Mode & Beauty alle pijlers

Galajurk

22-11-2012 11:45 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

mijn dochter van 13 heeft in december een kerst galafeest.

Daar hoort natuurlijk een jurk bij!

Maar vind ik een jurk die past bij haar leeftijd en mijn portomonnee?

Wat voor soort jurk past haar het beste?

Ze is lang en slank en nog geen borsten,billen,heupen.

Ik vind het zo snel op een verkleedpartijtje lijken maar ze wil wel graag een mooie jurk.

wie weet wat en waar?

o ja huren doen we niet,heb haar al 1 beloofd..(stiekem vind ik het namelijk ook erg leuk)
@ missprincesa niet echt vlakbij de grens maar ook geen wereldreis...is dus wel een optie als we in Groningen of online niet slagen
http://www.bonprix.nl/cat ... jurken-korte-avondjurken/

Kwaliteit niet heel denderend, maar prijs is heel laag en voor een paar keer dragen prima.
En qua soort jurk:

Ik zou niet voor halter of strapless gaan - voor halter is wat opvulling wel gewest, met strapless zit je je de hele avond zorgen te maken of alles wel blijft zitten ;)

Op die leeftijd heb ik zelf ooit een mooi zwart jurkje gehaald tot op de knieën, nauw aansluitend, met een laag kant eroverheen.

Wil je het effect van meer borsten creëren, neem dan geen jurk die in een rechte lijn boven de borsten loopt, maar iets met een (lichte) V-vorm. Wil je het effect van heupen creëren, ga dan eerder voor een rok tot op de knieën - een plooirok of een wijd uitlopende rok (daar hebben ze veel van bij de Catwalk).
@ camomille daar staan leuke jurken tussen...de prijs is ook leuk hahaha.

Mijn dochter zal de jurk waarschijnlijk maar 1 keer dragen...ze draagt nooit jurken namelijk daarom vind ik dit ook zo leuk!

@ hoshi daar kan ik wat mee...dankjewel!

zo en nu ga ik echt wat doen in mijn huishouding
quote:camomille schreef op 22 november 2012 @ 14:16:

http://www.bonprix.nl/cat ... jurken-korte-avondjurken/

Kwaliteit niet heel denderend, maar prijs is heel laag en voor een paar keer dragen prima.Oh, die derde op de bovenste rij is leuk, in zilver of blauw/paars!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Vergeet de schoenen niet he! Ik neem aan dat ze niet dagelijks op torenhoge hakken loopt, dus

Sandaal met klein hakje en bandjes voor extra stevigheid, of

Feestelijke ballerina's
'Vroegah' kocht ik mijn galajurken bij Pimkie zo rond deze tijd. Vooral net over de grens in Duitsland. Daar heb je vanaf 30 euro al echte tiener-galajurken. Als je de kans hebt, zou ik daar zeker even kijken want ik denk dat het precies is wat je nodig hebt.
o ja schoenen hahaha zou je toch bijna vergeten.

Olijfje het jurkje dat jij zo leuk vind vind mijn dochter dus ook heeel erg leuk...ze weet alleen nog niet welke kleur ze het leukste vind.

voordeel van dit jurkje is dat hij er in een maatje 32 is..past waarschijnlijk nog beter.

Dus camomille bedankt voor de link!

hmmm schoenen dus
Bestel anders beide kleuren en dan kan je er één terugsturen nadat ze rustig gepast en rondgedraaid heeft voor de spiegel

Ik vind 'm echt superleuk, je dochter heeft een goede smaak
En oh ja, Bonprix kan soms wat lang duren qua levering. Bestel dus op tijd, als je voor deze kiest!

Marktplaats 25 euro. Wel maat 38 en geen idee of dat te groot is voor een dertienjarige.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ook leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Link

Als ze van sprookje houdt.

15 euro op marktplaats.
In Hilversum zit een galajurken winkel die rond deze periode veel betaalbare gala en cocktailjurken hebben voor de schoolgala's. Toevallig eergisteren nog geslaagd voor dochter die 20 december een kerstgala heeft. Inclusief schoenen 59,80 kwijt. Envy You heet het.
maatje 38 is haar te groot Enn ze heeft maatje 32/34.

Hilversum ligt niet echt in de buurt 15centimeter,woon in het noorden.

Ik ben niet bekend verder met BonPrix maar langere levertijd dus?

En doen ze moeilijk over retourzendingen?

Op Zalando had ze ook een leuk jurkje gezien,misschien dat ik die ook wel bestel.

Alleen bestellen alle meiden daar hun jurkje zo'n beetje dus de kans is dat ze hetzelfde jurkje heeft als een ander meisje.
Ik kijk even mee, heb zelf zo'n lange ranke 12-jarige. Lake Side heeft tegen de kerst vaak ook wel leuke jurkjes. Laatst zag ik bij Steps een jong meisje zo'n soort jurkje passen, maat 34 zou moeten lukken denk ik. Ze hebben nu kortingsdagen.

die is ook mooi xlong!
Leuk zeg al die jurken, ik begin te hopen dat mijn dochter binnenkort ook eens naar een gala moet.

Ik kwam nog de volgende site tegen www.suitsyouwell.nl

ook leuke jurken, weinig geld.
Bonprix levert geloof ik met een week/10 dagen, dus niet zoals bij bijv. Zalando binnen 2 werkdagen. Tenminste, dat was vroeger zo, is al vrij lang geleden dat ik er wat besteld heb. Over retouren doen ze niet moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven