Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mental note to myself... Deze week even vlammetje uit haar broekje charmeren.
Alle reacties Link kopieren
Ben slapen.....



En ja Femm, lekker issie!
Gp...goed zo..vandaag?

Hoi cash..



Ik ben er weer van tussen..drukke rare dagen...bye..
quote:stout1975 schreef op 24 oktober 2012 @ 22:46:

Mental note to myself... Deze week even vlammetje uit haar broekje charmeren. Sta niet zomaar voor iedereen open he?
Alle reacties Link kopieren
quote:vlammetje_ schreef op 24 oktober 2012 @ 22:43:

Dan bof jij met die moeder van je!

En snap het helemaal als je zegt: even rust terug krijgen. Ik heb ook echt een (hele lange) periode voor mezelf nodig gehad en heb nu pas weer het gevoel dat ik opensta voor een ander. Soms heb je dat. Soms eventjes, soms wat langer.



Ik bof zeker met mijn mams, ben dol op haar en vriendinnen van me ook.

Inderdaad, even rust. En verder gaan met herstellen, revalideren en sterker worden. Dat andere komt wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond kletserTs,



Hoop voor DS dat de NL temperaturen niet bijdragen tot een verandering van...

Ben heel benieuwd hoe Stout dat charmeren gaat doen

Toch maar niet de buurman overvallen Fem?

Is benieuwd naar de foto's van mayamams in die rokjes :D

Veel plezier morgen Zij
Alle reacties Link kopieren
Haha, Zaff, ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Nou..... Nog een half uurtje en vlammetje is broekloos.



(of slaap je niet naakt poebeliewoepsie?)
Deze poebeliewoepsie slaapt niet naakt, maar wel broekloos...
Alle reacties Link kopieren
Duhhuh, Stout, dan heb jij me nu al uit mijn stringetje gecharmeerd. (ik zit namelijk in een pyama zonder string op de bank) en dan ga je me straks ook vast nog uit mijn pyama charmeren? (makkelijk, ik slaap altijd zonder)
Alle reacties Link kopieren
Ja kijk.... Het hoeft toch ook niet altijd zo moeilijk te gaan?
Wat heb jij eraan dan, als ik naakt in mijn bed lig?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er bijna eens goed voor gaan zitten

M'n bedje roept....
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje, net zoveel Stout eraan heeft dat ik zo naakt in bed lig: helemaal NIETS!



Zaff, ik hoorde hier ook al iets roepen, maar nu weet ik wat het is: mijn bed! Ik kom eraan, overheerlijk bedje van me!
Ik ga nog even lezen in bed, trusten allen!
Alle reacties Link kopieren
Met lezen in bed bedoel je een naaktfoto maken en die aan mij mailen?
Uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja. Dat heb ik er dus aan.



Doe ik mijn broek uit en ga op de foto wachten.



Trusten!
caat??
Alle reacties Link kopieren
Forummen via telefoon en worstvingers Roosje...



Foutje hersteld!
Alle reacties Link kopieren
Goodnight my dears!



Enne om Fem gerust te stellen, er is vanavond geneuqt,

sterker nog, ik dacht dat het niet meer kon maar ik heb gewoon serieus last van mijn lagere regionen mag het als lief meisje natuurlijk niet zo zeggen, maar jeetje ik ben uitgewoond...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Sammie..you lucky bird!



En Stout? Nog "vlammetje-mail" ontvangen? hihi
Ja Stout, heb je mijn foto's nog ontvangen?

Pff...ben moe! Ik wilde bijslapen omdat ik gisteren wegens dwangmatig lezen in bed maar 4 uurtjes had geslapen. Helaas ben ik er weer aan bezweken en zijn het er weer maar 4 geworden... Gelukkig heb ik weekend vanaf vandaag!
Goede morgen!



Whoei Sammie!
Alle reacties Link kopieren
Ow lekker Vlammetje..lekker lang weekend.

Het was een boeiend boek dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven