Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper in Groningen

17-10-2007 09:19 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben al jaren op zoek naar een goede kapper in Groningen (stad) en heb er al heel wat uitgeprobeerd maar tot nu toe nog steeds niet echt een geweldige gevonden.

Het lijkt me zo fijn om eens een echte goede kapper te vinden die ook ziet wat bij mij past. Iemand ideeen wie de 'beste kapper van Groningen' is?

Groetjes verwondering
Heb al heel veel kappers in Groningen gezien. Mijn favoriet is en blijft de Kinki Kapper. Ze hebben goede ideeen en je komt er altijd weer verrassend en anders weg. Je hoeft niet extreems te doen, je kan gewoon aangeven wat je wel en niet wilt.

Succes!
Ik ga ook altijd naar Kinki!! Ik laat sinds 2001 geen andere kapper meer aan mijn haartjes zitten

Ik vind ze hier (in Groningen) echter wel iets anders dan in Utrecht, daar zijn ze nog wat experimenteler (lees: in Groningen vind ik dat je meer inspraak hebt in wat er uit komt haha).

Ze zijn wel duurder dan gemiddeld maar gezien je al heel lang zoekt... moet dat niet uitmaken. Wat ik goed vind aan Kinki is dat ze heel goed kijken naar hoe je haar inplant is, hoe je haar valt, wat voor vorm gezicht je hebt. Als je iets echt NIET wilt dan doen ze dat niet, maar als zij zeker weten dat iets wat jij denkt dat je gaat staan het NIET gaat worden voor jou... dan doen ze dat ook niet of raden ze het ernstig af

Maar ja, op dit moment laat ik mijn haar lang groeien- en ga ik maar één keer per half jaar naar de kapper om het een beetje in model te doen- maar nogsteeds Kinki dus.
Toch Kinki? Ik dacht dat die wat erg extreem waren maar zo klinkt het zeker als de moeite waard om een keer uit te proberen. die had ik idd nog niet geprobeerd

Thanks!
Kapsalon Aura. Aura heeft jarenlange ervaring, had eerst een zaak in de Poelestraat en heeft nu een zaak in de buurt van de Korrewegbrug. Haar man en zoon werken ook in de zaak en de hele familie weet prima werk te leveren. En nog betaalbaar ook, voor mijn permanent heb ik inclusief knippen, spoeling etc nog geen ¤ 55,- betaald.

http://www.kapsalonaura.nl/
Ik ben ook jaren lang Aura klant geweest. Inderdaad een goede en voordelige kapper. Uiteindelijk ben ik daar weggegaan omdat er altijd een enorme wachttijd was...Ze werken ook zonder afspraak, waardoor het vaak heel chaotisch was. Soms moest ik 3kwartier wachten terwijl ik dan wel gewoon een afspraak had gemaakt!

Ook is de salon best ver fietsen vanaf het centrum...Maar ik weet niet waar je woont natruulijk.

Nu ben ik bij kapper Jolesse, deze zit in de studentenbuurt, bij station noord.

Voordelig, meteen aan de beurt, en ik ben erg tevreden.

Willy en de eigenaresse Esther vind ik het beste knippen en verven.
Dat is de reden dat ze nu helemaal zonder afspraak werken, ook als je wilt permanenten enzo.

Ach, en wachten daar is best te doen, de nieuwe salon is in elk geval een stuk ruimer dan de Poelestraat en de koffie smaakt prima.

Als ze een slechte kapper zou zijn, gingen mensen er ook niet voor in de rij staan, maar ze is dus gewoon goed. Dat is voor mij het belangrijkste. En als je als eerste voor de deur zit 's morgens ben je toch ook wel snel aan de beurt ?
ik ga altijd naar salon Erika aan de asingastraat. Leuke meiden, nemen rustig de tijd voor je en het zit altijd prima. Vaak zeg ik gewoon hoe lang het ongeveer moet zijn, en bedenken zij daar een leuk kapsel bij.
Koppie Koppie aan de Vismarkt, al jaren. Kan met of zonder afspraak als je alleen geknipt wilt worden. Op zaterdagmiddag wel heel druk, dus dan word je zonder afspraak vaak weggestuurd.
Ik ben vorige keer naar Capelli, aan de steentilstraat geweest. Daar was ik erg tevreden over , gewoon goed mooi haar.

maar volgende keer probeer ik de Kinky eens... Ik hou wel van dat extreme. In amsterdam hebben ze trouwens een kapper zonder spiegel.. die knipt jou dus en je ziet niks... verrassing!

-x-
Ik ga altijd naar Tenzin in de Oude Kijk in 't Jatstraat.

Goede kapsters, fijne sfeer. Rustige muziek, boeddha in de etalage, etc. Verder luisteren ze goed naar wat jij wilt en hebben zelf daar ook zo hun ideeen over.
ik ga altijd naar de hoofdzaak in de oude ebbingestraat.

erg gezellig en zeker niet duur!

ik weet niet of je ook nog student bent? want dan krijg je nl overal nog extra korting op!!
ik woon nu in Helmond, maar heb jaren in Groningen gewoond. Ben ook tijden opzoek geweest naar een goede kapper. Die heb ik uiteindelijk gevonden; de Barbier in de Oosterstraat. Is echt een aanrader.
ik ook altijd naar de Hoofdzaak, niemand anders aan mijn haar..

ze nemen de tijd voor je n het zit altijd goed!
CRAZY KAPPERS!!!!

Je moet naar Crazy Kappers gaan. Zij zitten in de winkelstraat bij de Mediamarkt Westerhaven! Super leuk met oliebollen en champagne zelfs....! Super gezellig lekker ontspannen sfeer. Zij hebben daar echt passie voor haar en gezelligheid!

Groetjes Sandra
Crazykappers werkt een kennis van mij, is idd erg goed!

Maar ik ga al jaaaaaaren en jaren naar Kapsoones. Is van dezelfde eigenaar als Koppie Koppie.

Kapsoones zit in de Folkingestraat en ze hebben ook een vestiging aan het Zuiderdiep.

Altijd erg gezellig en het allerbelangrijkste: enorm goede kappers daar!
Hier de verkiezing van beste kapper in Groningen.

http://www.tulpweb.nl/verkiezing/kapper-groningen/
Ik weet niet wat voor haar je hebt, maar De Stadskapperij (Friesestraatweg 47) heeft een hele goede krullenkapper (Tom).
Ger Onnes, aan de verlengde hereweg.
kapper Groningen
kappers Groningen
Ben het eens met Sandra, Crazy Kappers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven