SYTYCD 2012
zondag 18 november 2012 om 21:33
zondag 18 november 2012 om 21:36
Davinia is een goede danseres, maar vin haar zo boring en niks uitstralen ppfff en ook geen schattig meisje, gewoon supersaai! Van mij mag ze eruit...van de jongens hhmm...delano is n jankerd maar wwl goed, Remy vin ik leuke gozer maar niet de beste danser!
Arno vin ik hele goede danser maar idd allen technisch...verder straalt hij alleen als een pak yoghurt!
Arno vin ik hele goede danser maar idd allen technisch...verder straalt hij alleen als een pak yoghurt!
zondag 18 november 2012 om 21:39
zondag 18 november 2012 om 21:40
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 21:39:
[...]
Ze wordt ook altijd van het podium afgetild omdat ze geen trappen kan lopen met die joekels van hakken
[...]
Ze wordt ook altijd van het podium afgetild omdat ze geen trappen kan lopen met die joekels van hakken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.