afzeg excuus
zondag 21 oktober 2012 om 23:11
Paar weken geleden zou er een vriend/ flirt komen eten en die zei best op het laatste moment af met een vaag excuus..
Vond niet heel erg en gister verveelde ik me dus heb hem geappt en hij komt dinsdag.. Maar ik heb meerdere persoonlijkheden hahah en heb er eigelijk geen zin in hahah
Nu zoek ik een excuus waarbij hij weet dat het een excuus is en iets waarbij die denkt: meent ze dit nou? Gaat ze liever pottenbakken dan met mij eten hahaha..
Najah zoiets.. Heeft iemand een geniaal idee? Alle excuses zijn welkom!
Vond niet heel erg en gister verveelde ik me dus heb hem geappt en hij komt dinsdag.. Maar ik heb meerdere persoonlijkheden hahah en heb er eigelijk geen zin in hahah
Nu zoek ik een excuus waarbij hij weet dat het een excuus is en iets waarbij die denkt: meent ze dit nou? Gaat ze liever pottenbakken dan met mij eten hahaha..
Najah zoiets.. Heeft iemand een geniaal idee? Alle excuses zijn welkom!
zondag 21 oktober 2012 om 23:21
Hahahha jah ik meen het en jah heel kinderachtig maar gewoon heel leuk om hem toch nog ff terug te pakken..
Niks gemeens maar gewoon ff een leuk excuus...
Soms zijn al men persoonlijkheden op 1 lijn en niemand kan wat verzinnen..
Verder mag een wat minder seriues en klein amper een probleem wel toch tussen al die grote echte relatie problemen?
Niks gemeens maar gewoon ff een leuk excuus...
Soms zijn al men persoonlijkheden op 1 lijn en niemand kan wat verzinnen..
Verder mag een wat minder seriues en klein amper een probleem wel toch tussen al die grote echte relatie problemen?
zondag 21 oktober 2012 om 23:21
zondag 21 oktober 2012 om 23:23
quote:Splinter02 schreef op 21 oktober 2012 @ 23:17:
Je zegt dus dat je meerdere persoonlijkheden hebt en dat de anderen het niet eens waren met je uitnodiging.
Dat, dus. Marietje nodigde je uit en Annetje was het er toch niet mee eens. En het is de week van Annetje. Bertha is volgende week aan de beurt. Eens kijken of Bertha wil. Misschien heeft hij ook wel meerdere persoonlijkheden. Dus was degene die de afspraak maakte welk Kareltje, en was Pietje van de vage excuses.
Wordt nog een hele klus denk ik....
Je zegt dus dat je meerdere persoonlijkheden hebt en dat de anderen het niet eens waren met je uitnodiging.
Dat, dus. Marietje nodigde je uit en Annetje was het er toch niet mee eens. En het is de week van Annetje. Bertha is volgende week aan de beurt. Eens kijken of Bertha wil. Misschien heeft hij ook wel meerdere persoonlijkheden. Dus was degene die de afspraak maakte welk Kareltje, en was Pietje van de vage excuses.
Wordt nog een hele klus denk ik....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zondag 21 oktober 2012 om 23:23
zondag 21 oktober 2012 om 23:27