Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 24 november 2012 @ 13:43:

MV,ik zou eraf blijven,van die vellen,die vallen er vanzelf af.

Mijn Middelste is eens met zijn mond tegen een deur gevallen,hij had toen heel zijn mond kapot aan de binnenkant en op de eerste hulp zeiden ze dat ik dat gewoon moest laten zitten.

Voortaan eerst even blazen

Oh dat zeker , ik heb nog heerlijk een portie voor vanavond. Nou dan laat ik die vellen wel hangen.

Hoe is het met jou? Alles weer een beetje op de rit na al die ` narigheid`?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Druk, druk, druk en wat een boutweer zeg.

Zo met zoons naar verjaardag nichtje. Wij hebben op verschillende tramplaatsen in de stad afgesproken, zal weer wel grote verwarring worden en de één is altijd te vroeg, de ander te laat.

Ben blij als ik straks kan zitten en later kan aanschuiven.
Myv, lompe actie. Haha. Doet het nog zeer?
Hallo allen

Ans, ik wil ook wel meedoen met de gedichten, lijkt me leuk!

Verjaardagen zijn meestal erg gezellig, veel plezier dus Bron en Mocy
Ik heb het verkeerde tijdstip uitgekozen om 'even' de stad in te gaan. Wát een drukte.

Mv nog pijnlijk? WAt lief van Passie om spontaan met wat lekkers langs te komen!

Mocy lijkt mij niet handig afspreken zo? Veel plezier!

Ans idd geen manier van handelen! Balen.

Leuk die gedichten, wil ook wel meedoen.

Bankje en hoe stond vriend op die foto?

Bron Goed dat je gebeld hebt Veel plezier bij de verjaardag!

Ha Maroon Alles goed?
Voor wie mee wil doen: zeg maar ans@hotmail.nl aan elkaar dus

Stomme actie weer van mezelf. Kan helemaal niet dichten. Nou ja als we maar lachen toch?

Sluitingsdatum woensdag.
Leuk maroon en Anne

We hebben nu:

Mocy

Ibi

Maroon

AnneRoos

Hoop dat Jo zich nog meldt. MV, thee, Watervrouw geen zin? Vergeet ik nog iemand?
AR, had even pesthumeur afgelopen week, vandaar dat ik weinig aanwezig was. Maar nu weer het zonnetje in huis

Lastig of niet MV, om er niet aan te zitten? Ik heb wel eens blaasjes in mn mond, en kauw daar de velletjes altijd af haha, klinkt ranzig, maar ik bijt dat er echt af, kan er niet tegen dat dat los in mijn mond hangt. Maar dit zal anders zijn, moet je niet stuk trekken dus idd toch maar proberen af te blijven
quote:Jonari schreef op 24 november 2012 @ 00:54:

It is better to smile and forget,

than to remember and be sad.*noteert*
*stuurt mail*

zou ivm spam even wat spaties in je @dres zetten..!
Dank je Watje. Dat wist ik niet.
Ik doe niet mee maar ik zal zorgen voor chocolademelk en speculaas
Jou vergeten bankje. Sorry. Er zullen er best meer zijn die ik passeer. Schroom niet hoor. Het is iig niet persoonlijk. Vast mn leeftijd.
Wat een stilte hier.

De 'storm'(voorspelling) compenseert zeker wel?
*zwaait*
Moge lieve ladies,

De losse vellen in mijn mond zijn vannacht vast gaan zitten dus bedankt nog voor het advies, ik ben er vanaf gebleven. De pijn is ook minder dus dat is prettig.

Ans, ik denk dat ik gemist heb wat je wilt doen, ik wil wel meedoen maar ik kan niet dichten dus dat is een probleem. Ik wil met kerst mijn TZ hulp een kado geven waar jij ook op schreef dat topic voor die muziek. Maar op een topic bij Overig heb ik al moeten regelen dat iemand een gedicht maakt, ik kan het echt niet.

Maar ik zou wel graag willen meedoen als jullie een beetje kunnen zeggen wat de bedoeling is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ans, ik wil ook wel meedoen hoor.

Snap nog niet helemaal wat de bedoeling is en rijmen kan ik ook al niet, maar dat maakt niet uit.
quote:Jonari schreef op 25 november 2012 @ 13:04:

Ans, ik wil ook wel meedoen hoor.

Snap nog niet helemaal wat de bedoeling is en rijmen kan ik ook al niet, maar dat maakt niet uit.Ah leuk, ik heb Roos ook al hiervan laten weten.
Mv, vanavond Penoza! (had je een geheugensteuntje beloofd)
Ja, leuk Penoza! Zelfs 2 afleveringen achter elkaar

Steengoede serie vind ik het.
quote:VotesforLeo schreef op 25 november 2012 @ 13:24:

Mv, vanavond Penoza! (had je een geheugensteuntje beloofd)

He lief van je!!! Ja ik wil het echt niet missen.

Ik heb gister hapjes gemaakt voor vanavond voor bij de tv (ook het recept van mij van de week ingestuurd voor de borrelhapwedstrijd, foto moet ik vandaag nog sturen);

Oh echt twee achter elkaar? Heerlijk! Vind het ook een geweldige serie
Doe mij de borrel maar, dan nemen jullie de hapjes.

Nee hoor, zit netjes aan de koffie.

Zou vanmiddag weg gaan, maar vriendin is ziek. Heb me dus nog eens heerlijk paar maal omgedraaid en ben er net uit.
Jo, straks om 14.00 uur op rtl 7 de Becker Bridge show

(Realityserie waarin jongeren bridgen om een hoofdprijs van 10.000 euro en waarin zij in hun dagelijks leven worden gevolgd door een camera.
O, als ik het niet vergeet ga ik kijken, Moos!

Eerst even de stad in met man. Hoop dat we niet wegwaaien, het is hier echt bar en boos.

Dus..... als ik hier niet meer kom schrijven, weten jullie alvast hoe dat komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven