Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.
zaterdag 24 november 2012 om 13:45
quote:coeberghmetijs schreef op 24 november 2012 @ 13:43:
MV,ik zou eraf blijven,van die vellen,die vallen er vanzelf af.
Mijn Middelste is eens met zijn mond tegen een deur gevallen,hij had toen heel zijn mond kapot aan de binnenkant en op de eerste hulp zeiden ze dat ik dat gewoon moest laten zitten.
Voortaan eerst even blazen
Oh dat zeker , ik heb nog heerlijk een portie voor vanavond. Nou dan laat ik die vellen wel hangen.
Hoe is het met jou? Alles weer een beetje op de rit na al die ` narigheid`?
MV,ik zou eraf blijven,van die vellen,die vallen er vanzelf af.
Mijn Middelste is eens met zijn mond tegen een deur gevallen,hij had toen heel zijn mond kapot aan de binnenkant en op de eerste hulp zeiden ze dat ik dat gewoon moest laten zitten.
Voortaan eerst even blazen
Oh dat zeker , ik heb nog heerlijk een portie voor vanavond. Nou dan laat ik die vellen wel hangen.
Hoe is het met jou? Alles weer een beetje op de rit na al die ` narigheid`?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 24 november 2012 om 16:17
zaterdag 24 november 2012 om 16:40
Ik heb het verkeerde tijdstip uitgekozen om 'even' de stad in te gaan. Wát een drukte.
Mv nog pijnlijk? WAt lief van Passie om spontaan met wat lekkers langs te komen!
Mocy lijkt mij niet handig afspreken zo? Veel plezier!
Ans idd geen manier van handelen! Balen.
Leuk die gedichten, wil ook wel meedoen.
Bankje en hoe stond vriend op die foto?
Bron Goed dat je gebeld hebt Veel plezier bij de verjaardag!
Ha Maroon Alles goed?
Mv nog pijnlijk? WAt lief van Passie om spontaan met wat lekkers langs te komen!
Mocy lijkt mij niet handig afspreken zo? Veel plezier!
Ans idd geen manier van handelen! Balen.
Leuk die gedichten, wil ook wel meedoen.
Bankje en hoe stond vriend op die foto?
Bron Goed dat je gebeld hebt Veel plezier bij de verjaardag!
Ha Maroon Alles goed?
zaterdag 24 november 2012 om 17:03
Voor wie mee wil doen: zeg maar ans@hotmail.nl aan elkaar dus
Stomme actie weer van mezelf. Kan helemaal niet dichten. Nou ja als we maar lachen toch?
Sluitingsdatum woensdag.
Stomme actie weer van mezelf. Kan helemaal niet dichten. Nou ja als we maar lachen toch?
Sluitingsdatum woensdag.
zaterdag 24 november 2012 om 17:19
AR, had even pesthumeur afgelopen week, vandaar dat ik weinig aanwezig was. Maar nu weer het zonnetje in huis
Lastig of niet MV, om er niet aan te zitten? Ik heb wel eens blaasjes in mn mond, en kauw daar de velletjes altijd af haha, klinkt ranzig, maar ik bijt dat er echt af, kan er niet tegen dat dat los in mijn mond hangt. Maar dit zal anders zijn, moet je niet stuk trekken dus idd toch maar proberen af te blijven
Lastig of niet MV, om er niet aan te zitten? Ik heb wel eens blaasjes in mn mond, en kauw daar de velletjes altijd af haha, klinkt ranzig, maar ik bijt dat er echt af, kan er niet tegen dat dat los in mijn mond hangt. Maar dit zal anders zijn, moet je niet stuk trekken dus idd toch maar proberen af te blijven
zondag 25 november 2012 om 11:50
Moge lieve ladies,
De losse vellen in mijn mond zijn vannacht vast gaan zitten dus bedankt nog voor het advies, ik ben er vanaf gebleven. De pijn is ook minder dus dat is prettig.
Ans, ik denk dat ik gemist heb wat je wilt doen, ik wil wel meedoen maar ik kan niet dichten dus dat is een probleem. Ik wil met kerst mijn TZ hulp een kado geven waar jij ook op schreef dat topic voor die muziek. Maar op een topic bij Overig heb ik al moeten regelen dat iemand een gedicht maakt, ik kan het echt niet.
Maar ik zou wel graag willen meedoen als jullie een beetje kunnen zeggen wat de bedoeling is.
De losse vellen in mijn mond zijn vannacht vast gaan zitten dus bedankt nog voor het advies, ik ben er vanaf gebleven. De pijn is ook minder dus dat is prettig.
Ans, ik denk dat ik gemist heb wat je wilt doen, ik wil wel meedoen maar ik kan niet dichten dus dat is een probleem. Ik wil met kerst mijn TZ hulp een kado geven waar jij ook op schreef dat topic voor die muziek. Maar op een topic bij Overig heb ik al moeten regelen dat iemand een gedicht maakt, ik kan het echt niet.
Maar ik zou wel graag willen meedoen als jullie een beetje kunnen zeggen wat de bedoeling is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 25 november 2012 om 13:21
quote:Jonari schreef op 25 november 2012 @ 13:04:
Ans, ik wil ook wel meedoen hoor.
Snap nog niet helemaal wat de bedoeling is en rijmen kan ik ook al niet, maar dat maakt niet uit.Ah leuk, ik heb Roos ook al hiervan laten weten.
Ans, ik wil ook wel meedoen hoor.
Snap nog niet helemaal wat de bedoeling is en rijmen kan ik ook al niet, maar dat maakt niet uit.Ah leuk, ik heb Roos ook al hiervan laten weten.
zondag 25 november 2012 om 13:33
quote:VotesforLeo schreef op 25 november 2012 @ 13:24:
Mv, vanavond Penoza! (had je een geheugensteuntje beloofd)
He lief van je!!! Ja ik wil het echt niet missen.
Ik heb gister hapjes gemaakt voor vanavond voor bij de tv (ook het recept van mij van de week ingestuurd voor de borrelhapwedstrijd, foto moet ik vandaag nog sturen);
Mv, vanavond Penoza! (had je een geheugensteuntje beloofd)
He lief van je!!! Ja ik wil het echt niet missen.
Ik heb gister hapjes gemaakt voor vanavond voor bij de tv (ook het recept van mij van de week ingestuurd voor de borrelhapwedstrijd, foto moet ik vandaag nog sturen);