(Oude) series op DVD
woensdag 7 november 2012 om 09:44
Fijn dat je tegenwoordig van bijna wel alle series de seizoenen op DVD kunt kopen, ook de oude(re) series van jaren geleden. Een jaar of 20 geleden was mijn leven zo ingedeeld dat ik lang niet altijd tijd had om series te volgen, vaak delen miste etc..
Ik ben momenteel een drietal series tegelijk aan het kijken
namelijk Miami Vice, ben inmiddels bij seizoen 3 (oh, jeugdsentiment en wat word ik oud etc..)
The X-Files, alle seizoenen in een mooie limited edition box op de kop kunnen tikken op MP...1 van mijn meest favoriete series.
The Wire. Weet niet of dit ooit in NL is uitgezonden (is van HBO), vriend had die nog liggen maar machtig goed.
Op mijn verlanglijstje staat nu nog: Millenium (niet te verwarren met die van Stieg Larsson maar de serie die eveneens is uitgebracht door Chris Carter, regisseur van the X files.
Waar zijn jullie momenteel van aan het genieten?
Ik ben momenteel een drietal series tegelijk aan het kijken
namelijk Miami Vice, ben inmiddels bij seizoen 3 (oh, jeugdsentiment en wat word ik oud etc..)
The X-Files, alle seizoenen in een mooie limited edition box op de kop kunnen tikken op MP...1 van mijn meest favoriete series.
The Wire. Weet niet of dit ooit in NL is uitgezonden (is van HBO), vriend had die nog liggen maar machtig goed.
Op mijn verlanglijstje staat nu nog: Millenium (niet te verwarren met die van Stieg Larsson maar de serie die eveneens is uitgebracht door Chris Carter, regisseur van the X files.
Waar zijn jullie momenteel van aan het genieten?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 7 november 2012 om 10:01
Wij zijn onlangs begonnen aan 666 Park avenue. Is nog niet in Nederland op de buis en is sinds september van dit jaar in Amerika, maar na 1 aflevering ben ik hooked.
Verder vindt ik 2 broke girls wel erg grappig. Maar dat zijn vrij recente series.
Ook kan ik alle seizoenen van How I met your mother aanraden....
Verder vindt ik 2 broke girls wel erg grappig. Maar dat zijn vrij recente series.
Ook kan ik alle seizoenen van How I met your mother aanraden....
woensdag 7 november 2012 om 10:21
woensdag 7 november 2012 om 10:24
quote:elninjoo schreef op 07 november 2012 @ 10:03:
Ik ben nu Suits aan 't kijken, maar da's 'n nieuwe. Ik hou ook van oude series als Magnum, JAG, Nikita, BH90210, Sliders etc.
Baal er wel van dat er series zijn die ik vroeger te gek vond, die niet uitgekomen zijn op dvd. Sisters zou ik bijv. graag nog 'ns zien.Jaaaaaaaaaaaah Sisters jammer inderdaad dat die niet op dvd te krijgen is BH90210 heb ik dvd's van heerlijk jeugdsentiment.
Ik ben nu Suits aan 't kijken, maar da's 'n nieuwe. Ik hou ook van oude series als Magnum, JAG, Nikita, BH90210, Sliders etc.
Baal er wel van dat er series zijn die ik vroeger te gek vond, die niet uitgekomen zijn op dvd. Sisters zou ik bijv. graag nog 'ns zien.Jaaaaaaaaaaaah Sisters jammer inderdaad dat die niet op dvd te krijgen is BH90210 heb ik dvd's van heerlijk jeugdsentiment.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 7 november 2012 om 11:23
woensdag 7 november 2012 om 11:34
woensdag 7 november 2012 om 11:38
quote:Madderijn schreef op 07 november 2012 @ 11:34:
Vroeger was er een serie met aliens die vreedzaam op aarde kwamen leven en steeds minder vreedzaam bleken. Jaren 90, titel compleet vergeten.
V !
http://nl.wikipedia.org/wiki/V_(1983)
Vroeger was er een serie met aliens die vreedzaam op aarde kwamen leven en steeds minder vreedzaam bleken. Jaren 90, titel compleet vergeten.
V !
http://nl.wikipedia.org/wiki/V_(1983)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 7 november 2012 om 11:38
quote:Madderijn schreef op 07 november 2012 @ 11:34:
Coupling van BBC (kopie gekregen ooit), droge Britse vrienden serie.
En ik ben helemaal blij met McLeods daughters nu op net 5.
V?
Coupling van BBC (kopie gekregen ooit), droge Britse vrienden serie.
En ik ben helemaal blij met McLeods daughters nu op net 5.
V?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 7 november 2012 om 11:39