Gezondheid alle pijlers

Ik lig me te vervelen..

16-11-2012 13:14 13 berichten
Tjah.. Ik lig hier al een half uur te wachten tot ik word opgehaald voor.een colonscopie.

Ik verveel me..

Tegenover mij zit een vrouw tegen de verpleegkundige aan te zeiken over alle medicijnen die ze ontvangen heeft en dat niets helpt en dat niets uit het onderzoek is gekomen en dat ze niet een allergische test mag en nu medicijnen van depressie krijgt .

De man naast mij lijkt op mijn opa. Dat brengt mooie herinneringen boven .

overigens heb ik gisteren een kiwi gegeten.. Was niet zo slim achteraf XD.. Stomme pitjes.

Pff, ik word steeds.zenuwachtiger. Ik hoop dat ik schoon van poliepen ben.. Hopen jullie mee?

Sorry voor dit totaal nutteloze 'ik verveel me en ben zo zenuwachtig dat ik geblaat op vivat neerplemp' rood XD .
Alle reacties Link kopieren
succes zometeen!!!
O, hier ben je ook Waar zullen we verder kletsen?
Je verveelt je zo, dat je maar twee topics hebt geopend :P

Heb je al eerder een colonscopie gehad?

Leuke woordspeling, ik hoop....Als het goed is heb je dat gisteren al een heleboel gedaan :D

Ach, en die pitjes. Dat zal wel los lopen. Ik had nog heel veel lijnzaad in mijn darmen en daardoor verstopte steeds de slang met lucht. Ik heb er niets van gemerkt door het roesje, maar ze moesten hem af en toe even schoonmaken.

succes!
Sterkte to. Ik hoop met je mee.

Even oftopic: Missverrektekoekwaus!!!! Je ent terug!
sterkte!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:missy_Acy schreef op 16 november 2012 @ 13:32:

Sterkte to. Ik hoop met je mee.

Even oftopic: Missverrektekoekwaus!!!! Je ent terug! Ik kon jullie toch moeilijk missen, Hoe is het in het clubhuis, nog last van "muggen" gehad?
Ja. Die is er weer. Kom even langs anders, nu op de thuis pijler. Ben blij je weer te lezen.
Ha, gepost en toen opgehaald. Nu wachten tot de arts langs komt voor de uitslag. Het is een routine onderzoek. Om de 2jaar.. Dit was de 4e scopie
YaaaaaY! Schoon!
Super!

Dat was het vervelen wel waard, he

Nog pijn gehad tijdens de scopie, of lekker onder zeil gebleven?
Helaas wel pijn gevoeld.. Ondanks de dubbele dosis dormicum. Maar ach, tis weer voorbij voor de komende 2 jaar .
Hmm, das minder. Maar inderdaad, het is weer achter de rug!

Bijkomze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven