Gezondheid alle pijlers

Effortil (te lage bloeddruk)

29-11-2012 02:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Vandaag ging ik naar men arts met de klacht dat ik erg moe ben en vaak hoofdpijn heb. Mijn bloeddruk bleek te laag te zijn en daarvoor heeft hij me Effortil voorgeschreven. Dat zijn 50 pilletjes in een doosje. Moet er elke dag 2 nemen. Nu wou ik vragen of iemand mss weet of het de bedoeling is dat ik heel dat doosje slik, dus 25 dagen?? En als bijkomend vraagje, in de bijsluiter staat dat antidepressiva het effect kunnen versterken, ik slik Fluoxetine, wat kan ik daarvan verwachten? Thanks!!
Heeft je arts het niet gehad over de oorzaak van de lage bloeddruk? Beetje raar om alleen het symptoom aan te pakken, direct met medicatie. Of was het al duidelijk waar de lage bloeddruk van kwam?
Weet je huisarts niet dat je AD slikt dan? Ik zou met je vragen even terug naar de huisarts of langs de apotheek!
Waarom heb je dit soort vragen niet aan je dokter en/of apotheker gevraagd?

Ik zou de apotheek even bellen voor meer info hierover.
Zowiezo vaag.. mijn apotheek kan zien welke medicijnen ik nog meer slik, als ze ook op recept van de huisarts zijn en die kijken dan eerst na of die dingen samen geslikt kunnen worden. Dat zou haar apotheek ook al gedaan moeten hebben lijkt me.
Weet je huisarts van je angsten, zie andere topic? Want deze klachten kunnen daarmee samenhangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven