afzeg excuus

21-10-2012 23:11 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Paar weken geleden zou er een vriend/ flirt komen eten en die zei best op het laatste moment af met een vaag excuus..

Vond niet heel erg en gister verveelde ik me dus heb hem geappt en hij komt dinsdag.. Maar ik heb meerdere persoonlijkheden hahah en heb er eigelijk geen zin in hahah

Nu zoek ik een excuus waarbij hij weet dat het een excuus is en iets waarbij die denkt: meent ze dit nou? Gaat ze liever pottenbakken dan met mij eten hahaha..

Najah zoiets.. Heeft iemand een geniaal idee? Alle excuses zijn welkom!
Uh. Juist.
Wat sneu
Wordt vast leuk. haha
Ik heb in ieder geval bij dit topic een ''meent ze dit nou?''. Is dat ook goed TO?
oe kinderachtig kan een mens zijn? Heel erg kinderachtig blijkt dus.
Je kan ook oude vrouwtjes gaan tackelen op het zebrapad.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je zegt dus dat je meerdere persoonlijkheden hebt en dat de anderen het niet eens waren met je uitnodiging.
Maar als je meerdere persoonlijkheden hebt, kan 1 van die andere persoonlijkheden toch wel een goed excuus vinden ?
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Oh wat flauw. Bel gewoon op en zeg dat je er bij nader inzien toch geen zin in henbt. Ook niet echt netjes, maar beter dan zo een flauw spelletje.
Hahahha jah ik meen het en jah heel kinderachtig maar gewoon heel leuk om hem toch nog ff terug te pakken..

Niks gemeens maar gewoon ff een leuk excuus...

Soms zijn al men persoonlijkheden op 1 lijn en niemand kan wat verzinnen..

Verder mag een wat minder seriues en klein amper een probleem wel toch tussen al die grote echte relatie problemen?
quote:Briljant schreef op zondag 21 oktober 2012 23:17 Maar als je meerdere persoonlijkheden hebt, kan 1 van die andere persoonlijkheden toch wel een goed excuus vinden ?Sterker nog, doe doet gewoon niet open want weet niets van een afspraak.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Splinter02 schreef op 21 oktober 2012 @ 23:17:

Je zegt dus dat je meerdere persoonlijkheden hebt en dat de anderen het niet eens waren met je uitnodiging.

Dat, dus. Marietje nodigde je uit en Annetje was het er toch niet mee eens. En het is de week van Annetje. Bertha is volgende week aan de beurt. Eens kijken of Bertha wil. Misschien heeft hij ook wel meerdere persoonlijkheden. Dus was degene die de afspraak maakte welk Kareltje, en was Pietje van de vage excuses.

Wordt nog een hele klus denk ik....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Wuhahahha himalaya vind eigelijk nog een goed idee ook maar dat gaat iets te ver.. Hem voor niks laten komen..
quote:zomaarzozo schreef op 21 oktober 2012 @ 23:21:

Verder mag een wat minder seriues en klein amper een probleem wel toch tussen al die grote echte relatie problemen?Wat heeft dit er nou mee te maken? Wees gewoon eerlijk en niet zo...tja sneu dus. Tjonge
Heb geen zin om eerlijk te zijn wil gewoon een grapje uitgalen... Pfff wat zijn jullie seriues.. Niemand die de lol ervan inziet?
Ik zou zeggen dat ik ging pottenbakken.
ik zou gewoon tegen hem zeggen dat mijn alterego,s het nog niet eens zijn over de date.
wij slapen nooit.
Jah vond ik een leuk idee maar hoopte op nog een grappiger en originelere..
Hahaha terug pakken, wat goed zeg!

Echt een goed idee, hahahahaha.
quote:zomaarzozo schreef op 21 oktober 2012 @ 23:25:

Heb geen zin om eerlijk te zijn wil gewoon een grapje uitgalen... Pfff wat zijn jullie seriues.. Niemand die de lol ervan inziet?Nope, ik deel denk ik de humor van deze persoonlijkeid niet
Ik heb huisarrest en mag van mijn moeder niet afspreken
Ik zou zeggen dat mijn kat klitten heeft of dat mijn hek is weggewaaid.

Weet zeker dat ze lullig zijn, vond ik wel tenminste...
Kleuter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven