Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 16:28
zaterdag 17 november 2012 om 16:29
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 16:27:
Ik snap ook werkelijk waar niet wat mensen er toe beweegt (niet alleen hier, maar in allerlei topics) om plaatjes van bitterballen te plaatsen of dingen te zeggen als "Doe mij maar een witbiertje".
Die bitterballen en dat bier zijn niet echt, mensen! Het is toch ongelofelijk dat mensen ouder dan 7 daar lol aan beleven? En niet een keer.... sommigen mensen houden zich week in week uit met die flauwekul bezig. Sommigen misschien al jaren!Waaaaattttt???? Is het niet echt?? Hoe kom ik dan toch steeds zo dronken
Ik snap ook werkelijk waar niet wat mensen er toe beweegt (niet alleen hier, maar in allerlei topics) om plaatjes van bitterballen te plaatsen of dingen te zeggen als "Doe mij maar een witbiertje".
Die bitterballen en dat bier zijn niet echt, mensen! Het is toch ongelofelijk dat mensen ouder dan 7 daar lol aan beleven? En niet een keer.... sommigen mensen houden zich week in week uit met die flauwekul bezig. Sommigen misschien al jaren!Waaaaattttt???? Is het niet echt?? Hoe kom ik dan toch steeds zo dronken
zaterdag 17 november 2012 om 16:29
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 16:27:
Die bitterballen en dat bier zijn niet echt, mensen! Het is toch ongelofelijk dat mensen ouder dan 7 daar lol aan beleven? En niet een keer.... sommigen mensen houden zich week in week uit met die flauwekul bezig. Sommigen misschien al jaren!Niet??? ik bedoel? Echt niet? NOUUUUU
Die bitterballen en dat bier zijn niet echt, mensen! Het is toch ongelofelijk dat mensen ouder dan 7 daar lol aan beleven? En niet een keer.... sommigen mensen houden zich week in week uit met die flauwekul bezig. Sommigen misschien al jaren!Niet??? ik bedoel? Echt niet? NOUUUUU
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 16:30