Zo geen zin in!
dinsdag 13 november 2012 om 20:50
dinsdag 13 november 2012 om 20:52
quote:Star schreef op 13 november 2012 @ 20:51:
Of kat want dan kan de vis eten Enn? Eten vissen kat tegenwoordig?
Ja want ik ben ook moe en dan kan dat.
Of kat want dan kan de vis eten Enn? Eten vissen kat tegenwoordig?
Ja want ik ben ook moe en dan kan dat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 13 november 2012 om 20:54
dinsdag 13 november 2012 om 20:57
quote:Star schreef op 13 november 2012 @ 20:54:
Kan ook Keetje, maar kans is groter dat Enn haar post al aangepast heeft. Ik zie ze namelijk nooit vliegen
Nee dit keer niet.
Het is toch niet erg om je te vergissen? Doe ik dagelijks.
Die "je' stond er net ook.
Kan ook Keetje, maar kans is groter dat Enn haar post al aangepast heeft. Ik zie ze namelijk nooit vliegen
Nee dit keer niet.
Het is toch niet erg om je te vergissen? Doe ik dagelijks.
Die "je' stond er net ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 13 november 2012 om 21:00
quote:maZZelen schreef op 13 november 2012 @ 20:57:
De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.Happen naar de baas moet je meteen de kop indrukken.
De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.Happen naar de baas moet je meteen de kop indrukken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 13 november 2012 om 21:01
quote:maZZelen schreef op 13 november 2012 @ 20:57:
De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.
dat doen die van mij ook, maakt zo'n lawaai
oh en ze trekken de hele tijd aan mijn plantjes. mijn plantjes worden bij de bodem gehouden door een klein gewichtje met een ijzerdraadje en ze trekken alle plantjes eruit. Grrr.
De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.
oh en ze trekken de hele tijd aan mijn plantjes. mijn plantjes worden bij de bodem gehouden door een klein gewichtje met een ijzerdraadje en ze trekken alle plantjes eruit. Grrr.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Doe niet MaZZelen! Straks komt de Viaforumvissenpolitie!!!
Ogotttegot... ik voel een topic aankomen dat binnen no time 20 bladzijdes heeft!
Ik ben weg hier.
Ogotttegot... ik voel een topic aankomen dat binnen no time 20 bladzijdes heeft!
Ik ben weg hier.
enn wijzigde dit bericht op 13-11-2012 21:03
Reden: Star deze post hen ik drie keer aangepast. X-D
Reden: Star deze post hen ik drie keer aangepast. X-D
% gewijzigd
dinsdag 13 november 2012 om 21:03
quote:DeeDee86 schreef op 13 november 2012 @ 21:01:
[...]
oh en ze trekken de hele tijd aan mijn plantjes. mijn plantjes worden bij de bodem gehouden door een klein gewichtje met een ijzerdraadje en ze trekken alle plantjes eruit. Grrr.Kut vissen! Doen die van mij ook. Heb ik een keer vrij moet ik nieuwe planten gaan scoren.
[...]
oh en ze trekken de hele tijd aan mijn plantjes. mijn plantjes worden bij de bodem gehouden door een klein gewichtje met een ijzerdraadje en ze trekken alle plantjes eruit. Grrr.Kut vissen! Doen die van mij ook. Heb ik een keer vrij moet ik nieuwe planten gaan scoren.