Entertainment alle pijlers

einde unfaithful

11-11-2012 09:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb gister van 23.00 tot 1.00 naar de film unfaithful zitten kijken toen hield ik t echt niet meer en ben in slaap gevallen,heb dus t einde gemist en ben toch wel benieuwd hoe hij af is gelopen...iemand?
.
Volgens mij (ik heb hem een aantal jaren geleden gezien), gaar Richard Gere uiteindelijk voor langere tijd de gevangenis is in en heeft zij daar veel schuldgevoel over.

Ik vond het toen een prachtige film.
quote:mieke1966 schreef op 11 november 2012 @ 09:19:

Volgens mij (ik heb hem een aantal jaren geleden gezien), gaar Richard Gere uiteindelijk voor langere tijd de gevangenis is in en heeft zij daar veel schuldgevoel over.

Ik vond het toen een prachtige film.

Nee,ik heb hem ook een tijd geleden gezien.

Ze vluchten samen (en met kind).

Het eindshot is dat ze midden in de nacht in de auto stilstaan voor een stoplicht.
Heeft hij hem vermoord dan?

Ik ben al een stuk eerder in slaap gevallen
Hij is bereid om zich aan te geven maar zij wil dat niet. Uiteindelijk zijn ze naar een feest en op de terugweg bedenken ze zich dat ze ook kunnen emigreren naar Mexico. In de auto fantaseren ze daarover.

Volgens mij is dat het moment dat ie afgelopen is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het forummen was en de film niet heel boeiend vond.
Hahah, echt................ik heb er dus blijkbaar een heel ander einde van gemaakt.

In mijn hoofd zit een soort van filmshot dat ze samen naar het politiebureau rijden waarna hij zich aangeeft.

Ik zal hem dan toch wel met een andere film mixen ofzo.
quote:pieka19 schreef op 11 november 2012 @ 09:21:

Heeft hij hem vermoord dan?

Ik ben al een stuk eerder in slaap gevallen Nah....dan heb je meer dan 2/3 de niet gezien. Ga hem lekker opnieuw kijken dan!
ik heb idd nog wel gezien dat hij hem vermoorde en dat de politie daar was.

toen was het alweer reclame en ben ik in slaap gevallen,toen ik nog ff wakker werd was richard gere aan het vertellen aan haar dat ie hem vermoord had...
.
Volgens mij is het een mix van wat jullie hebben gepost

Ze komen inderdaad van een feestje. Ze fantaseren inderdaad over wat ze zouden kunnen doen (vluchten). Maar ze staan stil in de buurt van een politiebureau en daaruit moeten we dan opmaken dat hij zich gaat aangeven..... zoiets.....

Kijk... in Nederland kom je dan met 3 jaar vrij - crime passionel, kan je niks aan doen Zij woonden in NY, dus dat wordt minimaal 15 jaar brommen. Dan zou ik toch liever zijn gevlucht
Ja lizzl, zo was het nu gaat me weer wat dagen!

Toch een soort van open einde.
Ja, en ik houd niet van een open einde

Overigens vind ik Diane Lane echt heel mooi (vooral in deze film) en zet ze haar rol heel geloofwaardig neer. Ik kan me niet voorstellen dat ik zou vreemdgaan, maar als je je inleeft in haar rol, dan snap ik het wel. Een degelijk, ietwat saai leven in de suburbs, alles gaat z'n gangetje - zonder echte pieken of dalen, en dan kom je iemand tegen die heel onverwacht je wereld op z'n kop zet.
thnx allemaal voor de antwoorden,vond het idd ook een mooie film en was toch wel heel benieuwd hoe die verder was gegaan.
.
Heb hem jaaaaaren geleden gezien, vond het een mooie film maar een beetje ongeloofwaardig: als je bent getrouwd met Richard Gere ga je toch niet vreemd???
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven