Ouders 35 jaar getrouwd
dinsdag 23 oktober 2012 om 19:40
Hallo allemaal,
geen idee of dit de juiste pijler is..maar probeer het gewoon.
Mijn ouders zijn aan het eind vh jaar 35 jaar getrouwd en geven een feest, komen ong 100 personen van 10 tot 90 jaar oud. Het lijkt mij leuk om een "act" in te huren, dus niet zelfs een optreden te doen, dan doen familie en vrienden al.
Ik heb al gegoogled op fotograven die met verkleedkisten komen, typetjes etc. Lastig ,er is heel veel, sommige zijn erg duur, 350 euro voor 1 uur en het is dan maar de vraag of ze ook echt leuk zijn danwel tenenkrommend flauw.
Wie heeft er wel eens een dergelijke act gehuurd en kan mij wat tips geven.
geen idee of dit de juiste pijler is..maar probeer het gewoon.
Mijn ouders zijn aan het eind vh jaar 35 jaar getrouwd en geven een feest, komen ong 100 personen van 10 tot 90 jaar oud. Het lijkt mij leuk om een "act" in te huren, dus niet zelfs een optreden te doen, dan doen familie en vrienden al.
Ik heb al gegoogled op fotograven die met verkleedkisten komen, typetjes etc. Lastig ,er is heel veel, sommige zijn erg duur, 350 euro voor 1 uur en het is dan maar de vraag of ze ook echt leuk zijn danwel tenenkrommend flauw.
Wie heeft er wel eens een dergelijke act gehuurd en kan mij wat tips geven.
dinsdag 23 oktober 2012 om 19:51
Terechte vraag, ja ik weet zeker dat zij iets dergelijks ook leuk vinden, ook familie en vrienden houden wel van zoiets. Op eerdere feesten bij andere hebben ze dat ook wel eens gehad en daar hebben ze het nu nog over, ook themafeesten etc vinden zij leuk, houden erg van cabaret etc en zijn ook in staat om gewoon mee te doen met zo'n act. Ik wil nog net niet zeggen, t kan niet gek genoeg
dinsdag 23 oktober 2012 om 20:02
dinsdag 23 oktober 2012 om 20:34
Oh, zijn er echt mensen die zoiets leuk vinden?
Dan zou ik gewoon voor het alfabet gaan met neven en nichten.
De A is van appel, die gaf vader ons moeder
De B is van brillendoekjes, ons moeder kan niet zonder
Etc, je snapt hem wel.
De 100 euro kun je daarna gebruiken voor de drank, om je schaamte mee weg te spoelen.
Dan zou ik gewoon voor het alfabet gaan met neven en nichten.
De A is van appel, die gaf vader ons moeder
De B is van brillendoekjes, ons moeder kan niet zonder
Etc, je snapt hem wel.
De 100 euro kun je daarna gebruiken voor de drank, om je schaamte mee weg te spoelen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:11
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben ze Wim Dalmee laten komen, hij is een zanger en een hele goede ook! http://www.wimdalmee.nl/
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:33
woensdag 24 oktober 2012 om 20:49
Nou met de drank komt het wel goed ben ik bang daar hoef ik geen extra investering in te doen. Zelf hebben ze al een dj geregeld voor de nodige voetjes vd vloer, of aan het einde vd avond languit op de vloer
Nou Wimdalmee mag er zijn, net even de site bekeken, maar niet echt wat ik zoek, mag wel iets gekker/ludiekers, maar in elk geval bedankt voor het mee denken.
Nou Wimdalmee mag er zijn, net even de site bekeken, maar niet echt wat ik zoek, mag wel iets gekker/ludiekers, maar in elk geval bedankt voor het mee denken.