Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zondag 11 november 2012 om 11:11
quote:LouisaVuitton schreef op 11 november 2012 @ 09:32:
[...]
Mag ik vragen waarom? Er worden zo vaak topics geopend over bepaalde lichaamsdelen en geuren, die mogen wel gewoon blijven staan. De OP was toch heel netjes geschreven, niet beledigend oid. Wat als het topic was geopend door een vrouw, was het dan wel blijven staan?
Je hebt hier inderdaad een punt, maar nader onderzoek heeft uitgewezen dat we hier te maken hebben met een troll. Het topic blijft dus offline.
Met vriendeiljke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Mag ik vragen waarom? Er worden zo vaak topics geopend over bepaalde lichaamsdelen en geuren, die mogen wel gewoon blijven staan. De OP was toch heel netjes geschreven, niet beledigend oid. Wat als het topic was geopend door een vrouw, was het dan wel blijven staan?
Je hebt hier inderdaad een punt, maar nader onderzoek heeft uitgewezen dat we hier te maken hebben met een troll. Het topic blijft dus offline.
Met vriendeiljke groet,
Moderator Viva forum
zondag 11 november 2012 om 11:25
quote:ModeratorViva schreef op 11 november 2012 @ 11:11:
[...]
Met vriendeiljke groet,
Moderator Viva forumTj, dat wist ik dus niet Bedankt voor het nakijken.
[...]
Met vriendeiljke groet,
Moderator Viva forumTj, dat wist ik dus niet Bedankt voor het nakijken.
zondag 11 november 2012 om 11:38
zondag 11 november 2012 om 11:43
Maar hoe zit het nu met die arme buurman van de SPOED TO?
Die arme man kan wel doodgegaan zijn aan een hartaanval van de schrik ondertussen van de reactie van zijn buurvrouw. Of hij valt wel in de categorie van risicogevallen bij een worst van 2 maanden over de datum (ze heeft hoop ik niet gekeken naar de productiedatum )
Dus laat alle hulptroepen maar komen hoor.
Die arme man kan wel doodgegaan zijn aan een hartaanval van de schrik ondertussen van de reactie van zijn buurvrouw. Of hij valt wel in de categorie van risicogevallen bij een worst van 2 maanden over de datum (ze heeft hoop ik niet gekeken naar de productiedatum )
Dus laat alle hulptroepen maar komen hoor.
Het Viva forum is papaja.
zondag 11 november 2012 om 14:20
quote:missy_Acy schreef op 11 november 2012 @ 14:16:
Of iig forumster cruxx uit dat topic.Wou net die nuancering aangeven, maar wellicht niet onhandig voor mods om toch te checken. Er gaat toch ergens een man door het slijk, want meerderen hebben al gegoogled en blijkbaar iemand gevonden. Die persoon is zich wellicht helemaal van geen kwaad bewust.
Of iig forumster cruxx uit dat topic.Wou net die nuancering aangeven, maar wellicht niet onhandig voor mods om toch te checken. Er gaat toch ergens een man door het slijk, want meerderen hebben al gegoogled en blijkbaar iemand gevonden. Die persoon is zich wellicht helemaal van geen kwaad bewust.
zondag 11 november 2012 om 14:38
zondag 11 november 2012 om 14:46
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 november 2012 @ 11:36:
Het topic kind mogelijk vergiftigd, wat te doen? is verwijderd ter beoordeling van de moderators.
met vriendelijke groet,
Junior
Het topic blijft offline, maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het topic kind mogelijk vergiftigd, wat te doen? is verwijderd ter beoordeling van de moderators.
met vriendelijke groet,
Junior
Het topic blijft offline, maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 11 november 2012 om 14:48
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 november 2012 @ 14:30:
Topic Familie kiest voor mijn ex is tijdelijk offline ter beoordeling van de moderators. Het zal worden opgeschoond en weer online komen. Maatregelen zullen worden genomen.
Sorry voor het ongemak.
mvg,
Junior.
De juniors hebben het topic opgeschoond en weer online op Relaties pijler gezet, verdere maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Topic Familie kiest voor mijn ex is tijdelijk offline ter beoordeling van de moderators. Het zal worden opgeschoond en weer online komen. Maatregelen zullen worden genomen.
Sorry voor het ongemak.
mvg,
Junior.
De juniors hebben het topic opgeschoond en weer online op Relaties pijler gezet, verdere maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 11 november 2012 om 15:26
Wat voor soort maatregelen worden er tegen dat soort narigheid ondernomen? Je zal maar met naam en toenaam van alles en nog wat beschuldigd worden ( dat zelf misschien niet eens weten ) .... kan iemand best schaden in zijn carriere/ privé.
Doen JULLIE in zo'n geval aangifte?
Ik vind het wel prettig om te weten wat jullie doen in dat soort gevallen, omdat het iedereen kan overkomen dat je hier niet aanwezig bent en iemand zet zoiets over je op jullie forum.
Ik vind het wel prettig om te weten wat jullie doen in dat soort gevallen, omdat het iedereen kan overkomen dat je hier niet aanwezig bent en iemand zet zoiets over je op jullie forum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 11 november 2012 om 15:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2012 @ 15:26:
Wat voor soort maatregelen worden er tegen dat soort narigheid ondernomen? Je zal maar met naam en toenaam van alles en nog wat beschuldigd worden ( dat zelf misschien niet eens weten ) .... kan iemand best schaden in zijn carriere/ privé.
Ik kan je hier geen antwoord op geven, ik zal je vraag doorgeven aan onze manager.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik kan je hier geen antwoord op geven, ik zal je vraag doorgeven aan onze manager.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum