1 weekje verder ..

11-11-2012 20:11 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 5 november opende ik hier een onderwerp over mijn, wat voor mij toen nog onduidelijk was (ex)vriend.

Nu is alles helder voor mij en ik ben "blij", voor zover dat dat in deze situatie kan, om hem mijn ex te kunnen noemen.

Er zijn al veel uit-huil topics bij, maar zodra ik de neiging had om contact op te zoeken met hem heb ik mijzelf (op advies van een mede-viva forumer) beloofd om het van me af te schrijven.

Na het lezen van de reacties op mijn vorige onderwerp, waarin ik mijn hele probleem zo goed als ik kon heb proberen uit te leggen wist ik het eigenlijk wel zeker, ik was niet degene die 'gek' was. Door verwijten die mijn ex maakte ging ik namelijk zo nu en dan echt heel erg aan mijzelf twijfelen, maar nu nee .. de enige twijfel die ik nog aan mijzelf heb is WAAROM blijf ik mijzelf zo aangetrokken tot hem voelen?

Voor diegene die het niet hebben meegekregen, mijn ex heeft borderline. Probeerde zijn foute gedrag af te schuiven op mij en ik moest dus voor zijn fouten opdraaien. Natuurlijk waar er 2 ruzie zijn hebben er 2 schuld, maar de dingen waarvoor ik uit werd gescholden heb ik nooit gedaan.

Nadat het dus 'definitief' klaar was heeft hij me nog een aantal keren berichten gestuurd en gebelt .. hij wist hoe die mij wel weer voor zich kon winnen. Huilen en zeggen hoe ver we in dat jaar samen wel zijn gekomen.. Dat werkte, tot nu..Ik heb hem gezegt mij met rust te laten zolang hij niet overweg kan met zichzelf, moet hij mij ook niet 'lastig vallen'. Op deze manier van aantrekken en afstoten slopen we elkaar alleen maar, dus als hij niet wil toegeven aan de relatie (of meent dat al genoeg gedaan te hebben) dan stopt het voor mij.

Daarna zijn er nog hele nare smsjes over en weer gegaan. Spijt, ik had niet moeten reageren op zijn kwetsende berichten. Ik kreeg weer te horen dat hij uren met zijn ex had zitten praten en zij wist wel wat een echte dame was en dat zou ik absoluut niet zijn geweest, daarom verdiende ik zijn vertrouwen ook niet.

Hij weet dat hij me kwetst door puur en alleen al zijn ex opgezocht te hebben, bah .. daarom zal hij dat ook wel zo nadrukkelijk hebben gesmst denk ik?

Ook had ik nog allemaal berichtjes gelezen die hij had verstuurd op internet aan ander meiden toen we pas bij elkaar waren en tsja dat bevestigd mij alleen maar weer dat ik niet onterecht wantrouwde .. dus hoe pijn het ook doet om dat te lezen het was wel een bevestiging, je bent niet gek je had gelijk.

Vannacht belde hij, dat hij alweer 3 andere in zijn bed had gehad en zijn vrienden vonden het meisje bij de bakker toch wel erg aantrekkelijk uitzien en hij zou hebben gezegt tsja daar kan ik niet over oordelen want ik wacht op mijn meisje..

??????????????????

WAT moet ik er mee en waarom bel je me daarover. Als het meisje van de bakker zo leuk uitziet neem haar dan alsjeblieft ook mee naar je bed en ga met je ex praten want die weet het allemaal zo goed toch en laat mij met rust.

Bah, ik snap het nog steeds niet .. hij hield van me maar dit bewijst toch echt het tegendeel of hij weet serieus niet wat hij met zichzelf aan moet.

Ik heb medelijden met hem want iedereen in zijn omgeving houd hem voor ogen dat hij zielig is en dat hij beter kan krijgen. Nou ik denk niet dat hij nog snel een fatsoendelijk, trouw en hardwerkend meisje vind die al zijn scheldpartijen en wantrouwen accepteert. Die het accepteert dat hij constant loopt te flikflooien met andere meisjes en erotische gesprekken heeft met andere .. die elke dag weer gaat werken zodat meneer de hele dag kan playstationen en met zijn telefoon kan rotzooien .

Het doet me pijn dat hij zegt dat hij beter kan krijgen .. ook al weet ik dat dat niet zal gebeuren. Nouja hij meent dat zijn volgende vriendin beter zal zijn maar ik weet toch echt dat hij het met mij getroffen had en dat er niet veel mensen zijn die zoveel zullen pikken ook al heeft hij een probleem.

Hij heeft zijn doel weer bereikt met zijn onzinnige smsjes, ik denk constant aan het beeld van hij met zijn ex of 3 andere meisjes .. dat doet pijn en ik huil weer. Top.

Tsja, was er maar een medicijn o.i.d. tegen zo een soort verdriet en emotie ..

Ik snap dat het een onsamenhangende boel is dus hier mijn vorige onderwerp waar mijn relatie in word beschreven:

(ex??)vriend borderline/vreemdgaan???

Ik kom en schrijf hier niet om zielig te doen, maar ik wil het van me afschrijven dusja ..

Al met al hoop ik dat ik over een half jaartje terug kan kijken op de situatie en trots op mijzelf kan zijn dat ik er een einde aan heb gemaakt.

Liefs
quote:alle_tijd_24_7 schreef op 11 november 2012 @ 21:24:

[...]

Goed om te lezen Teunelientje. Het is zo belangrijk om nu aan jezelf te denken, en al is dat door te lachen om homevideo's...als het jou goed doet, is het goed.Ja dat besef ik dag bij dag ook steeds meer. Gelukkig heb ik ook nog een hele lieve vader die me volkomen (soms moet ie echt zijn best doen om proberen te begrijpen) begrijpt en hij zei ook ik verwacht niet van je dat je binnen 2 weken weer nieuw werk hebt (omdat ik dus al die tijd ook in het hoge noorden heb gewerkt en nu weer in het zuiden zit) concentreer je eerst maar eens op dingen die je zelf leuk vind en pak jezelf weer op en als je je gedachtes dan op jezelf hebt staan kun je weer centen gaan verdienen. Natuurlijk ben ik wel al opzoek ondertussen maar het is fijn om te weten dat ik niet weer per direct alles maar moet vergeten om goed te functioneren op eventueel werk. Ik ben zeker niet van plan om thuis te blijven zitten, maar even alles op een rijtje zetten en weer mezelf worden.
quote:louba schreef op 11 november 2012 @ 21:30:

Hebben al die jaren gepest zijn op de middelbare school, nu tóch mensen ook geholpen

Wat een nare ervaring om zo'n geweldige toepassing te ontdekken. \

Thanx, is onderhand alweer 16 jaar geleden hoor, dus ik ben er overheen
quote:louba schreef op 11 november 2012 @ 21:30:

Hebben al die jaren gepest zijn op de middelbare school, nu tóch mensen ook geholpen

Jammer dat dat er voor is moeten gebeuren om tot die goede tips te komen en wijze oplossingen, maar je kunt er nu wel mensen mee helpen .

Zo hoop ik dat ik later mensen kan behoeden voor het 'jezelf verliezen in een relatie' en ze kan laten zien hoe het ook wel kan.

Uiteindelijk helpen we elkaar allemaal een stukje verder, door eigen ervaringen
Teunelientje het komt wel goed met jou en wees maar heel blij met je lieve wijze vader..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven