Entertainment alle pijlers

sta op tegen kanker

28-11-2012 20:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heftig programma. Net was er de dochter van Ernst Daniel Smid die een liedje zong voor haar overleden moeder, zeg me dat het niet zo is.

Ik hou het dan niet droog!! Zelf heb ik 28 jaar geleden mijn moeder verloren aan kanker.

Zit ik hier in mijn eentje te janken.

Ik baal ervan dat dit me zo zoveel jaar nog altijd zoveel doet!
Je zit echt niet in je eentje.

Ik kijk ook, met tranen in m'n ogen.
Het is toch ook niet gek? Het is wèl je moeder.

Ik heb het afgezet. Heb er gewoon geen zin in. Mijn vader is overleden aan kanker en een aantal mensen om me heen hebben momenteel kanker. Ik heb geen behoefte aan een benefietavond met jankverhalen. Bovendien ben ik niet de doelgroep, ik steun het KWF al.
Ik heb net gezapt naar het programma. Ik kijk het heel even aan maar als het mij te dichtbij komt haak ik af. Geen zin om morgen met dikke ogen op mn werk te zitten.

Zoals heel veel mensen heb ik ook meerdere mensen verloren aan kanker, mijn vader bijna 4 jaar geleden. En mijn opa, oma en ooms.
Ik kijk ook niet. Mijn vader ligt nu in het ziekenhuis ervoor.
Sterkte Votes!
Ik vind het ook te heftig. Een vriendin van mij volgt momenteel een experimentele therapie vanwege een zeer agressieve vorm van kanker. Ik hou het bij het woord alleen al niet droog.
Ik kijk wel, maar met veel pijn in mijn hart, de woorden dan Don Diablo hadden de mijne kunnen zijn... Mijn vader overleed in oktober aan de gevolgen van darmkanker...
Dank je xsx. En sterkte met het verlies van je vader. De mijne heeft dezelfde.
quote:xsxaxmx schreef op 28 november 2012 @ 21:39:

Ik kijk wel, maar met veel pijn in mijn hart, de woorden dan Don Diablo hadden de mijne kunnen zijn... Mijn vader overleed in oktober aan de gevolgen van darmkanker...

Mijn moeder heeft 10 jaar geleden kanker gehad. Wonder boven wonder is ze helemaal genezen. Ik ben zo blij dat ze er nog is. Ik zou dat iedereen toewensen maar de realiteit is anders helaas..Goed dat er op deze manier aandacht wordt besteed aan die rotziekte die zo veel mensen treft.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 28 november 2012 @ 21:00:

Ik heb het afgezet. Heb er gewoon geen zin in. Mijn vader is overleden aan kanker en een aantal mensen om me heen hebben momenteel kanker. Ik heb geen behoefte aan een benefietavond met jankverhalen. Bovendien ben ik niet de doelgroep, ik steun het KWF al.

Exact dit idd.. Mijn zusje is dit jaar overleden aan kanker..

Kon er al niet goed tegen toen ik ze er op de radio over hoorden vanmiddag..

Hier dus fijn ongecompliceerd RTL4. Geen zin om te janken..
Jeetje votes, dat is heel zwaar...

Toen wij ontdekte wat mijn vader had was er alleen nog een kleine kans op verlenging, behandeling was door de vele uitzaaiingen uitgesloten, ik hoop met het diepst van mijn hart dat het voor jou anders zal lopen... Sterkte!

Zandlopertje, wat fijn dat jou moeder de strijd wel gered heeft,

dat jullie wel nog tijd samen hebben en dat er een leven na kanker is...

Lasvegas, ik huil op het moment toch alleen maar, mijn leven stond afgelopen jaar in het teken van kanker, maar ook nu mijn vader er niet meer is lijd ik nog steeds een bestaan dat uit kanker bestaat...
Sterkte LasVegas en alle anderen.
Ten eerste wil ik iedereen die hier gereageerd heeft veel sterkte wensen, het is niet niks iemand in je omgeving met kanker..

Vinden jullie het ook zo schokkend hoeveel het voorkomt? Ik hoor natuurlijk genoeg verhalen in mijn omgeving.. maar als je al die mensen die gaan staan in het publiek alleen al hoort, echt verschrikkelijk. Zit ook een potje te janken hier alleen op de bank. En wat hakt die muziek er ook in, en Dinand die daar dan staat, 2 geliefdes en beide ouders verloren..petje af hoor.
Ik heb het wel gekeken, maar automatisch kruip ik bij elke keer dat het woord kanker gezegd wordt een beetje in elkaar. Ik vind het woord (en de ziekte!) zo naar. Iedereen kent iemand die dicht bij hem staat met deze ziekte... erg confronterend.
quote:VotesforLeo schreef op woensdag 28 november 2012 21:23 Ik kijk ook niet. Mijn vader ligt nu in het ziekenhuis ervoor.Heftig! Sterkte!
Je mag best verdriet hebben, dat moet je jezelf niet kwalijk nemen hoor. Het zou vreemder zijn als het je niets meer deed. Sterkte allen.
pff idd mijn moeder is 1,5 maand geleden overleden aan kanker

ze was 43 ik ben 18

en idd het zou vreemd zijn als je het je niet raakte

sterkte iedereen
quote:reanne schreef op 28 november 2012 @ 22:14:

pff idd mijn moeder is 1,5 maand geleden overleden aan kanker

ze was 43 ik ben 18

en idd het zou vreemd zijn als je het je niet raakte

sterkte iedereen

En ook vor lasvegas een dikke

En voor iedereen hier gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven