Zachte daglenzen voor droge ogen?

woensdag 31 oktober 2012 om 23:17
Ik draag meestal een bril tegenwoordig, maar ik wil daglenzen voor sporten. Eerder heb ik maandlenzen gehad, maar ivm droge lucht op werk en veel computerwerk ben ik dus overgestapt op mijn bril. Ik had altijd al lenzen die extra zuurstof doorlatend waren en geschikt voor droge ogen.
Nu zoek ik dus daglenzen voor droge ogen. Ik weet mijn sterkte voor lenzen, verder geen cylinders en gekke dingen. Maar via de brillenwinkel lenzen kopen, vind ik meestal niet echt veel toevoegen en ze hebben meestal maar twee types daglenzen. Liefst wil ik het online bestellen, want goedkoper en hoef ik niet twee keer naar de winkel ervoor.
Waarmee heb jij goede ervaringen?
Nu zoek ik dus daglenzen voor droge ogen. Ik weet mijn sterkte voor lenzen, verder geen cylinders en gekke dingen. Maar via de brillenwinkel lenzen kopen, vind ik meestal niet echt veel toevoegen en ze hebben meestal maar twee types daglenzen. Liefst wil ik het online bestellen, want goedkoper en hoef ik niet twee keer naar de winkel ervoor.
Waarmee heb jij goede ervaringen?

donderdag 1 november 2012 om 07:26
donderdag 1 november 2012 om 07:57
donderdag 1 november 2012 om 10:55

donderdag 1 november 2012 om 12:36
Hebben jullie wel een van nachtlenzen gehoord? Ik heb ook ontzettend droge ogen (met harde lenzen, zachte lenzen geprobeerd maar dat gaf geen verbetering) en ben nachtlenzen gaan proberen. Je doet ze 's avonds voor het slapen gaan in en 's ochtends weer uit, vervolgens zie je de hele dag goed, soms wel tot twee dagen toe. Helaas kwam bij mij 1 oog niet goed mee i.v.m cilinder, maar anders was het ideaal geweest. En de kosten waren iets van 350 euro per jaar geloof ik? Daar zat dan alles in, vloeistof enz.
donderdag 1 november 2012 om 20:54
Hans Anders heeft silicone hydrogel dag- en maandlenzen.
Je kunt zo ook via de online shop kopen
http://www.hansanders.nl/lenzen/
Je kunt zo ook via de online shop kopen
http://www.hansanders.nl/lenzen/
donderdag 1 november 2012 om 20:57