Leuke meiden Den Haag.
zondag 21 oktober 2012 om 15:51
Hoi meiden,
Gisteren was het weer zover. Met twee vriendinnen afgesproken om uit te gaan en op het moment dat het net gezellig werd (12 uur) waren ze moe en wilden ze naar huis...
Ik ben op zoek naar leuke vrouwen (ik ben zelf 25) die het leuk vinden om ergens een drankje te doen, te winkelen, naar de bioscoop gaan en uitgaan.
Als jij het ook leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen en zo je vriendenkring uit te breiden, laat dan een reactie achter. Lijkt me leuk!
Gisteren was het weer zover. Met twee vriendinnen afgesproken om uit te gaan en op het moment dat het net gezellig werd (12 uur) waren ze moe en wilden ze naar huis...
Ik ben op zoek naar leuke vrouwen (ik ben zelf 25) die het leuk vinden om ergens een drankje te doen, te winkelen, naar de bioscoop gaan en uitgaan.
Als jij het ook leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen en zo je vriendenkring uit te breiden, laat dan een reactie achter. Lijkt me leuk!
zondag 21 oktober 2012 om 17:29
Hi,
ik wil mijn sociale leven een boost geven, dus nieuwe vriendinnen lijkt mij ook leuk x
Ben 31 jaar, werk fulltime, woon samen met mijn vriendin in Den Haag en sport regelmatig.
Ben geen stapper, maar gezellig naar de bios, ergens een hapje eten, Groupon bon uitproberen, op de bank met een grote mok thee, een pinterest DIY project opstarten..
Daar ben ik wel voor in!
Mail me eens om kennis te maken...curlious81@gmail.com
ik wil mijn sociale leven een boost geven, dus nieuwe vriendinnen lijkt mij ook leuk x
Ben 31 jaar, werk fulltime, woon samen met mijn vriendin in Den Haag en sport regelmatig.
Ben geen stapper, maar gezellig naar de bios, ergens een hapje eten, Groupon bon uitproberen, op de bank met een grote mok thee, een pinterest DIY project opstarten..
Daar ben ik wel voor in!
Mail me eens om kennis te maken...curlious81@gmail.com
woensdag 24 oktober 2012 om 21:33
vrijdag 26 oktober 2012 om 11:37
Hoi Floozy en anderen! Dit klinkt leuk! Ik ben 25 (bijna 26) en woon in Leiden. Klein stukje maar naar Den Haag.
Hoe kan ik jullie bereiken? Zal ik proberen floozy een berichtje te sturen? Ik zet nl liever niet mijn email hier.
Groetjes!
Hoe kan ik jullie bereiken? Zal ik proberen floozy een berichtje te sturen? Ik zet nl liever niet mijn email hier.
Groetjes!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 26 oktober 2012 om 23:00
woensdag 31 oktober 2012 om 13:36
Hi,
Ook ik vergroot graag mijn vriendenkring, dus ik sluit mij graag aan.
Ik ben 24, woonachtig in Voorburg en werk fulltime.
Jullie kunnen me een berichtje sturen naar joon88h@gmail.com
Ook ik vergroot graag mijn vriendenkring, dus ik sluit mij graag aan.
Ik ben 24, woonachtig in Voorburg en werk fulltime.
Jullie kunnen me een berichtje sturen naar joon88h@gmail.com
donderdag 1 november 2012 om 18:27
Ik benNicole, bijna 29 en nieuwe contacten in den haag is altijd leuk!
Ik vind het leuk om van alles te ondernemen. Koken, bioscoop, terrasje, af en toe uitgaan, workshops doen, winkelen. enz enz..
Mail me naar niki1511@hotmail.com
Ik vind het leuk om van alles te ondernemen. Koken, bioscoop, terrasje, af en toe uitgaan, workshops doen, winkelen. enz enz..
Mail me naar niki1511@hotmail.com
dinsdag 6 november 2012 om 20:53
donderdag 8 november 2012 om 12:54
hoi hoi mij lijkt het ook leuk om contact te hebben
ik ben bereikbaar op : vivacloverfield@hotmail.com
ik ben 27, getrouwd, woon in rotterdam
houd van winkelen, kettingen en taarten maken, kaarten maken, films en muziek, koken, bioscoop, terrasje en af en toe uitgaan.
lijkt je dat ok leuk.
mail me gerust.
@ vespa, van mij mag je gerust contact met me op nemen.
leeftijd vind ik zelf namelijk niet zo belangrijk
ik ben bereikbaar op : vivacloverfield@hotmail.com
ik ben 27, getrouwd, woon in rotterdam
houd van winkelen, kettingen en taarten maken, kaarten maken, films en muziek, koken, bioscoop, terrasje en af en toe uitgaan.
lijkt je dat ok leuk.
mail me gerust.
@ vespa, van mij mag je gerust contact met me op nemen.
leeftijd vind ik zelf namelijk niet zo belangrijk
vrijdag 16 november 2012 om 20:05
Hey Floozie en uiteraard de rest
Ik ben 26, werkend en deeltijd studerend, nog niet zo lang single, ook wonend in Den haag en heb wel zin om wat nieuwe mensen te leren kennen!
Hou er ook van om een drankje te doen, te dansen, maar ook lekker thuis te koken, kletsen of gekke dingen te doen.
Mailen mag altijd! vizzstick @ gmail.com
Ik ben 26, werkend en deeltijd studerend, nog niet zo lang single, ook wonend in Den haag en heb wel zin om wat nieuwe mensen te leren kennen!
Hou er ook van om een drankje te doen, te dansen, maar ook lekker thuis te koken, kletsen of gekke dingen te doen.
Mailen mag altijd! vizzstick @ gmail.com
donderdag 29 november 2012 om 21:22
woensdag 12 december 2012 om 13:42
Hoi allemaal!
Ik zie dat dit oproepje al van een tijd geleden is, maar ik hoop dat jullie dit nog lezen. Ik ben 25 (bijna 26), woon nu 1,5 jaar in Leiden maar ben van plan om in Den Haag te gaan wonen. Ik ken bijna niemand hier in de buurt en ben het zat om ieder weekend het halve land door te moeten rijden als ik iets leuks wil doen! Ik sluit me graag aan bij jullie
!
Ik ben te mailen op misspiggiej2@hotmail.com
Ik zie dat dit oproepje al van een tijd geleden is, maar ik hoop dat jullie dit nog lezen. Ik ben 25 (bijna 26), woon nu 1,5 jaar in Leiden maar ben van plan om in Den Haag te gaan wonen. Ik ken bijna niemand hier in de buurt en ben het zat om ieder weekend het halve land door te moeten rijden als ik iets leuks wil doen! Ik sluit me graag aan bij jullie
Ik ben te mailen op misspiggiej2@hotmail.com
donderdag 13 december 2012 om 19:41
hoi allemaal! Ik ben 22 jaar, woon in den haag en ben een moeder van een zoontje van 6 maanden! Mijn relatie is een paar maanden geleden uitgegaan, en ik heb geen baan, dus ben erg veel alleen met mijn zoontje thuis, waardoor ik ook niet veel sociale contacten (meer) heb.. Ik zou het ook heel leuk vinden af en toe lekker naar de film of uit te gaan
Mijn e-mail is: Peytonsteves@hotmail.com
Mijn e-mail is: Peytonsteves@hotmail.com