Entertainment alle pijlers

Irritante reclame

31-10-2012 18:21 43 berichten
Momenteel is steeds die irritante Dela reclame op tv, ik overweeg bijna om lid-af te worden, zo erger ik mij aan deze reclame. Je moet er toch niet aan denken dat iemand in een supermarkt of voetbalstadion zoiets gaat doen? Als iemand zoiets wil zeggen, doe het dan lekker persoonlijk zonder dat iedereen 'meegeniet'.

Wat vinden jullie irritante reclamespotjes?
Alle reacties Link kopieren
De dela zegt me niet zoveel. Misschien als ik hem zie Wat ik een irritante reclame vind is van opel op de radio: als dat een opel is dan ben ik een dubbelganger ontvoert door een yeti. Die stem van die man
Die van dat goede doel, met die gier en ooievaar. Ik hoor van veel mensen dat ze deze mooi vinden, maar ik vind het zo zielig voor de gier Ik vind gieren dan ook geen vervelende dieren....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
ooh die van Dela vind ik ook tenenkrommend. Verder vind ik de radioreclame waarin ze een sopraan of weet ik wat het is een boodschap laten zingen. Dan zet ik de radio dus UIT!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Die ene over parkeren. Yellow brick geloof ik? Die vind ik vreselijk. Die stem is irritant.

En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.
Carglass, al jaren vreselijk!
quote:SuperGoomba schreef op 31 oktober 2012 @ 18:57:

Die ene over parkeren. Yellow brick geloof ik? Die vind ik vreselijk. Die stem is irritant.

.

Dat is de stem van Rick Romijn,één van de sidekicks van Edwin Evers

Die van het doneren tegen hersentumoren... Dat ze zo op je gevoel inspelen (dit is uw zoontje van 5, hij heeft een hersentumor, en dan aan het einde die lijk-vriest-kist die dicht gaat)..

Je kan niet aan ELK goed doel doneren.. Pff maar door zo een reclame krijg je het idee dat je wel moet.
Giulietta, Alpha Romeo. "I'm Giulietta. If you're going to talk about me, test me!"

ugh..
Die van nelly.com vind ik ook vreselijk. Dat liedje is zo vreselijk irritant en hij duurt zo lang. Ik kijk veel net 5 en elk reclameblok komt die langs. Je zou bijna de tv ervan uitzetten.
Die met het pak tolerantie, lekker vergezocht.
Youfone, met die irritante gast die ook van de energiereclame was met de hoge zonnebank-rekening. En weer heeft ie die irritante stem!
Die om zijn moeder jankkat op het balkon. Stom k*tbeest.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
die van carglass.

Je zal er maar moeten werken.
quote:himalaya schreef op 31 oktober 2012 @ 19:27:

Die om zijn moeder jankkat op het balkon. Stom k*tbeest.Eens! En ik begrijp em ook niet, waarom een blérkat daarvoor gebruiken??
De reclame(s) van Hi, verschrikkelijk zeg.
En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.

Je hebt 2 varianten van die reclame. Ik erger me wild hoe in een reclame een vrouw heel huppelkutachtig bami uit een bakje zit te eten
quote:Bijenrompje schreef op 31 oktober 2012 @ 19:08:

Die van het doneren tegen hersentumoren... Dat ze zo op je gevoel inspelen (dit is uw zoontje van 5, hij heeft een hersentumor, en dan aan het einde die lijk-vriest-kist die dicht gaat)..

Je kan niet aan ELK goed doel doneren.. Pff maar door zo een reclame krijg je het idee dat je wel moet.Oh, die zag ik ook laatst, echt over het randje heen. Dat je inspeelt op iemands sentiment oké maar deze is weerzinwekkend.
Die met die jankende kat is van Simpel, en die hebben alleen maar vreselijke reclames met pratende/hijgende/piepende dieren. Het reclamebureau dat dat verzonnen heeft zou vandaag de deuren moeten sluiten!
Die van die kinderen die belletje trekken bij een oude man. IRRITANT!!!!
quote:himalaya schreef op 31 oktober 2012 @ 19:27:

Die om zijn moeder jankkat op het balkon. Stom k*tbeest.

Jij houdt zeker niet van katten ? Ik vind hem juist wel grappig (al slaat-ie nergens op, da's waar).

Ik vind de reclame van C1000 met Cas Jansen en Jack Wouterse echt te erg. Dat die zich daarvoor lenen... kan je nog 100 keer als verdediging aanvoeren dat je met het geld dat je daarmee verdient weer een hele tijd dingen kan doen die je echt leuk vindt, ik blijf het armoedig vinden.
Nothing happens for a reason
hahaha mijn vriend ligt anders helemaal plat van het lachen iedere keer met die 'simpel' reclames met die dieren er in. Ik vraag hem iedere keer hoe je zo hard kan lachen om steeds dezelfde stomme reclame maar vind het ergens wel heel leuk dat hij dat zo kan.

Ik vind die axe reclames zo saai
quote:Darceltje schreef op 31 oktober 2012 @ 19:55:

Die met die jankende kat is van Simpel, en die hebben alleen maar vreselijke reclames met pratende/hijgende/piepende dieren. Het reclamebureau dat dat verzonnen heeft zou vandaag de deuren moeten sluiten!Vond die met de hond wel leuk hoor.
quote:SuperGoomba schreef op 31 oktober 2012 @ 18:57:

En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.en die ene waarbij die ballerina over nederland danst en ook met zo'n kinderstemmetje praat...
quote:meeske schreef op 31 oktober 2012 @ 19:51:

En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.Meeske, het 3e icoon van rechts (boven de posts van iemand) is het quote-icoon. Dan hoef je ook niet meer te doen alsof jij iets hebt gezegd wat eigenlijk een ander zei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven