Met lentekriebels de herfst in!!

25-10-2012 21:01 3448 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer anderhalf jaar delen we niet alleen onze kinderwens, zwangerschaps-lief en leed, bevallings-ervaringen en onze jonge moeders bezigheden maar nog zo veel meer! Je zou je gaan afvragen wat we eigenlijk niet met elkaar delen!

We waren er bij toen er voor een kriebel-baby werd geklust in de cabrio, tijdens de moeilijke periode waarin thee en knor afscheid moesten nemen van hun kindjes. Tijdens menig beginnende bevalling, tijdens heel wat kraamtraantjes, avonden met baby-traantjes en gebroken nachten.

Heel wat issues zijn besproken, en zoveel lente-mamma's, zoveel meningen. Maar altijd met liefde en respect! We zijn er voor elkaar en schrijven door..... tot in het bejaardentehuis?!

In dit topic wordt er weer een lentekriebel-baby geboren!! Dan zijn we bijna compleet. Bijna, want natuurlijk zal eerst onze Thee zwanger moeten worden. Hopelijk gaat ook dat in dit topic gebeuren en komt er een lief klein kriebel kindje voor deze lieve mamma!

De vorige topics vind je hier:

lentekriebels en deze zomer zwanger worden?!

Zwanger de herfst in!

We gaan richting winter!

De tweede lente!

Het jaar rond!

Indian summer

De tabel komt...ooit.....zodra ik uitgevonden heb hoe dat werkt!
Jaaaa leuk!! Hahaha, woon jij dan meer richting centrum of andere kant op? Wat leuk!

Ken daar niemand hoor, alhoewel, een oude vriendin van m'n oma. Die kwam daar altijd kienen en nu ga ik nog weleens met mn familie en een vriendin.. Ga altijd stuk joh, word er bloednerveus van en moet dan altijd heel hard lachen En maar rammen met die stiften hahahahahaha
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:Designed schreef op 12 november 2012 @ 11:32:

wantjes wilde ik per sé zien icm haar winterjas, dus daar ga ik volgende week voor terug

ons mode-popje hihi!

Hier heeft Noor een paarse, roze en witte winterjas/dik vest dus bijpassende wanten gaat echt niet lukken. Heb een paar blauwe van een skipakje en een paar rode die van mij zijn geweest vroeger. Maar het witte winterjasje is toch het handigst, want die heeft van die ingebouwde wantjes. Die losse dingen vind ik eigenlijk best wel ondingen
Heb wel even bij je FB gespiekt, die vriendin van m'n oma heet namelijk Toos en dacht eventjes..... ;)

hahahahaha
Owja, gisteren nog wat leuks. Zat iets te vertellen en eindigde met "ja doei, bekijk het ff" ofzo. Iig in die context. En wat doet Noor, die zit te zwaaien en daa daaa te roepen
-zit zich nu heftig af te vragen wat kienen is-
quote:Ivetje schreef op 12 november 2012 @ 11:58:

Owja, gisteren nog wat leuks. Zat iets te vertellen en eindigde met "ja doei, bekijk het ff" ofzo. Iig in die context. En wat doet Noor, die zit te zwaaien en daa daaa te roepen

aaaaah.... zo jammerd at je dat niet op film hebt!

Goog, speaking of film... al gelukt?
quote:googlette schreef op 12 november 2012 @ 12:00:

-zit zich nu heftig af te vragen wat kienen is- Bingooooooooooooooooooooooo
Ik had al zo'n vermoeden. -grinnik- Bingo, geweldig!

Filmpje is niet gelukt en telefoon is nu leeg.. klereding. Zal vanavond eens kijken.
Bed verschoond, kamers aan kant, 1 uit school gehaald. Even eten dan tandarts.

So far mijn kraamweken.

Je kan maar vast een ritme hebben..

Hoe heeft O het gehad op de psz??
accountkiller
Lekker zo ainodis. Neem je ook nog wel een beetje tijd voor jezelf? Hoe is het met je, lichamelijk én geestelijk?
Ongelooflijk, was gewoon helemaal vergeten dat ik een Bumbo in huis heb! Hoe erg is dat?!

Nou ja, B zit nu dus lekker in dat ding op de babygym, wat een uitkomst!
Hallo dames!

Ainodis, jeetje je hebt het er maar druk mee! Je doet meer dan ik in een hele maand na de bevalling heb gedaan, maar ja dat gaat natuurlijk al snel als je er al 2 hebt rondlopen.

Ivetje, wat een leuke foto's van Noor . En as we speak ligt Miepie in haar blauwe puck in d'r bedje

Aju, opluchting, ook van mij, begon me net als de andere meiden al zorgen te maken. Ben benieuwd naar je verhaal over je 'andere wereld".

Googlette, jemig de pemig, wat een snellerd is die T zeg, al los staan! Hoe oud is 'ie nu?

Nic, wat een dagen hebben jullie achter de rug met kleine S. Fijn dat het nu beter gaat. Lekker op bed blijven liggen met z'n tweetjes. Hoe ging het met man en O bij de psz? Hoelaat wordt hij weer opgehaald?

Miepie zit geloof ik in het 8 weken sprongetje (kan heel goed kloppen, is ze vandaag precies). Gisteren merkte ik al dat ze slacht dronk en de slaapjes overdag waren al 2 dagen aan de korte kant. En vannacht was het niet zo leuk: Ze werd zó vaak wakker, heb het niet kunnen bijhouden, maar denk wel 4/5 keer... Nu ligt ze dus weer, maar ze blijft wat onrustig.

