Verdrietig
zaterdag 20 oktober 2012 om 12:25
Ik heb een lastige familie en vandaag kan ik het opeens niet meer relativeren.
Ik ben moe, zwanger en nu lig ik in de clinch met mijn moeder en schoonmoeder en zij met elkaar en ik daardoor ook met mijn man. Normaal ben ik de oplosser, de vredestichter en nu weet ik het niet. Ik ben het even zo zat en nu zit ik als een overdreven hormonenbom te huilen nu mijn zoontje op bed ligt.
Ik heb geen zin om iemand lastig te vallen dus val ik jullie maar lastig. Het lucht al op om het op te schrijven, dus bij deze.
Ik ben moe, zwanger en nu lig ik in de clinch met mijn moeder en schoonmoeder en zij met elkaar en ik daardoor ook met mijn man. Normaal ben ik de oplosser, de vredestichter en nu weet ik het niet. Ik ben het even zo zat en nu zit ik als een overdreven hormonenbom te huilen nu mijn zoontje op bed ligt.
Ik heb geen zin om iemand lastig te vallen dus val ik jullie maar lastig. Het lucht al op om het op te schrijven, dus bij deze.
zaterdag 20 oktober 2012 om 18:02
Probeer op een lijn te zitten met je man. Laat jullie moeders maar even..... Het is jullie leven, jullie kindjes, keus en wat al niet meer. Zo voel je je in ieder geval door elkaar gesteund. In plaats van moeders die ertussen komen... Laat ze ook hun eigen leven leiden, desnoods maar wat op afstand houden!
Sterkte!
Sterkte!
zaterdag 20 oktober 2012 om 19:11
Zo is dat, laat de hormoonbom maar eens lekker af gaan, dat lucht op. En...soms helpt het enorm als de scheidsrechter onverwacht het strijdtoneel verlaat. Kunnen ze het fijn samen uitzoeken.
Verder zijn de beste tips al gegeven: chocola, chocola en chocola. In mijn geval afgewisseld met joppie-chips;))
Sterkte meid, komt goed!
Verder zijn de beste tips al gegeven: chocola, chocola en chocola. In mijn geval afgewisseld met joppie-chips;))
Sterkte meid, komt goed!
zaterdag 20 oktober 2012 om 19:13