La sociedad Secreta de KP deel weetikveel
donderdag 13 september 2012 om 09:51
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
woensdag 7 november 2012 om 15:07
woensdag 7 november 2012 om 15:20
Hmmm, ik lees gewoon de verpakking van het snoep en trek daaruit mijn eigen conclusies wel. Hoe minder troep, hoe minder slecht voor je. Je moet gewoon opletten op High Fructose Corn Syrup en aanverwante slechte suikers en transvet. Hoe langer de ingrediëntenlijst, hoe meer bagger er in zit.
Oja, en de leuzes nu minder suiker of light niet zomaar geloven, gewoon de ingrediënten lezen. Voor hetzelfde geld hebben ze vet met bagger verwisseld en noemen ze het light.
Maar kinderen horen gewoon te snoepen, laat ze gewoon een keer per dag wat uitkiezen en geef ze in het weekend een bakje chips en wat frisdrank wat ze lekker vinden. Als ze nooit wat mogen, krijg je van die onopgevoede wolven als ze op een ander zijn.
Oja, en de leuzes nu minder suiker of light niet zomaar geloven, gewoon de ingrediënten lezen. Voor hetzelfde geld hebben ze vet met bagger verwisseld en noemen ze het light.
Maar kinderen horen gewoon te snoepen, laat ze gewoon een keer per dag wat uitkiezen en geef ze in het weekend een bakje chips en wat frisdrank wat ze lekker vinden. Als ze nooit wat mogen, krijg je van die onopgevoede wolven als ze op een ander zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 7 november 2012 om 15:47
Heel soms koop ik een blikje fris, meestal thee en sinds mijn operatie mag ik ook weer vruchtensappen, jeej! En vanaf morgen ook speculaaskoffie.
Maar koekjes en chips eet ik erg veel. Soms denk ik dat het komt omdat ik bvb door energie tekort veel behoefte heb aan suiker en vet. Ik ben net ziek geweest bvb en ben afgevallen. Nu heb ik heel veel behoefte aan vette dingen.
Maar koekjes en chips eet ik erg veel. Soms denk ik dat het komt omdat ik bvb door energie tekort veel behoefte heb aan suiker en vet. Ik ben net ziek geweest bvb en ben afgevallen. Nu heb ik heel veel behoefte aan vette dingen.
woensdag 7 november 2012 om 16:19