
Come oooon!
Stom lijf. Eerst had ik een ontsteking in mijn been en mocht niks, daarna kreeg ik een schimmelinfectie door de antibiotica. Nu eindelijk infectievrij en een dag tijd om naar de sauna te gaan, kan het wederom niet want ineens ben ik ongesteld (heb mirena dus dat is al meer dan een jaar geleden geweest dat ik dat was).
Come oooon!
maandag 15 oktober 2012 om 11:02
vervelend! maare...je kan als je ongesteld bent gewoon naar de sauna hoor. ik gebruik dan een softcup (op de zeldzame keren dat ik met vriendinnen ga, ben niet echt een sauna fan). dan ziet ook niemand een touwtje hangen. ik weet alleen niet helemaal zeker of je dit kan gebruiken icm een spiraaltje. en ach... anders ga je toch over 2 weken.

maandag 15 oktober 2012 om 11:11
Joh wat vervelend..
Als ik ongesteld ben vind ik juist warmte het lekkerste wat er is. Maar geen leger aan tampons en softcups zou zorgen dat ik me zeker genoeg voel om dan naar de sauna te gaan. Ik zou veel te bang zijn om door te lekken of niet hygienisch te zijn.
Maar het gaat vanzelf weer voorbij en die saunadag die komt er wel hoor TO!
ps: Hou je er ook rekening mee dat het momenteel in verschillende regio's herfstvakantie is? Het is dus misschien wat drukker bij de sauna?
Als ik ongesteld ben vind ik juist warmte het lekkerste wat er is. Maar geen leger aan tampons en softcups zou zorgen dat ik me zeker genoeg voel om dan naar de sauna te gaan. Ik zou veel te bang zijn om door te lekken of niet hygienisch te zijn.
Maar het gaat vanzelf weer voorbij en die saunadag die komt er wel hoor TO!
ps: Hou je er ook rekening mee dat het momenteel in verschillende regio's herfstvakantie is? Het is dus misschien wat drukker bij de sauna?

maandag 15 oktober 2012 om 11:27

maandag 15 oktober 2012 om 14:08

maandag 15 oktober 2012 om 16:09
Ik heb ook zin in de sauna, maar ben momenteel erg druk en volgende week ongesteld, en krijg ergens daarna alst goed is weer een lisexcisie (of n biopt en/of conisatie..gyneacologische ingreep dus) dus kan dan ook minimaal een maand weer niet ivm bloedverlies (tampons mogen in die periode niet) en infectiegevaar. Balen!

maandag 15 oktober 2012 om 22:05