SYTYCD 2012
zondag 18 november 2012 om 22:19
quote:Summerdance schreef op zondag 18 november 2012 22:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="S0LEIL in "SYTYCD 2012"" class="messagelink">S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 22:17</a>:</b>
[...]
Vanaf hoe lang voor de uitzending sta je al daar?</div></blockquote>18.30 moeten we binnen zijn Zo vroeg als het tot 22:30 duurt kan je 4 uur niet plassen.
[...]
Vanaf hoe lang voor de uitzending sta je al daar?</div></blockquote>18.30 moeten we binnen zijn Zo vroeg als het tot 22:30 duurt kan je 4 uur niet plassen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2012 om 22:20
zondag 18 november 2012 om 22:22
zondag 18 november 2012 om 22:22
zondag 18 november 2012 om 22:22
zondag 18 november 2012 om 22:24
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 22:23:
Net even een briefje van de Sint geschreven dat hij uitkijkt naar de poes en bedankt voor het geld (dochter had 2 euro van haar eigen geld in haar schoen gedaan voor de cadeautjes).*smelt* jij hebt echt een schatje van een dochter!!
Net even een briefje van de Sint geschreven dat hij uitkijkt naar de poes en bedankt voor het geld (dochter had 2 euro van haar eigen geld in haar schoen gedaan voor de cadeautjes).*smelt* jij hebt echt een schatje van een dochter!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 18 november 2012 om 22:25
zondag 18 november 2012 om 22:25
zondag 18 november 2012 om 22:26
quote:dubiootje schreef op zondag 18 november 2012 22:23 Net even een briefje van de Sint geschreven dat hij uitkijkt naar de poes en bedankt voor het geld (dochter had 2 euro van haar eigen geld in haar schoen gedaan voor de cadeautjes).
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.