:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
@Mads; ja, dat vroeg ik me inderdaad af. Ik vraag me ook af of je onze echte namen weet en van onze kindjes. We verspreken/verschrijven ons nog wel eens.

@Disc; ook goedgekeurd weer dus. Mooi zo. Het consultatiebureau vroeg aan mij hoeveel woordjes Jodaatje kent. Moest echt erover nadenken. Ik begon met 10? 20? misschien wel 30. Ze kan zoveel meer woordjes dan ik in eerste instantie ken. Behalve............mama...........dan roept ze heel enthousiaist Papa!! volgens mij denkt ze mama en zegt ze papa

@Maedl; kaknachten!

@raar; hoe is het met de pokken?

@mads; kaarten via marktplaats kan wel goed hoor gelukkig! Mensen krijgen bv dierentuin kaarten via de postcodeloterij en verkopen die. Of kopen ze via vakantieveilig en verkopen ze weer, sommige kopen kaartjes aan de kassa maar kunnen toch niet. Ik heb nu van die kaarten die je via internet kan bestellen. Hopelijk heeft mijn verkopende partij dit kaartje niet 10x verkocht, want dan kan ik er natuurlijk niets mee. Maar dat ik (een klein) risico wat ik gewoon loop. En heb ik pech, dan ga ik voor 15 euro het schip in. Het ik geluk dan 'verdien' ik 25 euro.

@Johanna; dierentuinkaarten zijn voor Rhenen. We gaan volgende week vrijdag, of die week daarna.

Ik ben heerlijk een paar dagen vrij, samen met Jodaman. We gaan lekker Sinterklaasvieren overal en even 'ons-tijd'.
@joda leuk goede keus ik ben daar zondag! En lekker even vrij! Gaan jij en Jodaman nog iets speciaals doen?

@maedl hè kak meid,hou vol! Speeltuin is lekker,even uitwaaien!
Morning!!!!!

Kindjes lekker geslapen? Mijne wel, maar nog steeds tussen ons in.....schaam schaam. Ik kan gewoon even niet doorzetten. Ben straks een week vrij, dan ga ik mijn energie erin stoppen, nu heb ik die gewoon te weinig..........

@joda: leuk, dierentuin vind ze vast fantastisch! Sommige kinderen vinden vooral de glijbaan en de schommels leuk

Lilykl keek de eerste keer echt zijn ogen uit, vooral bij de olifant, tijger, giraffe en de andere "nijntje"dieren......

Ja mads, vertel, wat weet je van ons

@disc: lilykl was echt een hele vlotte met praten, dat hoorde ik van iedereen. Laatst gingen we video's terugkijken van toen hij ongeveer zo oud was als lilydr nu is en toen schrokken we wel een beetje, wat een verschil in taal! Maar ben me er ook bewust van dat het vanzelf wel goed komt. Repetoire is ongeveer gelijk aan die van discoboy!

Vanmiddag komt er weer een vriendinnetje bij lilykl te spelen, zo schattig. Ze wil volgens mij vooral met zijn broertje spelen, haha! Het is echt een heerlijk gevoel dat hij z'n plekje heeft gevonden in de klas. Wel speelt hij vooral met de meiden, heeft weinig aansluiting bij de jongens. Een aantal jongens zijn al ruim 6 of bijna 6 en erg druk. Hij is 4,5 en heeft daar echt niets mee. Er zitten nu een paar nieuwe jongetjes in zijn klas maar die zijn nog erg afwachtend en "klein". Maar meisjes over de vloer vind ik alleen maar leuk hoor, begint al vroeg, haha!
Choc  niet verschonen tussen 07.00 en 13.00 is echt zielig en hoef je echt niet te accepteren. Echt in gesprek gaan met je gastouder hoor, ze moet gewoon goed het schriftje lezen. Herken je frustratie wel hoor, een tijdje geleden at marloeszoon net een broodje te eten tussen de middag, had ik al 3 keer aangegeven op het kdv en steeds schreven ze in het schriftje dat hij sliep tijdens het ‘broodmoment’ dus geen broodje op. Heb toen ook gezegd, dan geef je dat broodje een uur later, hij moet gewoon nog wat langer slapen. Na 2 weken veranderde z’n ritme en was hij wel altijd wakker tijdens het broodmoment, maar vond t ook erg dat ze niet goed lazen. Maargoed, zit nu niet voor niks in de OC hihi.

Leuk die imiterende dreumesen! Lijkt me zo leuk als ze je na gaan praten. Maar dan idd wel opletten wat je zegt Joda :-)

Raar hoe was je nacht en hoe is t nu met rarezoon?

En Jufzoon helemaal ok na z'n buisjes? Goed geslapen?

Je hebt gelijk hoor Teep, nu je je redelijk voelt lekker aankopen doen voor de 2 ling, wie weet hoe je je straks weer voelt. En geeft ook rust in je hoofd, erg belangrijk!

