Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 22:11
quote:merano schreef op 17 november 2012 @ 22:09:
Zit iedereen nou nog steeds in dat bubbelbad?
Dat je tenen er niet afweken.
Plaatjes worden wel beter, al hebben die rugby-mannnen het buskruit ook niet uitgevonden zo te zien.
ach, hoeft ook niet. echt niet. met zo'n lichaam.... hoef je niet eens te kunnen praten. het maakt met echt niets uit
godsamme misschien is het maar goed dat de wijn op is
Plaatjes worden wel beter, al hebben die rugby-mannnen het buskruit ook niet uitgevonden zo te zien.
ach, hoeft ook niet. echt niet. met zo'n lichaam.... hoef je niet eens te kunnen praten. het maakt met echt niets uit
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 22:13
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 22:11:
[...]
godsamme misschien is het maar goed dat de wijn op isWat voor wijn drink je dan Rood of Wit? Zit de overgebleven wijn van mijn verjaardag (gisteren) weg te tikken. Best lekker eigenlijk wijn.
[...]
godsamme misschien is het maar goed dat de wijn op isWat voor wijn drink je dan Rood of Wit? Zit de overgebleven wijn van mijn verjaardag (gisteren) weg te tikken. Best lekker eigenlijk wijn.
zaterdag 17 november 2012 om 22:14
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 22:11:
[...]
Nou, ik hoor net dat ik nog een refill krijg van Amand.
Dus wacht even, ik ga zo dansen... op de rand van de jacuzzi.
Drank en ik, we zijn altijd snel vriendjes
[...]
Nou, ik hoor net dat ik nog een refill krijg van Amand.
Dus wacht even, ik ga zo dansen... op de rand van de jacuzzi.
Drank en ik, we zijn altijd snel vriendjes
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:man33 schreef op 17 november 2012 @ 22:13:
[...]
Wat voor wijn drink je dan Rood of Wit? Zit de overgebleven wijn van mijn verjaardag (gisteren) weg te tikken. Best lekker eigenlijk wijn.ik zat eerst aan een restje rood. toen aan een restje wit. en twijfel serieus over dat biertje. er ligt een koud biertje in de koelkast. hmmmm
[...]
Wat voor wijn drink je dan Rood of Wit? Zit de overgebleven wijn van mijn verjaardag (gisteren) weg te tikken. Best lekker eigenlijk wijn.ik zat eerst aan een restje rood. toen aan een restje wit. en twijfel serieus over dat biertje. er ligt een koud biertje in de koelkast. hmmmm
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:merano schreef op 17 november 2012 @ 22:09:
Die American football speelster ziet er ook niet errug intelligent uit.
Ik ben het helemaal met je eens, Merano!
Die American football speelster ziet er ook niet errug intelligent uit.
Ik ben het helemaal met je eens, Merano!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 22:15
quote:man33 schreef op 17 november 2012 @ 22:13:
[...]
Wat voor wijn drink je dan Rood of Wit? Zit de overgebleven wijn van mijn verjaardag (gisteren) weg te tikken. Best lekker eigenlijk wijn.
Gefeliciteerd.
maar hoe moet dat nou met je nick?
[...]
Wat voor wijn drink je dan Rood of Wit? Zit de overgebleven wijn van mijn verjaardag (gisteren) weg te tikken. Best lekker eigenlijk wijn.
Gefeliciteerd.
maar hoe moet dat nou met je nick?
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 22:15:
Tjee zeg,
bijna een heel mannen-topic volgeluld zonder een foto van Monica Bellucci. Dat ga ik even corrigeren:
[img]http://img.portwallpaper.com/imgcel/Mon ... cci-59.JPG[/img]
Oeh....lekker suggestief. I like.
Maar er zijn mooiere van haar he...
Tjee zeg,
bijna een heel mannen-topic volgeluld zonder een foto van Monica Bellucci. Dat ga ik even corrigeren:
[img]http://img.portwallpaper.com/imgcel/Mon ... cci-59.JPG[/img]
Oeh....lekker suggestief. I like.
Maar er zijn mooiere van haar he...
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 22:15:
[...]
jamaar SB zei vanmiddag dat dat niet echt was en ik wil echte booz! en jullie zijn te gezellig om te verlaten en de kroeg in te gaan!Oh, gelukkig. Dan is die wicky dus ook niet echt.
[...]
jamaar SB zei vanmiddag dat dat niet echt was en ik wil echte booz! en jullie zijn te gezellig om te verlaten en de kroeg in te gaan!Oh, gelukkig. Dan is die wicky dus ook niet echt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 17 november 2012 om 22:17
zaterdag 17 november 2012 om 22:18
quote:secondhandsuus schreef op 17 november 2012 @ 22:18:
Lijkt wel alsof er zeik langs haar gezicht loopt. Beetje vettige zeik dan wel...
Zijn toch mooiere fotos van haar te vinden Amand?
Ik gok dat het honing is
Althans, dat wil ik denken.
Lijkt wel alsof er zeik langs haar gezicht loopt. Beetje vettige zeik dan wel...
Zijn toch mooiere fotos van haar te vinden Amand?
Ik gok dat het honing is
Althans, dat wil ik denken.
zaterdag 17 november 2012 om 22:19
zaterdag 17 november 2012 om 22:19