Maar het is ook een schatje hoor, ze begint steeds meer nieuwe geluidjes te maken en te 'kletsen', ook tegen bijv. de figuurtjes van de mobiel e.d. Zo lief . Net in de wieg ook, ene moment is ze aan het lachen (tegen het plafond...?) en dan weer jengelen, haha. Mooi gezicht hoor, dat lachen en kletsen dan .

Ik hoor haar nu weer jengelen, maar even afwachten of het doorzet...

Hier trouwens gister weer een romantisch momentje beleefd om in Rio's termen te spreken, voor het eerst weer echt zeg maar. Het viel me mee, geen pijn gehad. Moest er wel weer beetje aan wennen, haha. Ook om me weer vrouw te voelen, ipv moeder.
heb een fotootje op de hyves gezet
Sinterklaas: wij gaan het ook vieren, met schoonouders en schoonbroer en -zus en de nichtjes. Leuk hoor, Miepie heeft er natuurlijk nog geen enkel benul van, maar ik vind het leuk om er nu al wel mee te beginnen, dus zij krijgt ook gewoon kadootjes. Maar wat idd? Doe alleen kleinigheidjes, voor de volwassenen 1 of 2 (á 10/15 euro) en voor de kinderen wat meer kadootjes, maar niet perse duurder.

Babycook: lijkt mij een superding, wil ik tzt wel aanschaffen.
Jeetje is Miepie alweer 8 weken??? oh wat gaat dat snel!
Ja Designed, 8 weken alweer! Gaat snel he?! En ik word met de dag verliefder op haar, terwijl ik op dag 1 al stapel was
Designed : er is volgens mij een recall geweest op die stoeltjes. Vind op engelse sites vanalles, maar niet op Nederlandse. Via www.bumbo.com kan je een repair kit bestellen ofzo. Weet niet precies of dat nodig is voor die van jou, of dat dit al een nieuw model is. Maar is volgens mij een recall uit 2012 geweest, dus zou het wel ff nakijken. Volgens mij krijg je er een gordel bij nu, want kindjes kunnen eruit klimmen/vallen.

Miep : wat fijn dat de puck zo goed gebruikt word

Hier heeft ze bijna een hele boterham op! Gaat toch beter als ze dus geen fruit krijgt.
Ivetje, dank voor je zorgvuldigheid! Maar niet nodig, de terugroepactie was bij buitenlandse versies omdat daar geen waarschuwing op staat dat je hem niet op een verhoging mag zetten en dat je er bij moet blijven..

Ik zou het niet in mn hoofd halen B op de tafel in de Bumbo te zetten en dan weg te lopen eerlijk gezegd. (Vraag me af wie wel eigenlijk)
Ah oke! Ik googlede om te kijken wat een bumbo was en kreeg meteen als eerste die link dus vandaar maar idd, je zet je kind toch ook niet zo los op het aanrecht of de tafel. Dan toch ook niet in een stoeltje waar ze los in zitten...je hebt er ouders bij....zucht...
O is back!!!!! En wat had hij een lol! Hij kwam zingend binnen gelopen. De leidster had aan man verteld dat o helemaal miet had hoeven wennen. Hij liep gewoon rond alsof hij al járen kwam spelen! Fijn joh zo'n makkelijk kind!

Haha designed ik zie je al zitten! Tussen de bejaarde en ander gespuis uit mijn stadje. Je brengt de gemiddelde leeftijd wel flink omlaag of valt dat mee?

Ik woon richting centrum. We hebben 2 molens daar in de buurt, ik woon onder 1 van die molens... De andere staat helemaal vrij maar "onze" molen heeft oude huisjes voor m staan en wat winkels/ bedrijfjes rondom.

Zo nu ga ik ff tukken. O was zo enthousiast, ik ben d'r stiekem een beetje moe van! Maar hij ligt nu ook lekker te slapen!
Met mij gaat het lichamelijk erg goed. Als ik in de spiegel kijk valt het me alles mee hoe mijn lijf eruit zie!

En geestelijk valt het me alles mee.

Maak me alleen een beetje druk om de schooltijden en eettijden.

Maar ik moet mezelf even aan praten dat ik dat gewoon maar moet aankijken.

Daar moet ik nog even de ying yang in vinden.
accountkiller
Geinig toch, Nic... staat garant voor een avondje gieren hoor!

Ik rijd volgens mij dan altijd langs jouw molen om te parkeren

Ainodis, kan me helemaal voorstellen dat je daarmee zit, maar je moet maar zo denken: bij 1 en 2 ging het ook goed.. Vind je wel hard gaan trouwens, zeker na zo'n bijzondere bevalling! Loop je jezelf niet voorbij? Beloofd?

Ivetje, nu je het over terugroepacties hebt.. jij werkt in een apotheek toch? Er is een terugroepactie geweest van de Nutrilon HA2 omdat er een verkeerde maatvoering op de verpakking stond en winkels/drogisten/apothekers niet na-stickerden. Met de inhoud van de pakken was niets mis, en ik heb via via 5 blikken over kunnen nemen voor een prikkie dus die staan al braaf te wachten!
Heb Pluutjes slaapje gebruikt om mijn verhaal op Hyves te typen, nu even geen tijd meer om hier bij te praten. Even heel kort:

@Nic, wat een enorme schrik van S! Jeetje, vreselijk als je kleintje in het ziekenhuis beland. Gelukkig komt het allemaal goed.

@Thee: Hoe gaat de prikkerij?

@rest: Later meer!
direct naar hyves gesprint en zag Rammel ook al online komen
nee hoor ik zit te werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven