Gezondheid alle pijlers

Bleugh, wakker van de kiespijn

20-11-2012 03:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week is mijn verstandskies getrokken. Tot gisteren ging het herstel wel goed.

Maar sinds gisteren stinkt de plek ineens en heb ik veel meer pijn. Ik word nu zelfs voor het eerst midden in de nacht wakker: gek van de pijn. Morgenochtend dus maar gaan bellen.

Ik heb net 2 pijnstillers genomen en wacht even een half uur tot ze werken. Dussssss, iemand wakker?
Ja hoor, hier!

He wat klote voor je!
Ik had in september een ontsteking onder mijn kies, heel pijnlijk. Ik probeerde nog lang te ontkennen dat ik naar de tandarts moest maar uiteindelijk toch aan moeten geloven.
Ik ben ook iemand die het lang ontkent. Ik kan niet zo goed of het nou meer pijn doet of niet. Misschien is de pijnstilling wel gewoon uitgewerkt. Is het niet overdreven als ik ga bellen? Dat soort dingen.

Maar dit is de eerste keer dat ik midden in de nacht wakker wordt van de pijn, terwijl ik er nu een stuk minder last van zou moeten hebben.
Ik ga het maar weer eens proberen. :(
Das raar, ik zie nu pas dat je hebt gereageerd! Ik hoopte al voor je dat je in slaap was gevallen.

Hopelijk nu wel!
Hoop dat je wat slaap kunt pakken, Tink. En morgen even bellen met de tandarts, klinkt als een flinke ontsteking.
Klinkt als alveolitis.. Ben je mooi klaar mee. Dalijk stipt om 8 uur bellen!
Wat vervelend zeg! Ik hoop dat de tandarts straks een "gaatje" ( ) voor je heeft.

Ik heb inmiddels gebeld, ik kan vanmiddag gerecht.
Klinkt wel een beetje als een ontsteking Tinkeldel..

Ze dachten ook dat ik dat had, ik ben opnieuw naar de kaakchirurg gegaan ermee v/d zomer.. daar spoelen ze de wond dan uit met lauw water met zoutoplossing. Uiteindelijk bleek er bij mij niks aan de hand, maar ik was wel blij dat ik er even mee heen was gegaan.

Dat spoelen voelt even vervelend maar valt mee hoor!

Succes ermee vanmiddag!
Oei! Hoop dat ze iets voor je kunnen doen! Sterkte
Internagelaktisch
Ik ben terug geweest. Het is niet ontstoken. De chirurg heeft de hechtingen er uit gehaald en het schoon gespoeld. Ik heb het spuitje ook mee gekregen om zelf te spoelen.

De vieze smaak is nu weg, maar de pijn is nu wel heftiger. Maar dat laatste is logisch. Ik denk dat het nu wel opknapt. De vorige keer ging het ook stukken beter nadat de hechtingen er uit gehaald waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven