Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 31 oktober 2012 om 09:30
Hi ttttttotjes!
Peecee
Sowwy van laatst... zal ut niet meer doen
Miss, trouwen?? Wat leuk! Maarre, niet kunnen werken is dan weer helemaal niet leuk. Zou je ook niet in het weekend kunnen werken wanneer je vriend thuis is? Dan hoef je geen KDV oid ye betalen.
Wat een mooie jurk zag ik hier zonet en die oorbellen ook!
*grist oorbellen mee en zet het op een drafje*
Peecee
Sowwy van laatst... zal ut niet meer doen
Miss, trouwen?? Wat leuk! Maarre, niet kunnen werken is dan weer helemaal niet leuk. Zou je ook niet in het weekend kunnen werken wanneer je vriend thuis is? Dan hoef je geen KDV oid ye betalen.
Wat een mooie jurk zag ik hier zonet en die oorbellen ook!
*grist oorbellen mee en zet het op een drafje*
woensdag 31 oktober 2012 om 09:33
quote:Miss, trouwen?? Wat leuk! Maarre, niet kunnen werken is dan weer helemaal niet leuk. Zou je ook niet in het weekend kunnen werken wanneer je vriend thuis is? Dan hoef je geen KDV oid ye betalen.
Dat is waar. Maar dan zien we elkaar nooit meer.
Dan lijkt t net alsof we Co.-ouders zijn ipv een stel.
De boekhouder moet t maar na berekenen. Misschien maken we (ik vooral) ons druk om niets.
Dat is waar. Maar dan zien we elkaar nooit meer.
Dan lijkt t net alsof we Co.-ouders zijn ipv een stel.
De boekhouder moet t maar na berekenen. Misschien maken we (ik vooral) ons druk om niets.
woensdag 31 oktober 2012 om 09:58
woensdag 31 oktober 2012 om 10:02
woensdag 31 oktober 2012 om 10:05
woensdag 31 oktober 2012 om 10:31
woensdag 31 oktober 2012 om 10:41
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 10:05:
Hier iets?
http://www.sarenza.nl/damesschoenen?ect ... 53d200Deze?
Hier iets?
http://www.sarenza.nl/damesschoenen?ect ... 53d200Deze?