Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
haha, net als klussen voor een beeb.
Ik kan niet slapen. Morgen nieuwe melatonine halen.

En een rondje zwijmelen op de kerstafdeling van de intratuin.
Been there, done that, got the T-shirt.
Gaaf!!
Gaaaaap, ben weer uit bed. Zwager kwam nog langs dus ben snel uit bedje gegaan.

Hele dag nauwelijks een woord gewisseld met tzipman, maar zijn broer is er en ik ben weer gezellig.... Ik heb na de vakantie elke nacht over hem gedroomd?!

Echt bizar.

Kerst bij intratuin
Ow Yv wat een mooie jurk!

Zou ik ook gekozen kunnen hebben!

Tzipp, ben j e verliefd aan het worden?

Ik moet gaan werken. En ik ben nog zo moehoehoe! Op een andere afdeling ook nog, voel ik me weer zo overbodig, omdat ik "niets" weet...

Tot straks of morgen!
Suus Je werkt er nog maar net dus logisch dat je niets weet. Lekker veel vragen dus! Werk ze!

Ben vanochtend opgestaan tegelijk met mn lief. Koffie gezet, eitje gebakken en brood gesmeerd. Nu ff terug in bed voor n uurtje. Ff opwarmen want t is KOUD!
Motnong.

Vin is ziek en steekt mij aan. Nu heb ik keelpijn. Zo maar aan de pillen dus, want kan me geen ziek zijn permitteren.

Floofde, spekkoek is heel leuk om te maken, rustgevend. Maar je bent er wel een dagje mee bezig.
Lieve meiden....dank jullie wel. Ik ben erg druk, contact gehad met politie,zorgbelang.Mijn ex belt regelmatig of het nog gaat...hij is op zijn werk daar in gesprek, over de gang van zaken.

Er zijn daar mensen die er verstand van hebben. Wij zijn kapot.

Brieven aan het opstellen, een logboek bijhouden. Veel huilen.....machteloos.
Peecee
Goffer, Vin en ik hebben zitten rekenen. Net alle bezuinigingen etc (ziektekosten verz, hra etc) kan ik gewoon niet werken.

We gaan iig trouwen, want dat scheelt 2%. (Omzetten van ons contract dus)

Maar wat kut! Moeten t ook even met de boekhouder gaan bespreken. Wil graag werken.
Ik heb wel iemand gevonden die het huis komt reinigen straks. (Niet als in poetsen, maar reinigen op de Indische/Molukse manier)
Scheelt t dan of je geregistreerd partnerschap heb of getrouwd ben?
Peecee: als.ik.iets zou kunnen doen? Klinkt heel.stom miss.. Maar je weet me te vinden he :-).

Floofde: klote zeg! Ook als je iets voor jezelf doet? Ooh, das.wel een leuke dag.dan .

Miss toch.eens een x proberen.

Suus:succes meid! You.can.do it!

Apa:en lekker teruggekropen?

Wat zijn dromen toch.vermoeiend. Laatste was echt bizar. Enige wat ik nog weet, was ik met zwangere buik.voor t altaar.
Volgens vin wel.

Ik weet niet waar hij t vandaan heeft.

Ja, of het is een trucje van hem. Hij wilt graag trouwen nl.

Maar baal ontzettend. Als ik tegen de tijd dat alle regelingen in zijn gegaan meer dan 200 euro zou verdienen per maand dan gaat t ins geld kosten. Of ik moet heeeeeeel veel gaan verdienen. Maar ik haal zijn inkomen nooit.

Mijn horeca/winkel baantjes redden t niet bij zijn baan.
Maar eerst maar eens alles precies uitzoeken voordat ik hysterisch word. Misschien kan t straks wel.
Hahah, dat.zou.wel.sneaky zijn dan.
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 08:22:

Goffer, Vin en ik hebben zitten rekenen. Net alle bezuinigingen etc (ziektekosten verz, hra etc) kan ik gewoon niet werken.

We gaan iig trouwen, want dat scheelt 2%. (Omzetten van ons contract dus)

Maar wat kut! Moeten t ook even met de boekhouder gaan bespreken. Wil graag werken.

Waarom scheelt trouwen 2%?

Tsja, qua studeren zit ik nog in de goede stroom met stufi... Ik ben benieuwd wat de zorgpremie gaat worden, heb nu een relatief voordelig studentenpakket waardoor mijn aanvullende verzekering maar 10 euro is voor tandarts en aanvullende zorg.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Weet ik veel. Dat zegt Vin. Ik ga hem straks uithoren.

Heb je een berekening gemaakt?

http://eco.nomie.nl/wp-content/uploads/ ... premie.png
Peecee: sterkte!
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 08:44:

Ik heb wel iemand gevonden die het huis komt reinigen straks. (Niet als in poetsen, maar reinigen op de Indische/Molukse manier)Hoe bedoel je? Geesten verdrijven?
Ja zoiets. Als die bestaan. Maar ook om je te beschermen tegen mensen die kwaad willen ofzo.
Floofde: het huis.reinigen van.de vorige bewoners??
En hoor ik daar wederom trouwklokken luiden in het klubhuis?

Vast allemaal, floofde. Indo tradities hè?
Yv: Jaaa, mijn floofde gaat rl trouwen! Als het goedkoper is dan he .

Haha, dacht al zoiets . Ooit gehad bij m'n cursus Spiritueel Bewustzijn. Was met Indo invloeden, degene van wie mijn leidster het geleerd had was Indonesisch. Mijn leidster vond dat een mooie manier van spiritueel bezig zijn. Vandaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven