Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 20:53:

[...]





Je winkel-centrum of je werk-centrum? Ik dacht meer aan mijn eigen episch centrum..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Die jurk wil ik ook wel!
Alle reacties Link kopieren
Hij ziet er een beetje komisch uit...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
je ziet bij Niels, net als bij Remy dat ze dit soort dans niet gewoon zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat zag er ongemakkelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Sarah vind ik wel een hele mooie danseres. Zij lijkt ook alles te kunnen.

Aan Niels zie je dat hij niet op zijn gemak is. Maar slecht deed hij het niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmz, ik miste het echte slowfox dansje erin.

Heel weinig echt "samen" gedanst
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 20:55:

[...]



Ik dacht meer aan mijn eigen episch centrum.. Bij wie wil je een aardbeving veroorzaken??
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Yefdinges aan?? Jomanda met een gouden randje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 20:57:

Hmmmz, ik miste het echte slowfox dansje erin.

Heel weinig echt "samen" gedanstDat viel mij ook op, het was meer 2 mensen die dansen, dan een paar dat danst.
Alle reacties Link kopieren
Niels' houding was idd niet rechtop genoeg en volledig eens met Yef
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nah...Jef....dat zeg ik net!

Als je een keer niet kan, ga ik wel op je plekkie zitten hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het zou wel zonde zijn als dit ze de kop gaat kosten, want het zijn beiden wel goede dansers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 20:56:

Oeh! Die jurk wil ik ook wel!Echt? Ik vind het juist een heel slecht zittende jurk, zeker in combi met het huidskleurige stofje
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:59:

Het zou wel zonde zijn als dit ze de kop gaat kosten, want het zijn beiden wel goede dansers.Mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gek gedoe toch, die tijden verzetten elk seizoen. Ik kijk op de klok en ben verbaasd dat het pas 9 uur is
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 21:00:

Wat een gek gedoe toch, die tijden verzetten elk seizoen. Ik kijk op de klok en ben verbaasd dat het pas 9 uur is wil jij ook slapen dan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Straks moeten we nog gaan sms'en om ze te redden
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 28 oktober 2012 @ 21:01:

[...]





wil jij ook slapen danNatuurlijk niet, om 10 uur lig ik er toch ook nooit in
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik wil in elk geval wel al slapen. :(
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 21:00:

Wat een gek gedoe toch, die tijden verzetten elk seizoen. Ik kijk op de klok en ben verbaasd dat het pas 9 uur is

IK heb me een rotje gehaast om op tijd bij de AH te zijn

Kom ik terug zie ik pas dat ik de ovenklok nog niet had terug gezet, was het gewoon pas 16.00
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 21:01:

Straks moeten we nog gaan sms'en om ze te redden Ga ik wel doen hoor, ik ben voor Niels!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Uhm...oke...Dennis heeft de slappe lach?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 21:01:

Nou, ik wil in elk geval wel al slapen. :(ik ook hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Dat zag er goed ui!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven