Boer zoekt vrouw...en een man in 2012 - Deel 2!
zaterdag 6 oktober 2012 om 13:26
We zijn toe aan een nieuw deel! En we willen het heel graag spoilervrij houden. Dus we horen liever niet welke boeren met welke vrouwen op de kermis van een boerendorp gespot zijn, of wat Albert Verlinde bij Boulevard voor geruchten de wereld in helpt, of wat de Telegraaf zegt. Danku!
Waarin we antwoord hopen te krijgen op de volgende vragen:
* Kiest Martin voor een hulpje op de boerderij of een hulpje in de keuken?
* Houden Bert en Henrieke stand, met z'n tweetjes in de stilte van het Gelderse Landschap?
* Heeft Aad de enige vrouw ter wereld gevonden die niet gillend voor zijn gevollens wegrent, disteltje Jeannet?
* Een verliefde Willem koos voor een verbaasde Klaas. Hoe verloopt deze prille romance op de zorgboerderij?
* Kiest Henk voor KutYoni die haar hele leven al om 'het bedrijf' van Henk heen heeft gepland of de lieve en bescheiden Fiona?
En de uiteindelijke vraag: wie vindt de liefde van zijn/haar leven?
Veel kijk-, lees- en schrijfplezier
deedee86 wijzigde dit bericht op 29-10-2012 19:33
Reden: nieuwe foto's zijn leuk :)
Reden: nieuwe foto's zijn leuk :)
% gewijzigd
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 28 oktober 2012 om 21:38
quote:Jurks schreef op 28 oktober 2012 @ 21:37:
Wauw.. Wat heb ik me weer heerlijk geergerd bij Jdoooni.. Wat een vreselijk mens! Ze wil een melkveebedrijf, geen leuke man.. En lekker een stom gesprek beginnen bij een gezellig feestje.. RAAR!
Nou gezellig, gezellig
Maar je hebt gelijkt hoor. Nu alleen hopen dat Henk het ook doorheeft...
Wauw.. Wat heb ik me weer heerlijk geergerd bij Jdoooni.. Wat een vreselijk mens! Ze wil een melkveebedrijf, geen leuke man.. En lekker een stom gesprek beginnen bij een gezellig feestje.. RAAR!
Nou gezellig, gezellig
Maar je hebt gelijkt hoor. Nu alleen hopen dat Henk het ook doorheeft...
zondag 28 oktober 2012 om 21:46
zo, ik ben weer bijgelezen, en lag ook in een deuk. Vooral die "Aad heeft straks zijn eigen distel".
Vind het altijd weer knap hoe iedereen hier kan schrijven en tegelijkertijd kijken.
Wat een gedoe met die Jeannet en Aad. Toen hij weer zo raar zat te praten, was ik toch zo nieuwsgierig wat hier geschreven werd.
Wat ik vreemd vond is hoe Willem afscheid nam van Jurjen, hij zat hem wel erg te strelen vond ik. Hij is wel heel erg aanrakerig hoor.
En ik had het idee dat Klaas een beetje overrompeld was.
Vind het altijd weer knap hoe iedereen hier kan schrijven en tegelijkertijd kijken.
Wat een gedoe met die Jeannet en Aad. Toen hij weer zo raar zat te praten, was ik toch zo nieuwsgierig wat hier geschreven werd.
Wat ik vreemd vond is hoe Willem afscheid nam van Jurjen, hij zat hem wel erg te strelen vond ik. Hij is wel heel erg aanrakerig hoor.
En ik had het idee dat Klaas een beetje overrompeld was.
zondag 28 oktober 2012 om 21:56
Yoni is volgens mij een beschadigd meisje, ergens heb ik medelijden met haar. Ze heeft zich helemaal vastgebeten in haar droom van een leven op een boerderij met twee schattige kindjes maar wat echt houden van iemand betekent, daar snapt ze volgens mij niets van. Ze gaat zo op in haar droom en de competitie dat ze geen seconde van het 'feestje' (wilde boel daar) kon genieten. Pfff...., vreselijk mens!
Jeanet is ook de vrolijkheid zelve... Not!
Ik denk niet dat het echt wat gaat worden tussen Klaas en Willem, volgens mij een verkeerde keuze. Daar was het trouwens wel steeds heel gezellig, wat een mooie plek en wat een lieve moeder!
Jeanet is ook de vrolijkheid zelve... Not!
Ik denk niet dat het echt wat gaat worden tussen Klaas en Willem, volgens mij een verkeerde keuze. Daar was het trouwens wel steeds heel gezellig, wat een mooie plek en wat een lieve moeder!
zondag 28 oktober 2012 om 22:34
wat een leuke ouders heeft Bert. Vinden jullie het niet raar dat Henrieke en Bert niet gezellig eerst iets samen zijn gaan doen? dagje naar het strand, bioscoop, uit eten? Nee hoor...gelijk hoppa naar de schoonouders...
En ach....Jurjen...die moest vast een eind lopen naar het station. Die busdiensten op het platteland rijden niet zo vaak....
En Yoni stelde zich voor als Djoni....met een D. Hadden jullie dit al eerder gehoord? Ik dus niet.
En ach....Jurjen...die moest vast een eind lopen naar het station. Die busdiensten op het platteland rijden niet zo vaak....
En Yoni stelde zich voor als Djoni....met een D. Hadden jullie dit al eerder gehoord? Ik dus niet.
zondag 28 oktober 2012 om 22:39
Leuke foto Lotte wat een duo!
Louisa, ik vond het meeting the parents ook nogal snel, al had ik het idee dat we wel een paar weken verder waren. Maar H&B hebben in de tussentijd alleen gesmst. En dan nu de familie. Idd aparte volgorde!
Yvon zei ook steeds djoni, ik dacht dat dat Yvons was maar zo heet het kind blijkbaar. Hopelijk kiest Henk voor Fiona!!
Louisa, ik vond het meeting the parents ook nogal snel, al had ik het idee dat we wel een paar weken verder waren. Maar H&B hebben in de tussentijd alleen gesmst. En dan nu de familie. Idd aparte volgorde!
Yvon zei ook steeds djoni, ik dacht dat dat Yvons was maar zo heet het kind blijkbaar. Hopelijk kiest Henk voor Fiona!!
zondag 28 oktober 2012 om 22:43
Ja zeg, Henrieke en Bert hebben alleen ge-smst en 1 keer gebeld.
En volgens Henrieke was Bert toen ook niet zo spraakzaam, althans dat probeerde ik te verstaan. Bert is een beetje heel erg wereldvreemd, niet bang voor koeien, maar wel voor vrouwen. (zoiets zei zijn moeder )
Yoni is een walgelijke aanstelster, maar volgens mij heeft de rest dit hier ook al gezegd,
En volgens Henrieke was Bert toen ook niet zo spraakzaam, althans dat probeerde ik te verstaan. Bert is een beetje heel erg wereldvreemd, niet bang voor koeien, maar wel voor vrouwen. (zoiets zei zijn moeder )
Yoni is een walgelijke aanstelster, maar volgens mij heeft de rest dit hier ook al gezegd,
zondag 28 oktober 2012 om 22:44
zondag 28 oktober 2012 om 22:48
Ik vond dat droogstaan van Aad en dat het er in dan in poedervorm uitkomt echt de klapper van vanavond
Ik vond het een beetje raar dat Willem Klaas helemaal ging zoenen en omhelzen enzo waar Jurjen nog bijzat. Ik vond het een heel pijnlijk moment en zou daar zelf nog even mee wachten denk ik, met dat kleffe gedoe.
Ik vond het een beetje raar dat Willem Klaas helemaal ging zoenen en omhelzen enzo waar Jurjen nog bijzat. Ik vond het een heel pijnlijk moment en zou daar zelf nog even mee wachten denk ik, met dat kleffe gedoe.
zondag 28 oktober 2012 om 22:48
Ik vind Aad niet zo'n slechte kerel. Ik denk dat als Jeannet een beetje kookt voor hem, het huis wat gezelliger maakt en hem in bed ook nog een beetje verwendt, dan heb je geen kind aan Aad. Hij zal iig elke dag een bossie distels mee naar huis nemen...
Maar dan Bert....die kan beter zijn hele leven alleen blijven....daar is toch geen lol mee te beleven? Hij durft geeneens de vriendinnen van zijn broers aan te kijken? Hoe wereldvreemd ben je dan?
Maar dan Bert....die kan beter zijn hele leven alleen blijven....daar is toch geen lol mee te beleven? Hij durft geeneens de vriendinnen van zijn broers aan te kijken? Hoe wereldvreemd ben je dan?