Verdrietig

20-10-2012 12:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lastige familie en vandaag kan ik het opeens niet meer relativeren.

Ik ben moe, zwanger en nu lig ik in de clinch met mijn moeder en schoonmoeder en zij met elkaar en ik daardoor ook met mijn man. Normaal ben ik de oplosser, de vredestichter en nu weet ik het niet. Ik ben het even zo zat en nu zit ik als een overdreven hormonenbom te huilen nu mijn zoontje op bed ligt.

Ik heb geen zin om iemand lastig te vallen dus val ik jullie maar lastig. Het lucht al op om het op te schrijven, dus bij deze.
vervelend voor jullie allemaal eigenlijk, is het iets wat nog gaat goed komen denk je. Tussen de moeders?
Het komt vast goed, ik zie alleen even niet hoe. Want ik ben iedereen zo zat. Normaal maak ik altijd alles goed, en nu ben ik gewoon alleen verdrietig. Thnx voor de knuffels.
Potjandrie...

Ik zou lekker thee gaan drinken als ik jou was en iedereen negeren. Vergeet de zak m.en.ms niet!
Neem afstand, laat ze het allemaal maar lekker zelf uitzoeken.

Niet meer mee bemoeien en ook geen contact zoeken.

Je trekt dat gedoe nu even niet.

Denk maar wat meer aan jezelf, je ongeboren kindje en je gezin en maak het samen gezellig.
Lieve woorden, dankjullie
Probeer op een lijn te zitten met je man. Laat jullie moeders maar even..... Het is jullie leven, jullie kindjes, keus en wat al niet meer. Zo voel je je in ieder geval door elkaar gesteund. In plaats van moeders die ertussen komen... Laat ze ook hun eigen leven leiden, desnoods maar wat op afstand houden!

Sterkte!
Zijn je hormonen. Herken het zo!

Trek je terug en zet je verstand op 0. Dat is wat je nu nodig hebt...

Dikke knuffel!
Ik sluit me aan bij bovenstaande adviezen.

Terugtrekken, vanavond op de bank met een deken en een pot thee en laat ze. Allemaal volwassen mensen, laat ze het zelf oplossen.

Sterkte
Zo is dat, laat de hormoonbom maar eens lekker af gaan, dat lucht op. En...soms helpt het enorm als de scheidsrechter onverwacht het strijdtoneel verlaat. Kunnen ze het fijn samen uitzoeken.

Verder zijn de beste tips al gegeven: chocola, chocola en chocola. In mijn geval afgewisseld met joppie-chips;))

Sterkte meid, komt goed!
Jullie zijn lief. Ik heb mijn zoontje aangekleed en we hebben samen lekkere broodjes gehaald voor morgenochtend. Telefoon gelaten voor wat het is en zo een heerlijke vrouwenfilm kijken met mijn neutrale zusje. Man is bijgetrokken en die moeders zien maar even wat ze doen.
Kijk.. Afleiding doet je goed!

Hoe ver ben je nu zwanger?

Ik ben nu 30wkn en soms trek ik me terug in me eigen coconnetje. Even geen mensen behalve mn dochter en vriend om me heen.
Pff ik pas 14, moet nog even dus. Lang met mijn moeder gebeld die natuurlijk alles lief bedoelde. Schoonmoeder komt later wel.
Neem de tijd. Kom nu maar eens tot jezelf. De rest komt wel als je energie en puf hebt. Het vreet momenteel veel aan je.

Ja, ik wil ervanaf. Heb ook een peuter van 2.5jr en wil mn lijf en energie weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven