Creatieve vakantie

06-11-2012 11:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een inspirerende vakantie voor komende zomer. In het voorjaar ga ik al een weekje naar een Toneel Boot Camp dus geen toneel voor de zomer. Alle suggesties zijn welkom, wel graag in Europa.
Een fotografiereis?



In Europa heb je o.a. fotoreizen naar IJsland en Schotland als je ff googled.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou snel even het linkje/de 'merk'naam weg halen van het toneel kamp. Nu lijkt het net spam (je eerste post en dan meteen een commerciele link). Als je zegt dat je naar een toneelkamp gaat is het duidelijk zat.
Alle reacties Link kopieren
riekt idd naar spam....



excuses indien niet zo bedoeld.



en ik weet niet wat jij inspirerend vindt? Wat zijn je hobby's bijvoorbeeld?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Link is verwijderd, bedankt voor de tip. Een fotoreis is niet zo mijn ding, ik ben meer een mensenmens
Alle reacties Link kopieren
Hobby's zijn toneel en zingen. Zingen heb ik vorig jaar al gedaan en toneel staat dus voor het voorjaar. Ik ben op zoek naar iets bijzonders..
Alle reacties Link kopieren
Buitenkunst! http://www.buitenkunst.nl/paginas/nieuws/nieuws.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 06 november 2012 @ 12:20:

Buitenkunst! http://www.buitenkunst.nl/paginas/nieuw ... s.htmlZiet er leuk uit en groot aanbod, hier ga ik eens even kijken. Bedankt voor je link.
Alle reacties Link kopieren
echt ontzettend leuk! ik ga komende zomer weer.
quote:elninjoo schreef op 06 november 2012 @ 11:56:

Een fotografiereis?



In Europa heb je o.a. fotoreizen naar IJsland en Schotland als je ff googled.Gaaf! Dit zou ik wel eens willen. Vooral IJsland, en vooral vogel-foto's maken!
ja he, die puffins zijn bijzonder fotogeniek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 06 november 2012 @ 12:20:

Buitenkunst! http://www.buitenkunst.nl/paginas/nieuws/nieuws.htmlJa, die wilde ik ook linken! is echt heel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 06 november 2012 @ 13:04:

ja he, die puffins zijn bijzonder fotogeniek!En nog lekker ook!
Alle reacties Link kopieren
Buitenkunst is echt super leuk! Helemaal als je een mensen mens bent!
Buitenkunst heb ik vroeger een paar keer gedaan, was toen heel erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een workshop verhalen vertellen?
quote:StabiloBoss schreef op 06 november 2012 @ 13:09:

[...]



En nog lekker ook! Arme puffins! Ik vind ze zo schattig.
Alle reacties Link kopieren
Charme? Dat is in Frankrijk, www.charme.nl
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven