2e date gehad, wat nu.

13-11-2012 14:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een datingsite heb ik een man leren kennen. Vorige week was onze eerste date in een cafetje.We hadden enorm veel raakvlakken en hij is precies mijn type qua innerlijk en uiterlijk. Hele avond gekletst, aan het einde van de avond gezoend. De dagen daarna heel veel gewhatsappt, waarin hij zei dat hij me leuk vond en dat hij me heel graag weer wilde zien. Dus, zondagavond afgesproken bij mij thuis. Weer heel gezellig, en we hebben echt een fysieke klik, we moesen ons bedwingen om niet meteen het bed in te duiken!! Maar geen sex gehad, omdat ik dat toch te snel vind gaan....

Maar nu dus, helemaal niks meer gehoord. Normaal gesproken zou ik er niks van denken omdat het nog maar 2 dagen is, maar omdat hij na de eerste date zo enthousiast was met berichtjes sturen begin ik me een beetje zorgen te maken.. Misschien ook omdat ik al vlinders in mn buik heb waardoor ik niet kan wachten.. En hij is geen playertype, van hoe ik hem inschat..Nu mijn vraag, zouden jullie zelf gaan whatsappen of zouden jullie gewoon even afwachten? Ik ben normaal gesproken van het ouderwetse principe dat de man maar moet jagen.. maar deze man is te leuk om te laten gaan!
Ik zou je ouderwetse principes maar eens aan de kant zetten, anders is deze vogel dadelijk gevlogen.
Je kunt toch gewoon een berichtje sturen hoe het met hem gaat? En je kunt aangeven dat je het gezellig gehad hebt zondag.
Onzin!! En nou heel snel een berichtje sturen voor deze 'vangst' aan je voorbij gaat!!

Laten jagen is zooooo 20e eeuw!!!
Meestal is het geen goed teken als je ineens niks meer van iemand hoort. Zeker als je ervoor dagelijks veel contact had, dan is de interese vaak weg zodra dat afneemt. Heb al vaak zat meegemaakt, eerst wat smoezen over drukte maar als puntje bij paaltje komt is de buit binnen, of duurt het ze te lang.
Wat Seara zegt.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Als je iemand leuk vind, vind ik dat je er gewoon voor moet gaan en de dingen niet moeilijk moet maken voor jezelf. Dus stuur hem gewoon een bericht of bel hem.
Eens met seara. Stuur een berichtje.

En als je daarna nog niets hoort heb je in ieder geval duidelijkheid.
Misschien denkt hij wel precies hetzelfde als jij nu ook niks hebt laten horen.
quote:Biebeliee schreef op 13 november 2012 @ 14:59:

Misschien denkt hij wel precies hetzelfde als jij nu ook niks hebt laten horen.Dat dus
En als je twijfelt over zijn gevoelens, ga dan niet de seks forceren om zijn belangstelling terug te toveren. In tegendeel, juist bij twijfel zou ik langer wachten met seks dan je anders zou doen.
Natuurlijk stuur je een berichtje!! Wat is het ergste wat je kan gebeuren? Gewoon doen! Vindt hij vast leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven