Entertainment alle pijlers

Klas van '89.

25-11-2012 14:52 12 berichten
Ik had vannacht nachtdienst (en ja, dan moet je wat). Ik heb dus alle 4 de afleveringen van de de klas van '89 van SBS6 achter elkaar gekeken (ik kende het hele programma niet.(kijk zelden tv) en m.n. het verhaal van Hugo heeft me enorm aangegrepen. Ik ben net wakker en ik kan het niet loslaten. Wat jammer, wat enorm jammer toch dat er gepest wordt op scholen.

Ik ben nooit gepest (denk ik), ik heb ook nooit gepest (denk ik). Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik had andere dingen aan mijn hoofd (denk ik).

Wat ik met dit topic wil? Misschien gewoon even delen wat me zomaar ineens raakt.
Misschien sta ik op de verkeerde pijler met dit topic, maar ik ben behoorlijk onder de indruk van het onderwerp pesten na het zien van dit programma.
Alle reacties Link kopieren
Kan je het kijken via sbs gemist? Heb twee afleveringen een keer half gezien, op het moment dat de twee gangmakers er ineens ook bleken te zijn tot zijn grote schrik.
Ik heb het afgelopen dinsdag voor het eerst gezien en het verhaal van de vrouw met haar ouders die alcoholist waren, heeft mij erg geraakt. Mijn vader was alcoholist, dus vandaar ook dat het extra binnenkwam. Toeval wilde dat ik bij mijn moeder was en dat we er samen naar gekeken hebben. Ondanks de nare verhalen vond ik het een mooie aflevering.
Ik heb vannacht 4 afleveringen gezien via uitzending gemist.
Ik vond de gangmakers erg vervelend.
Vooral die Martin met zijn grapjes.
Ik heb die angela gekend. Zij loopt wel erg met haar verhaal te koop.
Ik Heb op die school gewerkt en hugo is een oud-collega dus.

Aardige vent en moeilijk om te zien hoe zwaar hij het heeft gehad op school
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mijn broer werkt er nu , Calvijn, ik had al zo'n vermoeden dat jij daar ook gewerkt hebt, ben nu wel nieuwsgierig aan eht worden of je hem toevallig kent Hijwerkt er nu een jaar of 3 a 4;.
Haha, nee, ik heb op het toen nog Maarten Luther heel kort vervangen. Denk.zó'n 10 jaar Terug.
Frankly my dear, I don"t give a damn
had wel grappig geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven