Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
zondag 25 november 2012 om 20:40
zondag 25 november 2012 om 20:45
zondag 25 november 2012 om 20:53
quote:oddjobx schreef op 25 november 2012 @ 20:44:
Geloof dat dit topic een beetje dood loopt.
Blijkbaar zijn er geen echt mannen, anders waren er ook wel vrouwen geweest.
Die ruiken uit de verte al de geur van echt.
Een echte man zou denk ik ook niet op komen draven, als er `VIVA` met grote letters staat, dan `echt,` en dan pas `man.`
Dat kan straks ook een Viva echte cavia zijn.
`Man,` en `Viva` lijkt me ook een contradictie.
Hoogstens heeft ´t vrouwvolk wat eunuchs gezocht, voor voorlezen, butleren, en liedjes gezang.
Denk dat de vrouwen de aanwezige eunuchs aan kettingen hebben vastgelegd, in de kerkers en gewelven.
°voor ´t geval d´r eentje niet geënuchiseerd is°
Echte mannen hebben geen tijd om hier veel te posten. Door de week werken ze. Op zaterdag zijn ze aan het voetballen, op zondag kijken ze voetbal of Formule 1.
Het enige tijdstip dat ze zich hier melden, is rond etenstijd, als moeder de vrouw aan het koken is, of 's avonds na 10 uur.
Een echte man zou denk ik ook niet op komen draven, als er `VIVA` met grote letters staat, dan `echt,` en dan pas `man.`
Hoogstens heeft ´t vrouwvolk wat eunuchs gezocht, voor voorlezen, butleren, en liedjes gezang.
Denk dat de vrouwen de aanwezige eunuchs aan kettingen hebben vastgelegd, in de kerkers en gewelven.
°voor ´t geval d´r eentje niet geënuchiseerd is°
Echte mannen hebben geen tijd om hier veel te posten. Door de week werken ze. Op zaterdag zijn ze aan het voetballen, op zondag kijken ze voetbal of Formule 1.
Het enige tijdstip dat ze zich hier melden, is rond etenstijd, als moeder de vrouw aan het koken is, of 's avonds na 10 uur.
zondag 25 november 2012 om 20:57
quote:DeeDee86 schreef op 25 november 2012 @ 20:40:
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat, TAM (en andere mannen). Dat je in een geile bui bent maar dan eerst denkt: 'laat ik m eens naast n meetlint leggen'. Ik kan me daar gewoon geen voorstelling van maken
Ik heb de term ODOL al voorbij zien komen.
Maak eens een nieuwe voorstelling.....
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat, TAM (en andere mannen). Dat je in een geile bui bent maar dan eerst denkt: 'laat ik m eens naast n meetlint leggen'. Ik kan me daar gewoon geen voorstelling van maken
Ik heb de term ODOL al voorbij zien komen.
Maak eens een nieuwe voorstelling.....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zondag 25 november 2012 om 20:57
zondag 25 november 2012 om 20:58
quote:oddjobx schreef op 25 november 2012 @ 20:44:
Hoogstens heeft ´t vrouwvolk wat eunuchs gezocht, voor voorlezen, butleren, en gezangen.
°voor ´t geval d´r eentje niet geëunuchiseerd is°
Oneensch.
Paard naar e3
Hoogstens heeft ´t vrouwvolk wat eunuchs gezocht, voor voorlezen, butleren, en gezangen.
°voor ´t geval d´r eentje niet geëunuchiseerd is°
Oneensch.
Paard naar e3
zondag 25 november 2012 om 20:59
quote:DeeDee86 schreef op 25 november 2012 @ 20:40:
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat, TAM (en andere mannen). Dat je in een geile bui bent maar dan eerst denkt: 'laat ik m eens naast n meetlint leggen'. Ik kan me daar gewoon geen voorstelling van maken Da's toch wel een voordeel bij vrouwen. Die kunnen gewoon op hun BH labeltje lezen wat ze waard zijn .
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat, TAM (en andere mannen). Dat je in een geile bui bent maar dan eerst denkt: 'laat ik m eens naast n meetlint leggen'. Ik kan me daar gewoon geen voorstelling van maken Da's toch wel een voordeel bij vrouwen. Die kunnen gewoon op hun BH labeltje lezen wat ze waard zijn .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 25 november 2012 om 21:04