Leuk dat discboy zo lekker aan de wandel is, en mooie stats heeftie hij! Wel interessant dat t douchen slechts een schijnoplossing is, wist ik ook niet, maar ik geloof wel dat we er allebei lekker rustig van worden, dat is zeker waar. Maar ach, alleen al voor het snot verwijderen en oogjes schoonmaken werkt het.

Fijn mads dat je weer van de nachtvoedingen afbent! En dat hij weer beter slaapt!

Maedl, gefeliciteerd met je zwangere zus! Waar naar dat haar andere kleintje nu de waterpokken heeft! Balen joh van je slechte nachten! Arm mannetje toch. En dat je de nachten vaak alleen moet doen lijkt me echt zwaar.

Lekker Joda een paar dagen vrij. Ff lekker genieten met man en kind.

Ik stem voor Mads gewoon lekker erbij op h, ze heeft zich wel genoeg bewezen dat ze een gezellige schrijfster is die niet zomaar weggaat, van mij mag ze erbij! Kan ze studeren op onze echte namen en de namen van de kindjes, alle foto’s zien en ik ben ook benieuwd naar Bas!

Leuk dat Lilkl aansluiting begint te vinden in z'n klas. Haha alleen met meisjes spelen,als hij maar vriendinnetjes vind. Misschien als er straks weer meer jongere jongens bijkomen vind hij daar wel aansluiting mee. 6 of 4,5 is natuurlijk een heel groot verschil op die leeftijd!

Marloeszoon heeft redelijk geslapen. Af en toe wakker, paar keer flink hoesten, dan weer even huilen maar viel vaak redelijk snel zelf weer in slaap. Nu is m’n vader er, ik ben wel thuis aan t werk maar kan niet en werken en voor hem zorgen. Erg lief, want hij ging eigenlijk een dagje uit maar heeft t afgezegd om op Marloeszoon te passen. Mannetje zit nog steeds erg vol, is verdrietig en slap. Koorts nu laag in de 38, maar dat is vaak zo in de ochtend. Is nog steeds benauwd maar even minder dan gistermiddag / avond. Probeer dus maar zoveel mogelijk te werken tot t echt weer minder gaat en ik moet bijspringen! Ondertussen krijg ik een chat van m’n manager dat hij zo blij is, dat ik het team zo goed in controle heb, lief! (hij is zelf nl. overspannen en werkt maar een paar uurtjes). Doet me dan wel weer even goed tussen alle stress om Marloeszoon.
oh dat is lief zo'n mailtje Marloes. En wat een lieve papa heb jij. Gelukkig heeft hij redelijk geslapen en knapt hij hopelijk snel weer op.

van mij mag Mads er ook bij hoor op Hyves. ben ook benieuwd naar haar en Bas.

oh wat leuk, een schoolvriendinnetje om te spelen, schattig is dat!

ik snap het wel hoor, dat je de energie niet hebt nu om hem aan zijn eigen bed te wennen.

Ik heb maedlzoon vannochtend om 5 uur ook maar bij mij in bed genomen, was dat heen en weer geloop zo zat.
Hahaha.. ja, in de tussentijd hebben sommige van jullie zich wel vaak besproken ja. Ik weet ondertussen de namen van de kinderen van: Teepje, Emytje, Lily (beide), Juffertje, Meadl, Nelleke (alleen eerste) en Fransoise. Oh en daarnaast weet ik het ook van Angie en Lazuurtje, maar die laatste schrijft niet meer mee en Angie staat niet meer in de tabel.

De echte namen weet ik van Joda en Lily.

Verder denk ik te weten wat de echte naam van Frans is en hoe Jodaatje heet, maar bij deze twijfel ik nog een beetje.

Ik kan ook wel op een vage manier aangeven wat de namen zijn.. bijvoorbeeld. ‘De laatste letter is een s’. Maar ik weet niet in hoeverre jullie dit wel leuk vinden, dus vandaar dat ik het alleen even zo doe :-)

@Meadl, ohh balen dat het weer kak was Meadl! Maar nu waarschijnlijk wel de oorzaak!! Hopelijk als de kiezen eenmaal door zijn, dat hij dan weer lekker door slaapt. Maar voor nu is dat wel erg vervelend. Heb je al z’n homeopathische zetpil geprobeerd? Misschien dat hij dan niet zo veel last heeft van z’n kiesjes ’s nachts?

@Joda, aha op die manier!! Hmm.. ik denk dat ik dan ook maar eens Marktplaats ga uitpluizen op leuke Dierentuin kaartjes!!! I love the zooo! Het is inderdaad wel het risico, maar dat hou je altijd, tenzij je het gaat ophalen… maar goed, als ze ver weg wonen, ben je waarschijnlijk meer kwijt aan reiskosten :-) Nou.. ik ben benieuwd of je de kaarten binnen krijgt!

@Lily, wat fijn dat Lilykl zijn plekje heeft gevonden in de klas! En vriendinnetjes haha, begint inderdaad vroeg! Leukkk!!

@Marloes, wat fijn dat Marloeszoon redelijk heeft geslapen! En wat super lief van je vader dat hij zijn dagje uit heeft ingeruild om op Marloeszoon te passen. Wel vervelend dat hij nog steeds erg vol zit en verdrietig en slap is… maar goed in de gaten houden!!

Hihi.. H… lief dat sommige me er al bij willen hebben en spannend voor mij! Maar ik kan me ook voorstellen als sommige dit nog niet willen hoor, dus no hard feelings als jullie het nog even uitstellen!
Haha Mads, leuk zeg! Dan hebben we ons aardig versproken/verschreven.. Wat is de eerste letter van Emygirl's naam?

Wat mij betreft kom je er bij op H. hoor... Heb je wel voor de rest van het jaar leesvoer en kan je foto's bekijken haha!

Wat lief dat je vader kwam Marloes! En een fijne berichtje van je manager.. Ziet het er weer wat zonniger uit! En gelukkig knapt Marloeszoon weer op..

Pff heeft Meadlzoon niet al zijn kiezen/tanden al?! wat een last heeft dat ventje ervan zeg!!

Leuk een meisje te spelen Lily! Gezellig! En leuk dat Lilykleuter zijn draai begint te vinden..

Oh lekker Joda! Even paar dagen vrij!! Geniet er lekker van..

Goeie stats Disc.! En altijd fijn zulke complimenten
@Emy, dat is een F :-) Het is trouwens ook een naam welke hier op het lijstje staat mocht ik ooit een dochter krijgen!
Nou ben ik ook wel benieuwd Mads, volgens mij heb ik zijn naam hier nog nooit genoemd :-)

En wat mij betreft ben je ook welkom op H. angie schrijft alleen daar nog met ons mee.
ik lig in een deuk hier!!

Mads moet nu wel op H.........onder 1 voorwaarden. Mads moet eerst op een papiertje alle namen schrijven waarvan ze denkt bij wie hoort. Forumnaam-echte naam-kindnaam. Die moet ze dan als allereerste posten op H, nog voor ze iets gaat lezen, foto's kijken enz. Pas bij een plechtige beloofde dat ze dit doet, mag ze erbij

ik had de H link neergezet. Ik ben nogal van het knopen doorhakken ga niet oefenloos wel/niet/wel/niet. Heb de link weer weggehaald.
dubbel
dubbel
Hahaha.. ik heb me aangemeld!

Zal ik doen Joda!

Haha.. EDIT: Hierbij beloof ik plechtig dat ik eerst al mijn kennis zal posten, zodra ik op H ben geaccepteerd :-)

@Nelleke... eindigt op een L

(zal het zo wel weghalen als je het gelezen hebt)

Ik ga eerst even boodschapjes doen, dus aan het einde van de middag mijn berichtje met mijn kennis hahahaha
Haha leuk!

Lilkl speelt heerlijk met zijn vriendinnetje en lildr ligt te slapen......wat heerlijk!
Ben de eerste die weet hoe je echt heet Mads ga je nu toevoegen!
hahaha Mads weet echt alles al, briljant!
Haha mads wat heb jij een goed geheugen dan, ik moet soms nog weleens nadenken wie bij wie hoort, erg he?!

Bij de meeste nu niet meer hoor maar soms....

Ik ga ff een beetje in huis bezig, niet teveel want we vieren morgen pakjesavond, lees rotzooi... En maandag wil ik het huis in kerstsfeer maken dus daarna grote schoonmaak, heeft nu zo weinig nut :-/
Oja ik vind het ook leuk dat je op H komt :-)
Lekker Lil, genieten!
Ben er weer! Zoals beloofd heb ik op H als eerst mijn berichtje geplaatst met wat ik denk te weten.

Zit nu een beetje overal te kijken, maar pff.. wat een overload aan informatie zeg hahaha! Ben alles een beetje aan het in me opnemen :-)
Ja leuk Mads!

Ik weet nog wel dat ik h voor het eerst opende, m'n mond viel open en heb uren foto's zitten kijken / namen zitten leren hihi, sterkte
Ik ben goed anoniem gebleven

Welkom op H mads!

Ga ook marktplaats afspeuren voor dierentuinkaartjes, wil er volgende week heen met discboy en mijn vader.

Nog even over stomende badkamer en benauwdheid. Wat jij zegt Marloes het is wel goed voor het loskomen van het snot, dus niet alleen het geruststellende effect.

Djees wat is het koud vandaag, brrrrm
En ik ook disc!

@mads

Ja daar word ook volop gekletst en zo af en toe leuke foto's geplaatst.

Ben benieuwd naar jouw gezinnetje!
O leuk Disc en Mads, beide aan het marktplaatsen naar dierentuinkaartjes pas maar op, als het virus je eenmaal te pakken krijgt....
http://www.bartsmit.com/b ... ium=affiliate&utm_name=BS

Voor wie nog een sinterklaaskado zoekt. Dit hebben wij laatst op het kinderpartijtje aan de jarige gegeven.....dikke vette hit! Alle kindjes hebben ermee gespeeld. Jodaatje krijgt,een iets andere versie, voor sinterklaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven