Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Ja, dat is het EV. Zoals ik vorige keer al schreef: het is niet levensbedreigend of ontzettend dramatisch, maar wel iets waar ik persoonlijk erg aan moet wennen. Het is toch wel confronterend merk ik. Dus moet je het inderdaad (leren) accepteren.

Leuk dat je collage zo goed gelukt is. Ben je er al klaar mee of moet er nog e.e.a. aan gebeuren?

Ik twijfel nog tussen vanavond knutselen thuis, of op de basisschool van kind om de klassen te versieren... (vrees dat ik niet zo'n sociale bui heb vandaag...).
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hoezo klassen versieren, voor de Sint of zo?

Collage beschouw ik nog als 'werk-in-uitvoering' tot vrijdagmorgen. Als ik iets tegenkom waarvan ik denk 'dat kan er ook bij' gaat het er nog op. Nog ruimte over, ja. Ik zei al dat het geheel intuïtief aan het ontstaan was
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Kunnen jullie je nog herinneren dat ik heb aangegeven dat ik ter gelegenertijd wel van jullie knutsels zou willen bestellen ter ere van een bepaald doel?

Wanneer kan ik de bestellingen plaatsen?

Waar zit de any-key?
Begrijp ik je nou goed Houston? Jij zit toch pas net op het wachtbankje? Ben je er nu al vanaf gelazerd? Ik schrijf nog maar even in bedekte termen, want weet niet of ik het hier allemaal zomaar op mag schrijven. Maar als het is wat ik denk dat het is dan:

en natuurlijk
EV, inderdaad, klassen versieren voor Sint. Heb heel braaf Pieten zitten knippen.

Ga je je collage nog fotograferen of issie daar te persoonlijk voor?
Ja, 1e poging gelijk raak!

En jouw eerste icoontje is precies hoe ik me voel. Zwanger? Ik? Drie weken geleden stond ik nog op de wachtlijst.

En nu ben ik dus alvast aan het nadenken over knutseltjes...
Waar zit de any-key?
Houston wat gaaf, gefeliciteerd!!!!!

verder te moe om te reageren, maar dit nieuws kon ik niet zomaar aan mij voorbij laten gaan
Houston, gefeliciteerd!!

Het lijkt echter nu al mis te gaan (zie kind in je uppie-topic).
Waar zit de any-key?
Oh Houston.. wat onzeker en spannend en eng.

Ik weet hoe het is, want ik had het ook (vóór eerste kind en tussen eerste en tweede in) en is misgegaan dus, maar daarna wel nog twee kinderen gekregen dus. Pas goed op jezelf.

Ik hoop dat het alsnog de goede kant opgaat. Bloedverlies wil nog niet alles zeggen. Sterkte!
(Als je wilt dat ik het eerder geposte plaatje verwijder, gewoon zeggen.)
Mag blijven staan hoor Elmervrouw. Ik heb op het uppie-topic nog een berichtje geplaatst over hoe ik er in sta, en vanuit die gedachte ben ik blij dat ik zwanger ben geweest (hoe pril ook), en dat was jullie felictatie meer dan waard.
Waar zit de any-key?
Nog maar 'n knuffel Houston... En geef de moed niet op. (Heb zelf ook een miskraam gehad ooit; na heel ziekenhuisverhaal uiteindelijk aangeteld, en zodra ze me vertelden dat ik zwanger was vertelden ze me er meteen bij dat het wrs niet goed was. Ik moest wachten tot mijn lichaam het vanzelf zou afstoten omdat dat beter zou zijn dan een curettage. Was een zware tijd. Maar inmiddels 2 gezonde kids verder, dus een 'happy-end'. Komt bij jou vast ook; hou moed!)
Houston ook op dit topic een dikke .

Vandaag ook niet geknutseld maar een vergadering en geverfde kapstok en spiegel.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 18:29
Reden: verkeerde info.
% gewijzigd
Psst Steph: lees even de update..

Houston, is goed. Ik ga even naar het andere topic. En één troost, ook al heb je er nu misschien niets aan: je weet nu dat je zwanger kunt worden, dat je lijf daartoe in staat is. Bij mij is het de eerste keer met 14,5 weken misgegaan, daarna dochter geboren, daarna met 12 weken misgegaan, daarna zoon geboren. En beide keren dat het misging kwam het totaal onverwacht. Hou moed! En zorg goed voor jezelf, al je gevoel mag er zijn. Dikke knuf.
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Wat komen miskramen eigenlijk vaak voor. En wat verder in de zwangerschap zoals bij jullie lijkt me nog zwaarder om mee te handelen. Maar ik geef inderdaad de moed ook niet op.

Bestellingen blijven alleen nog even achterwege. Zag het al helemaal voor me. Zo'n mooi schatkistje voor de eerste haartjes en tandjes, en al die andere mooie dingen die jullie maken.
Waar zit de any-key?
Ja, je hoort het heel vaak, vooral bij de eerste zwangerschap. Alsof je lijf er aan moet wennen of zo. En dat het daarna precies weet 'hoe het moet'. Zeker de moed nog niet opgeven hoor. Hoe lang was je zwanger?
Ach Houston, wat verdrietig! Ga je goed voor jezelf zorgen deze dagen? Hopelijk kun je binnenkort toch bestellingen plaatsen bij ons! Sterkte deze dagen!
Ach lieve Houston, wat verdrietig. Kom net even binnenvallen en zag eerst de bovenste berichten, maar algauw kwam ik je latere berichtje tegen. Of het nu met 3 of met 13 weken is, het blijft verdrietig als het misgaat. Ik kan helaas nog geen plaatjes plakken met deze nieuwe nick, maar een dikke
quote:Elmervrouw schreef op 20 november 2012 @ 19:48:

Ja, je hoort het heel vaak, vooral bij de eerste zwangerschap. Alsof je lijf er aan moet wennen of zo. En dat het daarna precies weet 'hoe het moet'. Zeker de moed nog niet opgeven hoor. Hoe lang was je zwanger?

Heel heel heel erg kort. Ik wist het net een dag. Had vage zwangerschapstesten. Arts heeft bloedtest gedaan en feliciteerde mij gister. Vanochtend ging ik naar het toilet en toen was het mis.

Kort dus, maar zo erg gewenst. Hoewel het pas de eerste poging was, wacht ik er toch al anderhalf jaar op (zo lang was de wachtlijst).
Waar zit de any-key?
Bedankt voor jullie lieve woorden overigens.
Waar zit de any-key?
Oh, dat is idd pas heel kort. Hoe gaat het nu met je? Beetje geslapen?
Ach wat naar, Houston
@elmervrouw, vannacht goed geslapen want helemaal op van emotie. Vandaag eigenlijk heel rustig en sereen, maar wel verdrietig. Denk dat in slaap komen nu wat lastiger gaat. Lief dat jullie zo meeleven trouwens.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven