VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Valt het op dat ik er weer ben ;-}?
Ik heb Nijntje dingen van DE. Daar zijn kindjes erg blij mee.
Zo koffie is ook weer besteld.

Ik vind het heerlijk om te lezen dat jullie nog niet erkend hebben, nog geen kaartje hebben en nog maar enigszins de naam. Dan hoef ik me niet te haasten .

'Een dochter' mag wel, dat is dan weer meer een aankondiging. Maar 'Hoera een dochter' lijkt net 'Gelukkig geen zoon'.

Wij hebben wel een kamer hoor, meerdere (flauw). Maar we houden het op de oude kamer van Schorrie. Bedje moet nog in elkaar maar hebben we nog wel. Eigenlijk hadden we alles nog, behalve de kinderwagen maar die heb ik inmiddels ook. Zit te denken om een andere bekledingsset te kopen voor die wagen zodat hij zwart met off white wordt. Zag ik laatst rijden en vond ik wel strak. Ik ga helemaal los deze zwangerschap .

En ik ga het kamertje ook al heel vroeg inrichten. Bij Schorrie kregen we de sleutel op 2 augustus en hij werd op 28 augustus geboren. Volgens mij was het kamertje toen net een week af. Nu wil ik het al heel snel af hebben en daar dan lekker in wegdromen, wekenlang!
Ja, dat leek me ook wel een goede, Nijntje dingen. Hebben we nu ook twee bestekjes van en die worden regelmatig gebruikt eigenlijk.

Dames, ik ga boven een wasje in de machine proppen en dan lekker lezend naar bed. Heb voor het eerst een " echte " chick lit gelezen. Net een kasteelromannetje eigenlijk. Was achteraf verbaasd dat er een harde kaft omheen zat .
Welke chick lit heb je dan? Ik lees dat eigenlijk nooit, paar jaar geleden wel maar als je er 1 hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen. Dus na deze ben je weer klaar Lien, dan weet je dat .
Ga jij maar lekker wegdromen, wij gaan eerst nog verbouwing afmaken en plempen anders zoon en dochter bij elkaar op de kamer. In A'dam hadden we met z'n vieren drie kamers, dus hier komt het ook vast goed. Maandag wordt geloof ik de dakkapel geplaatst achter en dan kan ik wellicht ook eens nadenken over wie er naar boven gaat (zoon of dochter) en wat dan de vervolgstappen zouden moeten zijn. Enige handicap is dat ik echt waanzinnig pijn in bilspier/banden of weet ik wat heb en eigenlijk echt niet kan tillen, dus niet echt handig met helpen met inrichten/verhuizen/whatever. Wellicht dus pas nadat koter er is . En aangifte doen gaan we wel binnenkort doen hoor, want ik hoop stiekem dat baby eerder komt, maar dan moet ik niet ook nog meemoeten voor geboorte aangifte omdat we het niet erkend hebben. Neen, dan wil ik lekker in mijn mandje liggen met nieuw geborene .
Jill Mansell - Solo. Was gewoon echt een Harlequin (dat waren toch die rode met wat meer sex? Want Bouquet had geen sex volgens mij).
En nu we al zoon en dochter hebben, mag dan wel hoera weer een zoon, of is dat gemeen richting dochter. Vast . Nou ja, dan maar geen tekst.
Bij zoon hadden we volgens mij ook niets. Alleen zijn naam.
Hoera een meid en Hoera een knul bij Loeder en Mormel. Ik was ook echt oprecht blij met zoon en dochter en was eigenlijk ook blij met het feit dat het een meid en knul was. Ik denk wel dat ik een beetje teleurgesteld was als het geen meid en knul was geweest aangezien ik dan de echoscopisten had moeten hoeken.
Gelukkig, niet nog een dochter.

Ik heb geen verstand van boeketreeksen en sex.

Schorrie heeft vannacht bij mijn ouders voor het eerst op zolder geslapen (daar ook stoelendans qua kamers voor de kleinkinderen). Hij vond het helemaal geweldig, helemaal niet eng ofzo, wat ik nog best had kunnen begrijpen.
quote:Morrie schreef op 02 mei 2008 @ 21:40:

Gelukkig, niet nog een dochter.

Koters slapen bij mijn ouders ook op zolder. Hier dus op zelfde verdieping. Kamer op zolder wordt kleiner en ik denk eigenlijk iets meer voor Kiloknaller dan voor dochter. Dan kan zijn lekker blijven tutten in huidige balzaal. Ik denk nog steeds dat derde een jongen wordt en dan mag hij (ooit!) onze werkkamer op zolder hebben en dan heffen we babykamertje op en zetten daar dan 1 computertje. Dan wordt zolder jongeds domein. Deze logica gaat natuurlijk niet op als het een meisje is, maar goed. Voorlopig wordt voorzolder onze werkkamer en mag daar geen kindermeuk .
Lien, stel jij krijgt een dochter en geeft haar de naam die wij ook hebben, dan wil ik niet van naam wisselen. Dan weet je dat
Ben je er eigenlijk een beetje uit wbt namen Lien?
En stel jij krijgt een jongen met een leuke naam, dan pik ik die gewoon in
Ik wil trouwens wel een meisje, echt leukere kleren. Vent heeft wel weer verzonnen (ook wel naar waarheid) dat ik meer geduld heb met Kiloknaller en dat ik zijn apenstreken minder erg vind, dus dat een jongen wellicht wel makkelijker is. Ik word echt heel erg gek van meisjesgedrag (piepen, janken om niets, gillen, trappen en bijten en Kiloknaller doet zulk soort dingen echt niet, die valt, staat op en gaat weer verder waar hij mee bezig is, dochter komt hinkend aanlopen en kan na een jaar of 4 nog steeds spontaan in huilen uitbarsten omdat ze "overgrootopa zoooo mist" , altijd een goed excuus om eens lekker te huilen ).
En ik houd heel veel van haar hoor, voordat jullie denken dat je de kinderbescherming moet inschakelen .
Meisje veel leukere kleren inderdaad, maar knullen wel makkelijk te handelen. Minder high maintenance. Nou ja, mijn dochter is erg high maintenance en als ik het zo lees die van Lien ook.
Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat het dezelfde naam zou zijn. Niet bij de jongensnaam en ook zeker niet bij de meisjesnaam.Gaan jullie voor 20 weken echo met of zonder geslachtsinfo?
Als ik dit lees wil ik echt liever een jongen.

Al ging mijn broertje op de middelbare school nog huilen omdat de kat was overleden. Maar dat was omdat hij dan een proefwerk niet hoefde te maken .

Misschien moet je eerst een meisje hebben voordat je kunt vinden dat die kleren veel leuker zijn, want ik vind het heel leuk om Schorrie aan te kleden, er zijn voor jongens toch ook genoeg leuke kleren? Ik vind dat Schorrie er altijd heel leuk uitziet en heb daar ook echt lol in.
Ik ga even boodschappenlijst in elkaar frunniken. Tot later!
Lien, ik ben al 25 weken. Echo al-lang gehad
En dus niet naar geslacht gevraagd. Al vind ik het steeds moeilijker om het niet alsnog te gaan laten checken want ik kan echt geen leuke jongensnaam vinden en ik heb volgens mij echt alle namen al laten passeren. Met meisjesnaam zijn we helemaal blij, tot nu toe dan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven