Mode & Beauty alle pijlers

Haaruitval tips ??

11-11-2012 15:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal sinds een aantal weken heb ik het gevoel meer haarverlies te Hebben dan normaal . Ik heb aan de kapster gevraagd waardoor dit kan maar kreeg eigenlijk niet meer dan het antwoord ; ja dit kan door het weer komen ..

Mijn vraag is : Hebben er meer mensen last van haarverlies nu het weer kouder wordt en hebben jullie advies dit te kunnen beperken ??

Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen ...

Alvast bedankt
Ik heb het kunnen stoppen met het slikken van vitamine B-complex.
HIER! Het doucheputje wilde niet eens meer doorlopen... KOmt door het weer inderdaad. Ik heb zo'n dik bos dat het niet eens opvalt, maar het is ergerlijk te noemen.

Ik lees dus mee...
quote:Cateautje schreef op zondag 11 november 2012 15:54 Ik heb het kunnen stoppen met het slikken van vitamine B-complex.Ok , volgens mij heb ik dat nog in kast liggen :D ! Zoja ga ik er mee beginnen ... Hield het haaruitval vrij snel op ?
Of haar en nagels supplement (ook vitamine B) bij iedere drogist en de hema nder het huismerk te verkrijgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:oon1982 schreef op 11 november 2012 @ 16:01:

[...]

Ok , volgens mij heb ik dat nog in kast liggen :D ! Zoja ga ik er mee beginnen ... Hield het haaruitval vrij snel op ?Het moet natuurlijk even z'n werk doen, dus het is de volgende dag niet weg. Geef het tijd.
Je hebt niet toevallig een maand of 4 geleden een kind op de wereld gezet?!
Neeeee , geeen kind op de wereld gezet ;)
Hier ook! Meestal heb ik het alleen (ongeveer) in de maand september, maar dit jaar is het al vanaf september tot nu raak. Hoewel ik moet zeggen dat het sinds een week of twee minder wordt. Viel mij ook al op dat het extreem veel haarverlies was. Ook ik heb een dikke bos, dus ik kan wel wat hebben, maar toch.
het schijnt dat je inderdaad 2 tot 5 maanden terug moet kijken. Heb je toen last gehad van stress of ziek geweest of operatie gehad of kind gekregen, dieet gevolgd dat soort dingen
quote:Fame schreef op zondag 11 november 2012 16:04 Of haar en nagels supplement (ook vitamine B) bij iedere drogist en de hema nder het huismerk te verkrijgen.
Ja, hier ook al maanden ontzettende haaruitval. Doordat ik nog wat andere vage klachten heb, moet ik bloed gaan laten prikken. Blijkbaar kan het haaruitval ook iets met je schildklier te maken hebben.
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 11 november 2012 16:48 het schijnt dat je inderdaad 2 tot 5 maanden terug moet kijken. Heb je toen last gehad van stress of ziek geweest of operatie gehad of kind gekregen, dieet gevolgd dat soort dingen
Het quoten gaat niet Goed sorry ...

Ik heb dit jaar een dierbare verloren met daaromheen veel stress gehad waar ik nu van aan het bijkomen ben ... Misschien is dit idd een nawerking ...
denk ook aan je ijzer.
it's a big club and you ain't in it
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/nl/wiki/Alopecia
it's a big club and you ain't in it
quote:oon1982 schreef op 11 november 2012 @ 16:57:

Het quoten gaat niet Goed sorry ...

Ik heb dit jaar een dierbare verloren met daaromheen veel stress gehad waar ik nu van aan het bijkomen ben ... Misschien is dit idd een nawerking ...gecondoleerd. Dat zou natuurlijk goed kunnen. Misschien wat extra gezond eten en rust nemen en ontspanning zoeken, dan komt het vast weer goed.
Vitamine B supplementen puur

Je hoofd huid goed masseren helpt ook dan stimuleer je de door bloeding en de groei van de haren.
Hee dat is merkwaardig ook vanaf september opvallend haarverlies, Niks geen stress of kindjes op de wereld geholpen. Wel begon het het na een kuurtje 100% Arganolie rechtstreeks uit Marocco. Gestopt met de Arganolie haarverlies lijkt met de week minder te worden maar is nog steeds opvallend.Ook hier dikke bos krul haar dus niet echt een gemis maar wel lastig en verontrustend.
Alles is niets, Niets is alles
Ook ik had haaruitval, bij mij bleek na jaren dat het door Lyme kwam ...
Het klinkt een beetje vreemd maar ik smeer sinds kort een papje van koffiedik en bier in mijn haar. Dat laat ik vervolgens 10 min intrekken en daarna spoel ik het uit, waarna ik mijn haar was op de normale manier. Je merkt meteen een verschil.
Wat je kapper zegt klopt inderdaad. Als de blaadjes vallen tja dan valt ook je haar

Geen zorgen maken! Zolang het er niet met bossen uitvalt tenminste.
laat je bloed onderzoeken naar de oorzaak.

ik dacht dat ik ijzergebrek had of vitamine b12 gebrek, bleek ik vitamine D gebrek te hebben, kan ook een oorzaak zijn voor haaruitval

bij mij ging het om bossen en ik onderga nu nog steeds een kuur om het teverhelpen
Stress kan telogen efluvuum veroorzaken; drie maanden na zeen ingrijpende gebeurtenis verlies je ineens heel veel haar. (Groeit wel terug!)
Ik had ook haaruitval door vit. d gebrek.

Nu ga ik in de winter maar twee keer in de maand onder de zonnebank om vitamine d op te bouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven