La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

quote:PinaColada schreef op 07 november 2012 @ 21:42:

Haha kindersluitingen krijg ik nooit open Oei, Mini heeft nooit er problemen mee gehad, ook niet als dreumes.
Hebben jullie dat topic gezien van Dominante man? Ik zie ze al in de hoek Ik zie dat er niet zo veel veranderd is in al die tijd die ik weg ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ga snel lezen.
Een dominante man vind ik wel spannend, maar dit was 'em toch niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hallo!!

Mijn sollicitatie brief is bijna af. Niet dat dat het enige is wat ik vandaag heb gedaan hoor. Nog veul meer.

Hebben jullie het Metro topic gelezen? Zo ziek, gatverdegatver.
Ik heb het gelezen. Dat was nogal ongepast en zeer misselijk om dat over de rug van rouwende ouders te flikken. Niet dat ik voor het verwijderen van columns ben, maar deze had gewoon niet geschreven moet worden in de eerste plaats.

Die jongen was overigens helemaal niet homoseksueel, dat maakt de media ervan omdat een koekwaus heeft geschreven dat ie een loser en een homo was. Zo noemen jongeren elkaar te pas en te onpas. Beetje jammer dat die kaart nou getrokken wordt in dit verhaal. Het was al erg genoeg.
Dat metro stuk gaat over fb en Twitter heen. Iedereen spreekt er schande over. Terecht.
Die man zou nooit meer als journalist mogen werken
Joehoe...me so happy!
Sweet 16 taart in t kluphuis!!!

Pien!!! Kelder???
Haai!
we vieren feest bij de ttttottjes Dickens en Pina!
Ja en in de kelder is het ook feest
Kom eraan!
Pssst, ik zit nog in bespreking. Ik kom heel erg fashionable late, oké?
I maybe late, but I look good! Wasgetekend Johnny Bravo
AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Weet ben ik mijn nieuwe föhn vergeten te halen. En ik kom pas erachter als ik uit de douche kom!
Nou Mrs., badr vrij?
Mefs, haar droogt ook zonder fohn hoor.
Oh ik denk dat ik zo in bad ga!
Ja, Badr is op vrije voeten. Ik zit in de schuilkelder met vijf koffers vol kleren.
Mefs, daarom ga ik altijd douchen voor het slapen, dan is mijn haar 's ochtends bijna droog. Ik heb al jaren geen föhn meer.
Nee echt?? Hij is vrij?
Ja, schaap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven