Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012 - Deel 2!

06-10-2012 13:26 3504 berichten
Alle reacties Link kopieren

We zijn toe aan een nieuw deel! En we willen het heel graag spoilervrij houden. Dus we horen liever niet welke boeren met welke vrouwen op de kermis van een boerendorp gespot zijn, of wat Albert Verlinde bij Boulevard voor geruchten de wereld in helpt, of wat de Telegraaf zegt. Danku!

Waarin we antwoord hopen te krijgen op de volgende vragen:

* Kiest Martin voor een hulpje op de boerderij of een hulpje in de keuken?

* Houden Bert en Henrieke stand, met z'n tweetjes in de stilte van het Gelderse Landschap?

* Heeft Aad de enige vrouw ter wereld gevonden die niet gillend voor zijn gevollens wegrent, disteltje Jeannet?

* Een verliefde Willem koos voor een verbaasde Klaas. Hoe verloopt deze prille romance op de zorgboerderij?

* Kiest Henk voor KutYoni die haar hele leven al om 'het bedrijf' van Henk heen heeft gepland of de lieve en bescheiden Fiona?

En de uiteindelijke vraag: wie vindt de liefde van zijn/haar leven?

Veel kijk-, lees- en schrijfplezier
deedee86 wijzigde dit bericht op 29-10-2012 19:33
Reden: nieuwe foto's zijn leuk :)
% gewijzigd
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ja maar die 2 dagen zijn hier verspreid over 4 afleveringen, dus vandaag dat ik gevoelsmatig zeg: ''he gets, heeft ze alweer dat setje aan....''
quote:deedee86 schreef op 16 oktober 2012 @ 19:23:

[...]

Die gaat niet want ook KRO. En KRO boos op DWDD.Och hemel,nou bevestigt mijn oordeel weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zag ik nou goed dat Jacob TWEE enorme hutkoffers (wel veel kleding!) mee had?
Leuk hoor, onze nationale roddelkrant de Telegraaf komt online met nieuws over het liefdesleven van Henrieke...
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 17 oktober 2012 @ 08:06:

Leuk hoor, onze nationale roddelkrant de Telegraaf komt online met nieuws over het liefdesleven van Henrieke...

Ach, ik vind het niet erg. Misschien is het haar buurman, neef, vriend van vriendin, wie zal het zeggen. Kijk in een spannend boek ook altijd even achterin.....

Hoop dat ze een leuke man vindt, ze lijkt mij best heel aardig. Ik vind het zelf aan de mannen liggen, al die stiltes, als je ziet hoe die twee mannen erbij zitten, er komt geen normaal woord uit. Wat een sukkeltjes allebei.
Ik ben zelf onderdeel van de agrarische sector en volg met kromme tenen de huidige serie. De stiltes die bij Henrieke vallen doen me plaatsvervangend pijn, maar dat wil niet zeggen dat Henrieke en haar mannen per defenitie stille Willies zijn. Ik heb ook eens meegewerkt aan een TV programma waar we 'keukentafelgesprekken' moesten voeren met een aantal camera's op onze snufferds gericht en ik kan je vertellen, dat is echt héél erg moeilijk. En dat terwijl ik irl bepaald geen stille ben.

Ik vind Bert leuk
quote:jacky12 schreef op 16 oktober 2012 @ 15:00:

Wat ik niet begrijp: ik reageer op wat ik denk over het onderwerp van de spoiler dus totaal geen feiten of vermeende feiten. Alleen maar mijn mening.

In ieder topic worden toch meningen gegeven? Hier boven wordt toch ook genoemd wat zij denkt van de vrouwen van Aad? Dat is toch hoe het werkt op dit forum...

Terwijl lilyofthevalley steeds maar offtopic door blijft gaan over het spoileren en wat ze daar van vindt. Off topic mag toch ook niet, er zijn ook mensen die dat vervelend vinden.

Wat is het verschil? Wie kan mij hier uitleg over geven.

Ik ben het met je eens, snapte de off topic ophef ook niet. Ook ik vond het geen spoiler, omdat het iets was van horen zeggen. Geen feit of vermeend feit, maar gewoon een roddel.

Vind het zo sneu voor Henrieke. De briefschrijvers wisten toch dat ze heel verlegen was, dat ze een man zocht die haar zou versieren. Misschien juist omdat ze dit aantrekkelijk vonden, hebben ze geschreven. En dan vervolgens wel leuk met elkaar in de supermarkt doen, maar op de boerderij niets zeggen. Ik hoop voor Henrieke dat de roddels waar zijn.
quote:deedee86 schreef op 16 oktober 2012 @ 19:24:

[...]

Dat lijkt me echt een uitstekend spel daar aan de keukentafel!! Net wat ze nodig hebben Of het spel van Annemarie, dat je tussen twee dingen moet kiezen. gourmetten of steengrillen
Bij Annemarie was het eigenlijk superleuk als je het vergelijkt met de situatie bij Henrieke
Nou zeker, veel gezelliger en ze maakte er echt iets van. Ze deed in ieder geval moeite.

Maar ik denk dat Henrieke de moed al opgegeven heeft met die twee.
quote:heaven schreef op 17 oktober 2012 @ 18:55:

Nou zeker, veel gezelliger en ze maakte er echt iets van. Ze deed in ieder geval moeite.

Maar ik denk dat Henrieke de moed al opgegeven heeft met die twee.In het nieuwe Lucky TV filmpje is het niet veel gezelliger...

Daar eindigt zelfs de kat op de bbq!
hahahahaha!
Elegantie ten top; Bert drinkt sinas:

Dat pinkje!
't Lijkt wel een borrelglaasje.
Die tandjes
Zo'n vent zet je toch geen ranja met prik voor?? Grolsch beugelfles; dat is waar zo'n man behoefte aan heeft als ie een dag hard gewerkt heeft!
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 18 oktober 2012 @ 08:50:

Zo'n vent zet je toch geen ranja met prik voor?? Grolsch beugelfles; dat is waar zo'n man behoefte aan heeft als ie een dag hard gewerkt heeft!

Neeee, geen alcohol! Stel je toch voor dat de mannen wat los komen, dat kan toch niet?

En ze hadden alleen maar een rondje gefietst hoor
Rondje fietsen op een mountainbike door de landerijen en de velden is wmb ook hard werken hoor
Wat mij betreft ook hoor, louise. Ik zou minstens een fles wijn nodig hebben, daarna.
Hahahaha fantastisch, dat shot van Bert en z'n sinas! Lotte35 je hebt m'n dag gemaakt :D. Rietje erbij?

De situatie in huize Henrieke is bijna aandoenlijk te noemen. Hoop voor d'r dat ze er toch een leuke vent aan overhoudt. Vind Bert geweldig, de awkwardness, de bodywarmer, het zenuwachtige gedrag en de sociale vaardigheden van een worm. Genieten! Wat een topgozer.
quote:sphinxter schreef op 18 oktober 2012 @ 11:30:

Hahahaha fantastisch, dat shot van Bert en z'n sinas! Lotte35 je hebt m'n dag gemaakt :D. Rietje erbij?

De situatie in huize Henrieke is bijna aandoenlijk te noemen. Hoop voor d'r dat ze er toch een leuke vent aan overhoudt. Vind Bert geweldig, de awkwardness, de bodywarmer, het zenuwachtige gedrag en de sociale vaardigheden van een worm. Genieten! Wat een topgozer.Jij zou hem wel willen hebben he
quote:yasuko schreef op 17 oktober 2012 @ 06:42:

Zag ik nou goed dat Jacob TWEE enorme hutkoffers (wel veel kleding!) mee had?Jaaa, toen ik naar zijn bagage keek, dacht ik, die trekt gelijk bij Willem in.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:louise1 schreef op 18 oktober 2012 @ 12:03:

[...]

Jij zou hem wel willen hebben he Ja echt enorm graag :P. Hij heeft ook van die heerlijke zwoele lippen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven